Gå til innhold

Om man blir forelsket i en annen når man er gift eller samboer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Betyr det at den man er i forhold med ikke er den rette?

Anonymkode: 3cb78...c10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Betyr det at den man er i forhold med ikke er den rette?

Anonymkode: 3cb78...c10

Ikke nødvendigvis. Kanskje man må fokusere mer på forholdet. Det kan også bety den du er sammen med ikke er rett for deg lengere. 

Kjenner du den du er forelsket deg i eller avstandsforelskelse? Vet lenge? Hva føler du for kjæresten og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 75740...862

AnonymBruker
Skrevet

Nei da, jeg mener det er naturlig at man treffer på noen man blir litt forelsket i av og til, men at man for all del ikke må teste det ut. Noen mener at livet skjer og slik er det, men jeg mener man aktivt kan holde seg vekke til det går over for det gjør jo alle forelskelser mer eller mindre.  

Anonymkode: 9bf29...7b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvem du er som person og hvor dypt forelskelsen stikker. Jeg hadde med jevne mellomrom småforelskelser i de 8 årene jeg hadde det bra med eksen min. Jeg kunne på det tidspunktet aldri agert på følelsene og visste at de ikke stakk så dypt, og at det var han jeg elsket. Så ble forholdet turbulent etter at vi fikk barn. Da innså jeg også at vi ikke var en ideell match og at det sikkert finnes menn der ute som er mer rett for meg. Prøvde veldig hardt å jobbe med forholdet pga barnet, men klarte ikke å unngå å bli forelsket i en annen, og den gangen stakk det dypt.

Anonymkode: d886e...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...