AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #1 Skrevet 9. januar 2024 Hei, er det normalt for menn at det kommer noen dråper med urin i bokseren etter at de har tisset? Kjæresten min har stadig noen dråper i bokseren har jeg lagt merke til. Syntes selv det er litt ekkelt og har kommentert på det. Men han sier det er det samme som at jeg har utflod. Men kan ikke disse dråpene med urin unngås? Er det fordi han ikke tørker penis etter han har tisset? Eller? Anonymkode: 21f4e...fb2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #2 Skrevet 9. januar 2024 Verken vanlig hos mannen eller barna, som er fra 4 til 13.. De må klemme litt på tiden og tørke tuppen.. Tror jeg, har ikke akkurat studert nøye 😄 Men trusene er uten urin etter bruk Anonymkode: 42650...7ed 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Mange menn tørker seg ikke etter toalettbesøk. Da blir det slik. De er opplært sånn. For min del leder det til at det ikke blir spontan blowjob, fordi lukta setter seg da gjennom dagen. Anonymkode: f706d...b6e 2 3
Kniv & gaffel Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 "Man kan stå og riste i hundre år, men den siste dråpen i buksa går." Dette sa min nå avdøde onkel. Jeg tror dessverre at mange menn ikke tørker seg etter at de har tissa, og tror at det holder bare å riste. Det burde være en selvfølge å tørke seg etter tissing både for menn og kvinner. 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Menn er ikke akkurat kjent for å ha god hygiene. Hvorfor kvinner fortsetter å være sammen med de og ligge med dem er helt utrolig. Anonymkode: d62cc...736 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #6 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Verken vanlig hos mannen eller barna, som er fra 4 til 13.. De må klemme litt på tiden og tørke tuppen.. Tror jeg, har ikke akkurat studert nøye 😄 Men trusene er uten urin etter bruk Anonymkode: 42650...7ed Man kan tørke så mye man vil, det er helt vanlig at det kommer noen dråper ut av urinrøret i tiden etter man har urinert. Anonymkode: a226f...411 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #7 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange menn tørker seg ikke etter toalettbesøk. Da blir det slik. De er opplært sånn. For min del leder det til at det ikke blir spontan blowjob, fordi lukta setter seg da gjennom dagen. Anonymkode: f706d...b6e For du tror at en kvinnes vagina lukter og smaker blomster fordi man tørker urin med tørt papir? 🤣🤣🤣 Anonymkode: a226f...411 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #8 Skrevet 9. januar 2024 "Etterdrypp" kalles det. Og er helt normalt. Men, det er fortsatt greit om mannen tørker av snoppen sin etter urinering på toalettet. Rester etter urin er noe helt annet enn drypp etterpå, spør du meg. Selv om det er det samme, så er det ikke helt det Anonymkode: 8c9a7...231
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #9 Skrevet 9. januar 2024 Vel, jeg mistenker vel at det ikke er helt tørt hos oss damer heller eller å ha tørka oss, men at urinrøret ligger litt lenger unna trusa enn det gjør hos menn (kjønnslepper som "sperrer" for), så det kanskje ikke vises så godt. Men ellers er det jo ikke alle menn som har lært seg å tørke seg etter urinering, da er det klart at det vises, på samme måte som det hadde gjort det hos oss damer Anonymkode: 47419...571
Cor Cubiculum Skrevet 9. januar 2024 #10 Skrevet 9. januar 2024 Hemmeligheten er: Tørk tuppen og dra samtidig fingrene fra rot og opp noen ganger. Dette er grunnen til at noen menn ikke bruker urinal, men foretrekker avlukke. Ved urinalene er det ikke papir lett tilgjengelig. Men det kan likevel komme flekker i underbuksa - som ikke er urin. Blir man kåt og får stå i løpet av dagen, kan det komme precum, eller kåtdråper i boxeren. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #11 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn er ikke akkurat kjent for å ha god hygiene. Hvorfor kvinner fortsetter å være sammen med de og ligge med dem er helt utrolig. Anonymkode: d62cc...736 Vi vil ha kuk da 😀 Anonymkode: 58267...90e 2 1
Mann3030 Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 Hvis du bruker papir - nei Hvis man rister uten papir - ja
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 En jeg var sammen med for lenge siden hadde alltid tisseflekker, og det var fordi han ikke tørket. Var dritekkelt og jeg spurte om han ikke kunne tørke seg... svaret var at det er homo 🤡 Samboeren min tørker seg alltid med en viss teknikk og jeg har aldri sett en eneste tisseflekk. Han sier at det kommer tisseflekk om man ikke tørker. Anonymkode: f4f66...3fb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 Kniv & gaffel skrev (19 timer siden): "Man kan stå og riste i hundre år, men den siste dråpen i buksa går." Dette sa min nå avdøde onkel. Jeg tror dessverre at mange menn ikke tørker seg etter at de har tissa, og tror at det holder bare å riste. Det burde være en selvfølge å tørke seg etter tissing både for menn og kvinner. Risting er ekkelt, for det havner jo alltid et sted, enten på tøyet, på sitteringen eller omgivelser eller gulv og andre må tørke av og vaske før de selv kan bruke doen. Å gå på sokker eller barfot med flekker på gulvet er udelikat. I tillegg til papirtørking bør unger lære helt fra starten av at det er bra å sitte når man tisser. En blir ikke mindre mann av det og omgivelsene blir fornøyde. Anonymkode: facc3...0e5 1
Maskinfører Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Rister alltid og det blir alltid våte flekker på Boxer,n tror dette er ganske vanlig hos de fleste menn ekte mannfolk i alle fall
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 Kniv & gaffel skrev (På 9.1.2024 den 13.20): "Man kan stå og riste i hundre år, men den siste dråpen i buksa går." Dette sa min nå avdøde onkel. «Uansett hvor lenge man rister sin boa, havner siste dråpe på skoa»…eller i bokseren. Jeg som mann sørger alltid for ren boa i tilfelle spontan blowjob. Anonymkode: 604d8...3fe
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 11.45): Hei, er det normalt for menn at det kommer noen dråper med urin i bokseren etter at de har tisset? Kjæresten min har stadig noen dråper i bokseren har jeg lagt merke til. Syntes selv det er litt ekkelt og har kommentert på det. Men han sier det er det samme som at jeg har utflod. Men kan ikke disse dråpene med urin unngås? Er det fordi han ikke tørker penis etter han har tisset? Eller? Anonymkode: 21f4e...fb2 Jeg bruker papir etter å ha tisset nettopp pga den dråpen du nevner.0 dråper i boxern. Anonymkode: 503e4...acd
Tobias001 Skrevet 15. januar 2024 #18 Skrevet 15. januar 2024 Den siste dråpen eller to vil alltid havne i bokseren om man ikke tørker med papir etter toalettbesøk. Jeg regner med din mann er urenslig og en av de som bare rister, da er det ikke til å unngå med urin i bokseren. Be han begynne å tørke seg etter toalettbesøk, og også vaske hendene! 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. januar 2024 #19 Skrevet 15. januar 2024 Det er normalt dersom man ikke tørker seg med papir. Det er det samme som hos kvinner, tørker man seg ikke, blir det noen dråper tiss i trusa.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #20 Skrevet 15. januar 2024 Jeg tørker meg med papir for å unngå det. Anonymkode: 814fd...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå