AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar ? Anonymkode: ef31c...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Synes det er ok, passer lite barn men forestiller meg ikke så mange voksne det kunne passet 😅 Anonymkode: 8e785...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Ja Anonymkode: 89f2d...2f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Udiskutabelt nydelig. Anonymkode: 0f934...c68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Synes Atle er kjempefint. Jeg hadde verdens største crush på en som het Atle da jeg var 17😂 Anonymkode: 3f2e4...a09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Synes det er ok, passer lite barn men forestiller meg ikke så mange voksne det kunne passet 😅 Anonymkode: 8e785...f47 Jeg synes Atle er helt ok. Siden jeg ikke kjenner en eneste Atle under 40, og knapt noen under 50, kan jeg forsikre deg om at det går helt fint an å hete Atle selv om man er voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Nei, gammelt gubbenavn. Anonymkode: 24350...479 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Ja det er fint. Anonymkode: cde86...1df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Ja, det synes jeg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar Ja Anonymkode: b3ca8...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar Kjempefint! Stødig og enkelt. Anonymkode: df27b...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar Atle Pettersen, han kler det hvert fall Anonymkode: d4eec...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #13 Del Skrevet 7. januar Ikke for meg. Forbinder det med en som plaget meg på barne og ungdomsskolen. Anonymkode: b0a03...ef0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #14 Del Skrevet 7. januar Forbinder det med gamle menn, men ikke direkte stygt Anonymkode: 28c9c...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 7. januar #15 Del Skrevet 7. januar Veldig fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #16 Del Skrevet 7. januar På mann 45+ ja. På barn født 2024- nejjjj Anonymkode: 1cc9b...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #17 Del Skrevet 7. januar Var årets mest brukte guttenavn i 1968 tror jeg, så det kommer igjen etterhvert når man oppkaller etter bestefar eller oldefar. Anonymkode: 41c28...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #18 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Var årets mest brukte guttenavn i 1968 tror jeg, så det kommer igjen etterhvert når man oppkaller etter bestefar eller oldefar. Anonymkode: 41c28...ad1 I 1968 var Jan årets mest brukte guttenavn,med Bjørn og Geir på 2 og 3 plass. Atle kommer lenger ned på listen. Anonymkode: b4e74...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #19 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke for meg. Forbinder det med en som plaget meg på barne og ungdomsskolen. Anonymkode: b0a03...ef0 Hvor i landet? Anonymkode: 7e0f0...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #20 Del Skrevet 7. januar Nei! Anonymkode: 1f2cb...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå