Gå til innhold

Wella Vivality


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå har jeg kjøpt shampoo+balsam av denne typen, og skal teste dem ut idag.

Har brukt Define shampoo og balsam i en måned nå, og håret mitt har aldri sett så slitt og fælt ut. Håper Wella kan fikse det icon_wink.gif

Noen som allerede har prøvd denne shampooen og kan si meg om den er bra å bruke over lengre tid??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jo Vinga, du kan tryggt bruke Wella. Jeg har langt tjukkt uregerligt hår og har prøvd de fleste sjampoene. De dyreste fra frisøren har jeg dårligst erfaring med. Akkurat nå har jeg Wella stående i hylla og jeg er kjempefornøyd (især etter å ha lest rapporten fra http://www.gronnguide.no )

Vennlig hilsen Trille icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmmm... Jeg var fornøyd med shampoen, men de gangene jeg brukte balsamen så håret mitt tynt, tynt, tynt og STYGT ut... Jeg er student og har ikke råd til annet enn "butikk-shampoo". Kombinerte den med Pantene balsam istedet. Det gjorde susen!!!! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

håret mitt pleier ikke å like butikkshampoo, desverre, så jeg har ikke prøvd vivality shampooen. men 3-minutters hårkuren var helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Shampoen var grei,men balsamen er den verste jeg noen gang har prøvd. En gangs bruk resulterte i det mest flokete håret jeg noen sinne har hatt, hadde vært mye bedre å utelatt balsamen og kun brukt shampo. Ikke spesielt plaget med floker til vanlig, men bruker balsam for at håret skal bli mykt og blankt. Men denne her virket altså mot sin hensikt, selv ved bruk av store mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...