AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Litt kort bakgrunn. Hatt en god venn i 4 år, vi er begge 31 og ble kjent gjennom en felles venn og fant ut at vi begge var ganske like, hadde kjemi og forståelse for hverandre. Vi har ligget med hverandre et par ganger opp gjennom men likevel bevart vennskapet. Ingen har romantiske følelser for hverandre. Han hintet om at han hadde følelser for 1 år siden, det var ikke gjensidig så jeg avviste svært vennlig og dermed ble det ikke mer sex. For 2 uker siden fikk jeg en melding av at han syns det var dumt han var på ferie, fordi han hadde lyst på kroppen min asap og ba meg sende et par bilder. Dermed har jeg oppfattet at vi fremdeles er mest venner men også på litt seksuelt innimellom. Jeg har også mild sosial angst og veldig sjenert og selvbevisst, dette vet han alt om. Så, for 1,5 uke siden skjedde det noe som har rakket ved selvfølelsen min og gitt meg mye angst. Vi var på byen og jeg var trøtt og tålte svært lite, ble fort veldig full og husker bare bruddstykker. Siste jeg husker er at jeg strøk han på låret, prøvde å kysse han flere ganger og var veldig pågående, og at han ble sur. Dagen etter sa han at jeg oppførte meg påtrengende og overkjørte hans grenser, og at det både var utiltrekkende og gjorde han redd. Jeg er så full av skam. Føler meg ekkel. Har alltid fått tilbakemeldinger fra både dates og kjærester at jeg er søt og forsiktig, selv som full. Kolleger, familie og venner, ja alle sier at jeg er så forsiktig, empatisk og søt så det føles ut som en del av identiteten min. Er også liten og sped fysisk sett. Har ALDRI fått høre at jeg har gjort noen redd før. Og nå ser jeg for meg at denne vennen min kanskje forteller dette til andre at jeg ikke er snill likevel men en overgriper. Sendte han en triviell snap for 7 dager siden som er uåpnet og han har blokkert meg på fb så jeg har erklært vennskapet over og det kan jeg leve med. Men hvordan får jeg opp selvfølelsen etter denne ydmykelsen? Har beklaget meg, og har selvsagt ikke tatt mer kontakt siden. Anonymkode: 601c3...9e7 3
PhilosopherSe7en Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Så bare få dager etter han ba om bilder så ble han krenket av at du prøvde å kysse ham? I så fall har du vel ikke gjort noe galt, og at du prøvde deg er vel en naturlig reaksjon på hvordan han har bedt om bilder osv? Kan det være at du var mer voldsom enn du husker selv? 17 4
Rainstorm2.0 Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Sunn skam kan være fint det. Utrolig ubehagelig følelse selvsagt, og det er for å motivere oss til å aldri gjøre det vi gjorde igjen. Alle mennesker gjør feil, også du. Du er også utilstrekkelig, og ingen er bare søt og snill, heller ikke du. Og det er helt greitt. Du er ikke et fælt og ekkelt menneske likevel. Veldig bra at du respekterer ham med å ikke ta mer kontakt. Nå er neste steg å respektere deg selv. Ikke la et feilsteg få definere hvem du er, det er ikke snilt! Du fikser dette ❤️ 7 6 3
vinterskog Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 De fleste av oss har nok mista litt gangsyn når vi har drukket for mye. Du var påtrengende og nå vet du at han fyren ikke egentlig er så interessert i deg. Move on. Fortell at du er lei deg for å ha tråkket over grensene og var påtrengende, dette skal ikke skje igjen. 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Dette går bra, Ts - det ble litt dumt, men det er menneskelig ❤️ Du må bare legge det bak deg, du har beklaget - og mer enn det kan du ikke gjøre. 😊 Anonymkode: 481b6...d56 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 10 minutter siden, PhilosopherSe7en said: Så bare få dager etter han ba om bilder så ble han krenket av at du prøvde å kysse ham? I så fall har du vel ikke gjort noe galt, og at du prøvde deg er vel en naturlig reaksjon på hvordan han har bedt om bilder osv? Kan det være at du var mer voldsom enn du husker selv? Ja, jeg var nok enda verre enn jeg husker, ikke der at jeg forsøkte å ta av han klær heldigvis men at jeg ikke tok nei for et nei. Og tanken på at noen som faktisk kjenner meg nå er redd for meg og gjør meg bedrøvet og rett og slett kvalm. Jeg husker jeg var i utlandet med en god venninne en gang og hun ble helt klikk av alkoholen, altså brølte og skjelte meg ut uten grunn og jeg kjente henne ikke igjen. Dagen etter var hun så lei seg men jeg begynte å le av det hele og sa jeg vet jo hvordan hun egentlig er og glemte det. Så jeg må virkelig ha vært ille når jeg ble blokkert etterpå.. 9 minutter siden, Rainstorm2.0 said: Sunn skam kan være fint det. Utrolig ubehagelig følelse selvsagt, og det er for å motivere oss til å aldri gjøre det vi gjorde igjen. Alle mennesker gjør feil, også du. Du er også utilstrekkelig, og ingen er bare søt og snill, heller ikke du. Og det er helt greitt. Du er ikke et fælt og ekkelt menneske likevel. Veldig bra at du respekterer ham med å ikke ta mer kontakt. Nå er neste steg å respektere deg selv. Ikke la et feilsteg få definere hvem du er, det er ikke snilt! Du fikser dette ❤️ Tuuusen takk, snille deg, jeg skal virkelig prøve å ta det til meg ❤️ Anonymkode: 601c3...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette går bra, Ts - det ble litt dumt, men det er menneskelig ❤️ Du må bare legge det bak deg, du har beklaget - og mer enn det kan du ikke gjøre. 😊 Anonymkode: 481b6...d56 Takk ❤️ Anonymkode: 601c3...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Han der er jo ikke helt god i huet, eller? Anonymkode: 8142e...0e7 14 1
BobbySocks Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 Men, han ba om bilder, men ble redd når du prøvde kysse han? Jeg tror han ikke helt.. 14 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 1 minutt siden, BobbySocks said: Men, han ba om bilder, men ble redd når du prøvde kysse han? Jeg tror han ikke helt.. Han ba om nakenbilder og vi har hatt sex. Han sa han ble redd fordi jeg ikke tok nei for et nei og bare fortsatte å prøve 😞 Anonymkode: 601c3...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Litt kort bakgrunn. Hatt en god venn i 4 år, vi er begge 31 og ble kjent gjennom en felles venn og fant ut at vi begge var ganske like, hadde kjemi og forståelse for hverandre. Vi har ligget med hverandre et par ganger opp gjennom men likevel bevart vennskapet. Ingen har romantiske følelser for hverandre. Han hintet om at han hadde følelser for 1 år siden, det var ikke gjensidig så jeg avviste svært vennlig og dermed ble det ikke mer sex. For 2 uker siden fikk jeg en melding av at han syns det var dumt han var på ferie, fordi han hadde lyst på kroppen min asap og ba meg sende et par bilder. Dermed har jeg oppfattet at vi fremdeles er mest venner men også på litt seksuelt innimellom. Jeg har også mild sosial angst og veldig sjenert og selvbevisst, dette vet han alt om. Så, for 1,5 uke siden skjedde det noe som har rakket ved selvfølelsen min og gitt meg mye angst. Vi var på byen og jeg var trøtt og tålte svært lite, ble fort veldig full og husker bare bruddstykker. Siste jeg husker er at jeg strøk han på låret, prøvde å kysse han flere ganger og var veldig pågående, og at han ble sur. Dagen etter sa han at jeg oppførte meg påtrengende og overkjørte hans grenser, og at det både var utiltrekkende og gjorde han redd. Jeg er så full av skam. Føler meg ekkel. Har alltid fått tilbakemeldinger fra både dates og kjærester at jeg er søt og forsiktig, selv som full. Kolleger, familie og venner, ja alle sier at jeg er så forsiktig, empatisk og søt så det føles ut som en del av identiteten min. Er også liten og sped fysisk sett. Har ALDRI fått høre at jeg har gjort noen redd før. Og nå ser jeg for meg at denne vennen min kanskje forteller dette til andre at jeg ikke er snill likevel men en overgriper. Sendte han en triviell snap for 7 dager siden som er uåpnet og han har blokkert meg på fb så jeg har erklært vennskapet over og det kan jeg leve med. Men hvordan får jeg opp selvfølelsen etter denne ydmykelsen? Har beklaget meg, og har selvsagt ikke tatt mer kontakt siden. Anonymkode: 601c3...9e7 Du har bare tabbet deg litt ut i fylla. Alle hat gjort deg. Den mest menneskelige egenskapen er å feile. Så du er et menneske rett og slett. Prøv elsk deg selv og le litt av det. Anonymkode: 1d7c8...b73 2 1
PhilosopherSe7en Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 Han er jo ikke redd deg! Han er vel bare ikke ærlig om hvorfor han trekker seg unna 8 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du har bare tabbet deg litt ut i fylla. Alle hat gjort deg. Den mest menneskelige egenskapen er å feile. Så du er et menneske rett og slett. Prøv elsk deg selv og le litt av det. Anonymkode: 1d7c8...b73 Tusen takk 🌹 jeg syns det er så snilt at dere sier støttende ord til tross for oppførselen min Anonymkode: 601c3...9e7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 2 minutter siden, PhilosopherSe7en said: Han er jo ikke redd deg! Han er vel bare ikke ærlig om hvorfor han trekker seg unna Han sa han både ble redd og at det var utiltrekkende Anonymkode: 601c3...9e7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Dette ordner seg!❤️ Anonymkode: 10f26...b0c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk 🌹 jeg syns det er så snilt at dere sier støttende ord til tross for oppførselen min Anonymkode: 601c3...9e7 Jeg har gjort langt dummere ting enn det der 😅 Anonymkode: 1d7c8...b73 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 Slapp av han bare trekker seg unna og markerer seg fordi han satser på ei annen kjerring nå. Ekkel type! Glem han Anonymkode: 9e6c2...2d6 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk 🌹 jeg syns det er så snilt at dere sier støttende ord til tross for oppførselen min Anonymkode: 601c3...9e7 Vi er sikkert mange som har vært litt teite i fylla sjæl 😅🙈 og vet hvor pyton fylleangst er! som du sier selv, når venninna di var teit og angrer etterpå, så sa jo du det var greit og trøstet henne? Det er normal oppførsel blant venner, man vil ikke at de skal ha det vondt. Syns egentlig det høres ut som han overdramatiserer litt utifra det du forteller om historikken deres, dersom jeg skal være helt ærlig… Anonymkode: 481b6...d56 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han ba om nakenbilder og vi har hatt sex. Han sa han ble redd fordi jeg ikke tok nei for et nei og bare fortsatte å prøve 😞 Anonymkode: 601c3...9e7 Herregud du var full, han kunne skrevet det på fyllavas kontoen. Det er jo faen ikke sånn at dere er prest og nonne ellers og nå ble du full og tafsa på ham. Det burde ikke komme som et sjokk at du ettet sex, og nakenbilder, ble litt ivrig i fylla. Si unnskyld og at du mistolket situasjonen og var keen, han får gi seg på dette her altså. Anonymkode: 91673...870 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 Du var full, tabbet deg ut og det er lite trolig han er redd deg. Han fikk vel noe på deg og benyttet anledningen til å straffe deg for at du avviste han i fjor. Du har sagt unnskyld og han godtok ikke det, så da er det bare å drite i han i det videre. Gjort er gjort. Anonymkode: 201df...a02 4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå