Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg stoler 100% på. Jeg er også en overtenker, og når jeg får en tanke i hode, så er det vanskelig å få den bort, så jeg pleier å være flink til å ta opp ting som jeg tenker på, for det hjelper å prate om dette. 

Men jeg lurer på en ting, ang. Lagring av bilder på snapchat. Han jeg er med nå har en x på snap, hu har jeg møtt flere ganger, veldig trivelig å snill jente. De er gode venner, så det er greit at jeg får bli kjent med hu å. De var sammen for mange år siden, så det er ingenting der lengere. Det veit jeg med 100% sikkerhet. 

Men en ting som kan plage meg litt, er at han har lagra noen selfier som hun har tatt til han. Inne på snappen dems. Derfor jeg veit, er fordi jeg tilfeldigvis så det da han åpna snappen hennes da jeg lå i armkroken hans. Jeg spørte hvorfor han har gjort det, å svaret var da at hun hadde sendt noe bilder av ungene hennes. Men, jeg blir jo nysgjerrig om han har lagra flere bilder av hu, også begynner hjernen min å tenke, åssen bilder? 🫣 

Er det lov å spørre han om jeg eventuelt kan se de bildene han har lagra av hu, eller skal jeg bare la dette ligge? 

Hilsen overtenkeren 😬🤣🫣

Anonymkode: 027b3...aba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han ha bilder av hennes unge? Er det barn de har sammen? Hvis svaret er nei, tenker jeg han har flere bilder av henne. Jeg er også en overtenker🤣

Anonymkode: 7fbb2...5f2

• Liker 3
Gjest Kanino
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har en kjæreste som jeg stoler 100% på. Jeg er også en overtenker, og når jeg får en tanke i hode, så er det vanskelig å få den bort, så jeg pleier å være flink til å ta opp ting som jeg tenker på, for det hjelper å prate om dette. 

Men jeg lurer på en ting, ang. Lagring av bilder på snapchat. Han jeg er med nå har en x på snap, hu har jeg møtt flere ganger, veldig trivelig å snill jente. De er gode venner, så det er greit at jeg får bli kjent med hu å. De var sammen for mange år siden, så det er ingenting der lengere. Det veit jeg med 100% sikkerhet. 

Men en ting som kan plage meg litt, er at han har lagra noen selfier som hun har tatt til han. Inne på snappen dems. Derfor jeg veit, er fordi jeg tilfeldigvis så det da han åpna snappen hennes da jeg lå i armkroken hans. Jeg spørte hvorfor han har gjort det, å svaret var da at hun hadde sendt noe bilder av ungene hennes. Men, jeg blir jo nysgjerrig om han har lagra flere bilder av hu, også begynner hjernen min å tenke, åssen bilder? 🫣 

Er det lov å spørre han om jeg eventuelt kan se de bildene han har lagra av hu, eller skal jeg bare la dette ligge? 

Hilsen overtenkeren 😬🤣🫣

Høres ikke ut som han prøver å holde det hemmelig og da ser jeg ikke problemet. Med en gang han hadde gjort det i smug da kunne du heller begynt å lure

Endret av Kanino
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har en kjæreste som jeg stoler 100% på.

Betyr 100% noe annet i din verden enn i virkeligheten? Du hadde ikke laget denne tråden her hvis du stolte på ham. Enten stoler du på ham fordi han har ikke gitt deg noen grunn til ikke ikke å gjøre det, eller så kan du bli sjalu og lage dårlig stemning av ingenting.

Anonymkode: ab7cd...4e2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Kanino skrev (29 minutter siden):

Høres ikke ut som han prøver å holde det hemmelig og da ser jeg ikke problemet. Med en gang han hadde gjort det i smug da kunne du heller begynt å lure

Nei sant det da. Det er nok bare hue mitt som tenker for mye. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Betyr 100% noe annet i din verden enn i virkeligheten? Du hadde ikke laget denne tråden her hvis du stolte på ham. Enten stoler du på ham fordi han har ikke gitt deg noen grunn til ikke ikke å gjøre det, eller så kan du bli sjalu og lage dårlig stemning av ingenting.

Anonymkode: ab7cd...4e2

Neida, spm mitt er egentlig om jeg bare skal glemme det, eller om jeg skal spørre om det. Er ikke sjalu på hu, jeg bare skjønner ikke hva grunnen er til at han skal lagre bilder av hu. 

Gjest Kanino
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Neida, spm mitt er egentlig om jeg bare skal glemme det, eller om jeg skal spørre om det. Er ikke sjalu på hu, jeg bare skjønner ikke hva grunnen er til at han skal lagre bilder av hu. 

Tenker du ikke bør lage noe mer styr rundt det

AnonymBruker
Skrevet
Kanino skrev (1 minutt siden):

Tenker du ikke bør lage noe mer styr rundt det

Okey. Takk, da skal jeg prøve å la vær 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det røde flagget her i hovedsak er at han snapper med eksen. Det ligger nok mer bak her enn det du forteller. 

Anonymkode: 86084...d5d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at det røde flagget her i hovedsak er at han snapper med eksen. Det ligger nok mer bak her enn det du forteller. 

Nei, det gjør da ikke det. Har xn på snap jeg å, snakker med han innemellom. Da vi har kjent hverandre siden u. Skolen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det gjør da ikke det. Har xn på snap jeg å, snakker med han innemellom. Da vi har kjent hverandre siden u. Skolen. 

Innimellom er noe annet enn stadige snapper og lagring av bilder. Alder har også betydning her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Innimellom er noe annet enn stadige snapper og lagring av bilder. Alder har også betydning her. 

Begge to er i 40 åra. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Begge to er i 40 åra. 

Ikke innafor. Bare sier det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke innafor. Bare sier det.

Så du syns jeg ska spørre om det? 

AnonymBruker
Skrevet

Du vet det er han som har lagra de? 
Jeg ferska min mann i å skrive med ei på snapchat, veldig mange meldinger var lagret- så kunne se langt tilbake. Men det var ikke han som hadde lagret chattene. 

Anonymkode: 32dc7...909

AnonymBruker
Skrevet

Syns dette høres rart ut jeg da. Er forholdet stabilt og trygt så bør det tåle at du tar opp noe du tenker på som gjør deg litt usikker.

Anonymkode: 70b85...6fa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns dette høres rart ut jeg da. Er forholdet stabilt og trygt så bør det tåle at du tar opp noe du tenker på som gjør deg litt usikker.

Anonymkode: 70b85...6fa

Enig. Unødvendig å gå å overtenke og ikke ha det godt med seg selv når man bare kan ta praten om dette ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du vet det er han som har lagra de? 
Jeg ferska min mann i å skrive med ei på snapchat, veldig mange meldinger var lagret- så kunne se langt tilbake. Men det var ikke han som hadde lagret chattene. 

Nei, virka sånn da han sa det da. Er litt rart hvis hu selv skulle lagre bilde av seg selv inne på en samtale å? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig. Unødvendig å gå å overtenke og ikke ha det godt med seg selv når man bare kan ta praten om dette ❤️ 

Jo, det er jo ikke værre enn å bare spørre om det. Å han veit godt at jeg kan tenke litt for mye på ting noen ganger, å jeg er en veldig usikker person. Og det veit han godt å. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...