AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Baksnakker hun deg til venninner? Behandler hun deg som en kompis men ønsker selv å bli behandlet som en prinsesse? Kobler hun sex til helt urelaterte ønsker hun har feks i heimen? Bruker hun over-verbalisering som en strategi for å kunne dominere deg? Behandler du deg som en likeverdig partner i spørsmål om barn? Kommer barnetrygden inn på hennes konto? Har du prøvd å endre det? Har dere en skriftlig avtale om at du ved samlivsbrudd _skal_ ha barna 50%, at hun ikke får flytte til den andre kanten av landet med barna og at sabotering av samvære skal være grunn til tap av samvær for sabotøren? Stemmer hun på partier på venstresiden? Det er opplagt at (mange avarter av) feminisme er skadelig for samfunnet. Men er du/dere oppmerksom på hvordan en ideologi som fungerer som en slags «LO for kvinner» skader ikke bare menn, men kvinner og barn også? Hvordan disse fiendebildene driver en kile mellom de vi burde ha stått nærmest, og hvordan de som selv har problemer med å elske og finne kjærlighet, gnir seg i fingrene når de ser at budskapet deres når ut til vanlige folk og politikk? jfr https://forum.kvinneguiden.no/topic/1740327-er-du-bevisst-på-hvordan-mannen-din-undertrykker-deg/#comment-33609667 Anonymkode: 7f25d...01d 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Har heldigvis ei knallbra kone som behandler meg bra så her er det ikke noe undertrykking. Anonymkode: 04dce...0fb 1
SPOCA Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Svaret fra samboer; "Hahahaha, takk for dagens latter. Godt vi er på venstresida og aktive i samme parti begge to". Jeg har aldri undertrykket min samboer, og det skal jeg heller aldri gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå