AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hvilket velger du til dagens barn og hvorfor? Anonymkode: f303a...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar ? Anonymkode: f303a...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Stella, fordi jeg ikke liker alternativet. Anonymkode: 7bdf1...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Johanna, Stella assosierer jeg med bikkjer og skip. Anonymkode: 00072...583 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Johanna. Stella er et hundenavn. Anonymkode: 4f79e...bcb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Hadde valgt johanna, selv om jeg ikke liker det. For meg er stella et hundenavn. Anonymkode: 214e3...a98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Kjør på med Stella Artois! Anonymkode: 2b624...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar Jeg velger Johanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Stella er jeg ikke noe glad i, men Selma er fint. Så Johanna av disse to variantene, men liker Hanna bedre. Anonymkode: d40c5...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 11. januar #10 Del Skrevet 11. januar Stella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Del Skrevet 11. januar Johanna er klassisk og vakkert. Stella er ikke et navn jeg liker så godt av en eller annen grunn. Anonymkode: b0a43...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. januar #12 Del Skrevet 11. januar Har noen som heter noe med Johanne i familien, så hadde ikke valgt Johanna av den grunnen, men av de to, helt klart Johanna. Stella er fint, men her i Norge blir det brukt en del på dyr, og det er navn jeg ville unngått av den grunnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Del Skrevet 11. januar Johanna. Jeg har en niese som heter det og det blir jo endel "Hanna-banana", men liker det. Anonymkode: 4e080...114 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 1.07): Hvilket velger du til dagens barn og hvorfor? Anonymkode: f303a...2a5 begge navnene kulle like gjerne vært kallenavnene til noen prostituerte... Anonymkode: 9ee3f...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar Johanna! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar Syns Stella var veldig pent. Liker Johanne bedre enn Johanna. Anonymkode: 6f388...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Del Skrevet 12. januar Stella. Fint Anonymkode: d014a...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 2. februar #18 Del Skrevet 2. februar Johanna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #19 Del Skrevet 3. februar Johanna! Anonymkode: 2bb95...b9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #20 Del Skrevet 3. februar Johanna, uten tvil! Anonymkode: 88a27...ad6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå