AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Jeg og samboer jobber på samme sted. Lite firma med 60 ish ansatte. Delt inn i 4 avdelinger, med en leder i hver avdeling og en leder over der igjen. Samboeren min er da blitt en avdelingsleder, og jeg merker at jeg syns dette er litt slitsomt og tøft. Jeg er så glad og stolt over han, og jeg syns han passer veldig bra til jobben. Problemet er at jeg egentlig ikke er så fornøyd i min stilling, og han som før forsto meg er nå mer på firmaets side.. Jeg føler også meg litt urettferdig behandlet og har egentlig lenge tenkt at jeg kanskje skal skifte jobb. Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 45166...00f
NakenPanda Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Bytt jobb, det der høres slitsomt ut, jeg har sett dette i jobb og det er sjelden noe bra, dette var firmaer som både er på samme størrelse som din jobb samt mye større. De jobbet til og med på samme avdeling, og det endte alltid med at den som hadde lavest stiling skiftet jobb, være det seg firma eller avdeling. Hadde til og med en linjeleder som ble sammen med en ansatt i avdeling, det var ikke ideelt for noen. Endret 9. januar 2024 av NakenPanda 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og samboer jobber på samme sted. Lite firma med 60 ish ansatte. Delt inn i 4 avdelinger, med en leder i hver avdeling og en leder over der igjen. Samboeren min er da blitt en avdelingsleder, og jeg merker at jeg syns dette er litt slitsomt og tøft. Jeg er så glad og stolt over han, og jeg syns han passer veldig bra til jobben. Problemet er at jeg egentlig ikke er så fornøyd i min stilling, og han som før forsto meg er nå mer på firmaets side.. Jeg føler også meg litt urettferdig behandlet og har egentlig lenge tenkt at jeg kanskje skal skifte jobb. Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 45166...00f Da får du ta en prat med han, også bli enige om en form for profesjonelt fohold iht jobben. Anonymkode: 2fd16...be2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Sånn kan det gå når man blir kjærester i samme firma. Jeg hadde funnet meg en ny jobb, var jeg deg. Anonymkode: c36db...35e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Om du har vært misfornøyd med jobben over lengre tid, så regner jeg med at du har forsøkt å gjøre noe med det. Når du da fortsatt er misfornøyd høres det lurt ut å gjøre noe med det og finne annet arbeid. Uavhengig av om du bor sammen med leder eller ikke bør man passe på at man ikke bruker partneren sin som søppelbøtte for egne frustrasjoner uten å gjøre noe med det. Anonymkode: 537d1...bd9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 Hvorfor bytter du ikke jobb hvis du ikke er fornøyd? Anonymkode: 2881b...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor bytter du ikke jobb hvis du ikke er fornøyd? Anonymkode: 2881b...cc7 Jeg bytter ikke jobb sånn uten videre, det handler jo om at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. I tillegg så må jeg jo faktisk finne en annen jobb som jeg har lyst på. Anonymkode: 45166...00f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 Men er han leder i den avdelingen du selv jobber i, eller en av de andre avdelingene? Anonymkode: c1bc2...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå