AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har en veldig god kompis. Alltid hatt veldig bra kjemi, og har flørtet mye. Men han ligger selvom vi er venner. Vi har sovet sammen veldig mange ganger, men aldri skjedd noe. Så her om dagen skjedde det. Men noen dager etterpå lå jeg med en annen. Var kjempe teit gjort av meg, og føler meg rett og slett ekkel. Og han var ikke så veldig fornøyd. Han virker sur, men skjønner det siden det bare var tre dager i mellom. Men skjønner ikke hvorfor han reagerer sånn Anonymkode: 68677...635
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har en veldig god kompis. Alltid hatt veldig bra kjemi, og har flørtet mye. Men han ligger selvom vi er venner. Vi har sovet sammen veldig mange ganger, men aldri skjedd noe. Så her om dagen skjedde det. Men noen dager etterpå lå jeg med en annen. Var kjempe teit gjort av meg, og føler meg rett og slett ekkel. Og han var ikke så veldig fornøyd. Han virker sur, men skjønner det siden det bare var tre dager i mellom. Men skjønner ikke hvorfor han reagerer sånn Anonymkode: 68677...635 Virkelig? Det er nesten kjærester, ikke venner , du lurer på hvorfor han ble sur når du lå med en annen?? Stakkars mann. Anonymkode: 06660...7a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Virkelig? Det er nesten kjærester, ikke venner , du lurer på hvorfor han ble sur når du lå med en annen?? Stakkars mann. Anonymkode: 06660...7a7 Har ikke sovet sammen over kort tid, sist gang jeg sov der var for litt over to måneder siden. Og en gang i høst og en gang i sommer. Aldri skjedd noe men han har vært på andre og ligget sist med en for en måned siden og jeg har ligget med andre. Er ikke bundet, men han ble sur når jeg bare gjorde det vanlige etter vi endelig lå Anonymkode: 68677...635
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Dersom dere hadde latt være å ligge rundt, hadde dette nok ikke vært er problem - og dere hadde kanskje vært kjærester 😉 Anonymkode: 748cf...c54 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Hvis dere egentlig vil ha hverandre, er dere like feige begge to. Anonymkode: 6b9ed...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå