AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Jeg er i et ganske nytt forhold og vi har vært i lag i litt over 4 mnd. Vi har begge litt sjalusi men ikke noe det har vært krangel om. Vi er også i avstandsforhold siden vi bor på to forskjellige steder i Norge, men vi møtes ofte (1-2 ganger i mnd). Han har vært nervøs og liker ikke at jeg snapper med andre, så jeg har slettet flere gutter. Men han snapper dobbelt så mye som meg, og bare med jenter. Han sier at det stort sett bare er kollegaer. Det har egentlig ikke plaget meg så veldig før nå. Men han åpner ikke alltid snapper foran meg. Og hvorfor skal han snappe med 20-30 jenter hver dag men jeg har slettet mange av de jeg snappet med siden han ble lei seg av det. Jeg tenker også at det er ganske intimt å drive å snakke med de samme jentene hver dag.. overreagerer jeg? Vet ikke helt hvor jeg vil med dette.. men synes dere jeg burde si i fra? Anonymkode: 95642...8af
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Hvorfor skal det være greit for han, men ikke deg? Han bør i det minste vise deg samme respekt som han forlanger av deg? Med det sagt, det er ikke nødvendigvis galt å snappe andre, så lenge det faktisk er stuerent. Anonymkode: 45de8...c20 4
Fremmed fugl Skrevet 9. januar 2024 #3 Skrevet 9. januar 2024 Hvis han snapper med 20-30 personer hver dag, da er han dypt i avhengighets kjelleren. Snapchat er en produkt som tjener penger på å gjøre folk avhengige av sosial bekreftelse ved bruk av produkten. Syns dere skal snakke om deres bruk av Snap. Men ikke med utgangspunkt i sjalusi, men at det er ikke bra å være så avhengig av slik sosial bekreftelse som han er. 1
William_S Skrevet 9. januar 2024 #4 Skrevet 9. januar 2024 Selv synes jeg det er rart å slette folk fra snap da. Det er jo bare et medium hvor man sender bilder til og fra hverandre selv om det jo kan være tja mer vulgære bilder og man sender.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Han vet hva han selv gjør på snap og er redd for at du gjør det samme. «På seg selv kjenner man andre» er det noe som heter. Mange som er/har vært utro er livredd for at partner skal gjøre det samme. Anonymkode: ff69e...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå