Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du hatt det? Litt nærhet, men i senga fungerer det absolutt ikke. Dermed lite eller ingen sex.

Anonymkode: a15db...9ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Aldri i verden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 40028...279

AnonymBruker
Skrevet

Forrige forholdet mitt var sånn. Ikke noe for meg..

Syns sex med han var litt ekkelt, egentlig, fordi jeg ikke likte han på den måten.

Anonymkode: 12397...31a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kunne du hatt det? Litt nærhet, men i senga fungerer det absolutt ikke. Dermed lite eller ingen sex.

Hvorfor spør du?

Anonymkode: 3f383...399

AnonymBruker
Skrevet

Forhold handler om logistikk, felles økonomi og oppdragelse av barn. 

Seksuell kjemi (eller tiltrekning som normale mennesker kaller det) kan man ha med hvem som helst ellers.

Anonymkode: 82b6b...618

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av den mening og oppfatning at om du elsker en person (kjærestefølelser) og har god kjemi sånn ellers, så vil man ved og gi og ta og snakke sammen, klare å finne ut av hvordan man sammen kan fungere godt i senga også. 

Anonymkode: 15276...50d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forrige forholdet mitt var sånn. Ikke noe for meg..

Syns sex med han var litt ekkelt, egentlig, fordi jeg ikke likte han på den måten.

Nå ble jeg nyskjerrig. Hvordan likte du han ellers?

Anonymkode: f61f9...877

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke er noe for meg. Men skal sies at det tok tid før ting virkelig satt i vårt forhold. Det manglet riktignok ikke kjemi, men det manglet tid, tillit og teknikk. Nå gleder jeg meg til sex med ham. 

Anonymkode: e0313...898

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er av den mening og oppfatning at om du elsker en person (kjærestefølelser) og har god kjemi sånn ellers, så vil man ved og gi og ta og snakke sammen, klare å finne ut av hvordan man sammen kan fungere godt i senga også. 

Anonymkode: 15276...50d

Jeg tenker det samme.

Hva mener du, ts? Du må nesten ta det med han og ikke med oss.

Anonymkode: 3f383...399

AnonymBruker
Skrevet

Nope.

Anonymkode: eb0a5...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Jeg kan leve helt supert med lite sex. Sånn 2-4 ganger i året. Men sexen jeg har må være bra.

Anonymkode: c361b...2a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 16.38):

Nei. Det har jeg prøvd, aldri mer.

Anonymkode: 8d291...93b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 19.49):

Nå ble jeg nyskjerrig. Hvordan likte du han ellers?

Anonymkode: f61f9...877

Likte han godt. Han er koselig å være med, gir mye oppmerksomhet til en kjæreste, ryddig, ordentlig, handy +++, men jeg var aldri forelsket i han eller seksuelt tiltrukket. Vi hadde sex, men fra min side veldig lite i forhold til hva jeg kan gi. Jeg likte heller ikke være nær han. Syns ikke han føltes rett eller luktet rett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Likte han godt. Han er koselig å være med, gir mye oppmerksomhet til en kjæreste, ryddig, ordentlig, handy +++, men jeg var aldri forelsket i han eller seksuelt tiltrukket. Vi hadde sex, men fra min side veldig lite i forhold til hva jeg kan gi. Jeg likte heller ikke være nær han. Syns ikke han føltes rett eller luktet rett. 

Men det du beskriver her er jo forskjellen på en kompis og en kjæreste. 

Anonymkode: 40028...279

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette er biologi. Kroppen fortalte deg at dere var en dårlig match.

Anonymkode: dc640...ee2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...