Gå til innhold

Torpet Kjendis 2024

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om Torpet. Jeg syns det er best med to separate tråder om Farmen og Torpet siden man kanskje ikke har sett Torpet enda, men ønsker å diskutere farmen uten å bli «spoilet» om Torpet. Men er flertallet uenig med meg kan vi godt diskutere Torpet i farmen-tråden også.

Aleks er bare herlig og så morsom. Lurer på hvordan han og Vebjørn kommer til å gå sammen. Lurer på om Aleks klarer å begrense banningen, hehe. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kathrina skrev (17 minutter siden):

Fordommer fordummer😉

Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forvirrende når de skal vise når de var med på Farmen Kjendis og så står det årstallet for når det ble spilt inn fremfor når det ble vist på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si dem ikke sparer på kruttet når det kommer til spesialeffekter og musikk 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reaksjonen til Aleks når han skjønner at det er Vebjørn Selbekk som kommer. :knegg: «Vi har ikke noe til felles!». Tenker han at kristne bare leser Bibelen? 
Han er en sjarmerende raring, Aleks. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dagens episode da, men...

Jeg liker Aleks, men hittil synes jeg han har kommet dårlig ut av programmet. 

Først fordomsfulle reaksjoner mot Selbekk og hans kristne syn, etterfulgt av en umoden innsjekk til Dora. Snakker om kåtskap og sex, at Dora er en MILF han kunne høvlet over osv, rundt to middelaldrende personer han ikke kjenner der èn er hyperkristen. Altså, kjenn ditt publikum, Aleks.

Jeg hadde inntrykk at Aleks var på et høyere sosialt nivå enn dette. 

Mulig han bare tøffer seg litt i en ukomfortabel setting, og kompenserer med noe han tror er humor. Eventuelt at han har blitt miljøskadet av Sofa, og at gullrute-prisen har gått han til hodet. Vet ikke. 

Får bare håpe han retter litt på antennene, for han er da bedre enn dette, er han ikke?

Forsåvidt måtte jeg le litt av han, så underholdningsmessig fungerer det. Men han har gjort meg mer paff enn begeistret, og det på tross for at jeg kan være ganske så vulgær selv. :) 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 10.1.2024 den 18.53):

Lurvete oppførsel på han Aleksander 😜

Digger Aleksander 🤩

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (44 minutter siden):

Har ikke sett dagens episode da, men...

Jeg liker Aleks, men hittil synes jeg han har kommet dårlig ut av programmet. 

Først fordomsfulle reaksjoner mot Selbekk og hans kristne syn, etterfulgt av en umoden innsjekk til Dora. Snakker om kåtskap og sex, at Dora er en MILF han kunne høvlet over osv, rundt to middelaldrende personer han ikke kjenner der èn er hyperkristen. Altså, kjenn ditt publikum, Aleks.

Jeg hadde inntrykk at Aleks var på et høyere sosialt nivå enn dette. 

Mulig han bare tøffer seg litt i en ukomfortabel setting, og kompenserer med noe han tror er humor. Eventuelt at han har blitt miljøskadet av Sofa, og at gullrute-prisen har gått han til hodet. Vet ikke. 

Får bare håpe han retter litt på antennene, for han er da bedre enn dette, er han ikke?

Forsåvidt måtte jeg le litt av han, så underholdningsmessig fungerer det. Men han har gjort meg mer paff enn begeistret, og det på tross for at jeg kan være ganske så vulgær selv. :) 

Enig - pinlig å høre på ham. Håper han endrer seg eller ryker ut snart😏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (3 timer siden):

Digger Aleksander 🤩

Han vant jo pris for årets deltaker så de fleste digger han nok :P men ikke jeg hehe.

Endret av Cid
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke les dette hvis du ikke har sett dagens episide av Farmen Kjendis og derfor vet hvem som ryker ut 😊 Vet ikke hvor strengt det er her ang "spoiling" (ER det egentlig spoiling når episoden er sendt lineært? Vet at torpet ikke går lineært, men farmen gjør jo det, og torpet er et tja, resultat av farmen), så jeg legger inn advarsel først. Gjerne gi tilbakemelding på hva som er greit og ikke! 

Gurimalla som jeg lo av dagens episode av torpet 😂😂 Sjelden jeg har ledd så godt, faktisk! Vet ikke hva det er 😂 Jeg tror det bare er hele dynamikken mellom Aleks, Vebjørn og Dora - og nå Egil. Og Egil er jo bare herlig 🥰

Ja, nei, jeg ser absolutt poenget til dere som sier at Aleks kanskje virker litt off når det kommer til det sosiale nivået, samtidig som jeg har sett han i så mye annet, så jeg vet liksom at han ikke mener noe vondt med det han sier. Jeg syns egentlig det er fint å kunne se han i en setting der hvor han er uten Martine som hele tiden "retter" på han (syns hun har en tendens til det i Sofa, b.la). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det virker som at Alex gullrute har gått litt til hodet på han. Det som før var sjarmerende teit og tullete før, er nå bare teit og .. platt. Han drar fjolletheten sin for langt, selv om han jo er sjarmerende innimellom. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri helt sansen for Alex. Har ikke fått det denne gangen heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt det ikke blir tvekamp den neste uken, jeg håpte at Alex og Egil skulle ut i kamp og at Egil slo ut Alex. Jeg begynner å bli lei av Alex, for mye av det gode…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kathrina skrev (2 timer siden):

Enig - pinlig å høre på ham. Håper han endrer seg eller ryker ut snart😏

Samme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 44 år og syns Alexander er bare helt herlig. Han er godt over streken mange ganger, men det er jo han som gjør Torpet verdt å se på. Men kommentaren om moren: "hun er født i 71 og hun er jo bare helt nydelig". 😍

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (4 minutter siden):

Jeg er 44 år og syns Alexander er bare helt herlig. Han er godt over streken mange ganger, men det er jo han som gjør Torpet verdt å se på. Men kommentaren om moren: "hun er født i 71 og hun er jo bare helt nydelig". 😍

Han mangler noen sosiale antenner da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ikke blir tvekamp, jeg ser alltid frem til tvekampene.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...