Gå til innhold

Kvinner, lever dere i all hovedsak sammen med menn som dere aldri har vært tiltrukket til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest så mange poster her på KG der brukere skriver om at kvinners biologi gjør at dem ikke er fysisk attrahert av 95 % av den mannlige befolkning. Da med enn lik og objektiv preferanse.

Ifølge disse brukerne så prøver dere kvinner desperat å bli sammen med disse 5 % mest fysisk tiltalende mennene, når dere har blitt "brukt" av en del av disse, så velger dere å bli sammen å skaffe familie med enn mann som dere ikke ser på som attraktiv. Dere lurer han til å tro at saken er annorledes, frem til dere har barn sammen, da begynner dere drømme om de få mennene som alle kvinner egentligen vil ha. 

Er det en eneste enn av dere kvinnelige brukere som føler at denne fortellingen beskriver deg? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil nok si langt under 5% av menn er noen jeg ville levd med. Men det er jo ikke de samme alle andre faller for, man har ulik smak og kjemi. 

Anonymkode: 46850...554

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig tiltrukket av mannen min. Vi har vært sammen i 17 år.

Anonymkode: 2ac8f...d80

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne som i bestefall er en 5/10 og ikke var noe høyere som ung heller, ble sammen med mannen min da jeg var 25 og han passert 30 og jeg syntes han var supersexy - det synes jeg fremdeles, 20 år senere. Trenger bare å se for meg ham naken for å bli kåt. Så jeg er vel en av de veldig heldige kvinnene som fikk en "chad" da? (Ikke at han hadde en veldig høy bodycount akkurat...)

(Har 3 barn sammen forøvrig.)

Anonymkode: a6e33...6a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (6 minutter siden):

Har lest så mange poster her på KG der brukere skriver om at kvinners biologi gjør at dem ikke er fysisk attrahert av 95 % av den mannlige befolkning. Da med enn lik og objektiv preferanse.

Ifølge disse brukerne så prøver dere kvinner desperat å bli sammen med disse 5 % mest fysisk tiltalende mennene, når dere har blitt "brukt" av en del av disse, så velger dere å bli sammen å skaffe familie med enn mann som dere ikke ser på som attraktiv. Dere lurer han til å tro at saken er annorledes, frem til dere har barn sammen, da begynner dere drømme om de få mennene som alle kvinner egentligen vil ha. 

Er det en eneste enn av dere kvinnelige brukere som føler at denne fortellingen beskriver deg? 

Kjenner meg overhodet ikke igjen i dette, alle jeg kjenner var vilt forelsket i mannen sin da de ble sammen, selv om det for enkelte gikk over. Kjenner ikke EN person som «tok til takke» med noen de ikke er tiltrukket av.

Anonymkode: 54836...6fb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Fortellingen beskriver meg. Men det er mye færre enn 5% jeg er fysisk attrahert av

Anonymkode: f3490...a90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så idiotisk. Tallene og forskningen stemmer jo på en prikk. Men saken er jo at du vil jo ikke få en kvinne til å innrømme det. At hun er sammen med Kåre en 4’er fordi hun rett og slett selv ikke er bra nok for Thomas en 9’er. Og at hun overhodet ikke tenner på Kåre. Hun har jo laget seg er eventyr i hodet om at det er andre faktorer med i bildet og at hun virkelig er tiltrukket av Kåre, men dette er kun en biologisk evne vi har ervervet slik at Kåre i det hele tatt skal få parret seg. Ellers hadde alle kvinner parret seg med Thomas i tur og orden og ingen hadde oppfostret barna. 

Det er akkurat det samme for menn. Man er jo ikke tiltrukket av chubbye Tone på 45. Men folk tar det man får

Anonymkode: 239f5...635

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt det der.. virker som man som kvinne skal bli sammen med en mann man ikke er forelsket i flg KG for ellers har du ikke senket kravene godt nok. 

Jeg har prøvd å leve med en mann jeg ikke var forelsket i.  Ikke tente på sov osv.. det er oppskrift på katastrofe for selvbildet og selvtilliten. 

Så nei ingen mann her med mindre jeg blir forelsket igjen. Hvis ikke helt fint. Er 15 år siden jeg  skilte meg så tiden går. 

Anonymkode: 565fd...13f

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er selektive, og tenderer kanskje til å rangere menn i «schtøgg» (95% av oss) og «helt normal/kjekk» (5% av oss).

Ut fra det kunne man tenke at de fleste kvinner nødvendigvis er sammen med en mann som de «objektivt sett» mener er schtøgg.

Så vil man kanskje mene at skjønnhet kommer innenfra og at kjærlighet og forpliktelse gjør partneren vakker. Det er det nok noe sant i, men da får man en litt schizofren definisjon av skjønnhet.

Anonymkode: 40caf...35e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud så idiotisk. Tallene og forskningen stemmer jo på en prikk. Men saken er jo at du vil jo ikke få en kvinne til å innrømme det. At hun er sammen med Kåre en 4’er fordi hun rett og slett selv ikke er bra nok for Thomas en 9’er. Og at hun overhodet ikke tenner på Kåre. Hun har jo laget seg er eventyr i hodet om at det er andre faktorer med i bildet og at hun virkelig er tiltrukket av Kåre, men dette er kun en biologisk evne vi har ervervet slik at Kåre i det hele tatt skal få parret seg. Ellers hadde alle kvinner parret seg med Thomas i tur og orden og ingen hadde oppfostret barna. 

Det er akkurat det samme for menn. Man er jo ikke tiltrukket av chubbye Tone på 45. Men folk tar det man får

Dette er slik jeg tror det er og. De lager seg en illusjon om at dette er det beste de kan få og prøver å tvinge frem følelser. Har sett det hos flere. Så når de har blitt sammen så kommer kritikken over at de ikke sa det og ikke så det og ikke gjorde ditt og datt. Jeg har mistet sex lysten osv osv. Tror det er mange som er der. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er slik jeg tror det er og. De lager seg en illusjon om at dette er det beste de kan få og prøver å tvinge frem følelser. Har sett det hos flere. Så når de har blitt sammen så kommer kritikken over at de ikke sa det og ikke så det og ikke gjorde ditt og datt. Jeg har mistet sex lysten osv osv. Tror det er mange som er der. 

Hvis jeg hadde hatt tilgang til en buffet i 20-årene hvor jeg fritt kunne ha ONS med den ene skjønnheten etter den andre så hadde jeg kanskje hatt vansker med å slå meg til ro med en helt vanlig dame på mitt eget nivå.

Nå hadde jeg aldri draget på den måten, så det er ikke noe savn eller melankoli over alt det lekre jeg ville ha gjort om jeg var singel.

AnonymBruker
Skrevet

Korleis kan man eigentlig leve med ein person man på lite nivå er tiltrukket av? 

Det gir lite meining?

Anonymkode: 5d492...5b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen overhodet. Jeg har nå vært gift med en kjekkas i mange, mange år. Råsexy og snill og fornuftig.

Jeg hadde ji aldri giftet meg med en jeg ikke likte?

Hva andre synes om ham, er likegyldig for meg. Drt er sikkert noen som synes at han er uattraktiv. Vi kvinner liler jo ikke de samme mennene, heldigvis. 

Anonymkode: 9983b...792

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Korleis kan man eigentlig leve med ein person man på lite nivå er tiltrukket av? 

Det gir lite meining?

Anonymkode: 5d492...5b7

Desperasjonen er vel større enn håpet om en finne en man faktisk liker. 

Anonymkode: be655...eb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en av topp 1% av menn 😍 så jeg er veldig tiltrukket av min 

Anonymkode: 0b2eb...042

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For et trist syn på livet… Jeg kan garantere deg at jeg er veldig tiltrukket av mannen min selv om hverken han eller jeg er perfekte på noe vis… men jeg mistenker at du ikke tror på meg uansett hva jeg sier 😅

Anonymkode: e731a...ac5

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kvinner er selektive, og tenderer kanskje til å rangere menn i «schtøgg» (95% av oss) og «helt normal/kjekk» (5% av oss).

Ut fra det kunne man tenke at de fleste kvinner nødvendigvis er sammen med en mann som de «objektivt sett» mener er schtøgg.

Så vil man kanskje mene at skjønnhet kommer innenfra og at kjærlighet og forpliktelse gjør partneren vakker. Det er det nok noe sant i, men da får man en litt schizofren definisjon av skjønnhet.

Synes ikke menn flest er stygge. Vet ikke om særlig mange som tenker på den måten heller. Men jeg tror nok kvinner har typer menn de går etter i litt større grad enn menn typisk har om kvinner. Jeg føler meg privilgert fordi min mann er typete i hvilke damer han ser etter, og jeg oppfyller den typen. Han spør også etter det selv om han er min type som jeg har drømt om og det er han ikke; rett og slett fordi han overgår mine forventninger om hva det er mulig for en mann å være. Ikke bare fordi han er veldig kjekk men også veldig sær på en herlig måte - og som jeg vet mange kvinner ikke ville likt, men som passer meg.

Anonymkode: be655...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at 95% menn av uattraktive for meg. Kanskje t.o.m mer. 99%. Er det så unormalt da? Blant de 99 er det menn som er alt for gamle, alt for unge, alt for tjukke, tynne, rare, lukter rart, ikke matcher meg personlig, har andre verdier -  men også for pene eller for kule. 

Vil ha en noenlunde normal fyr på eget nivå med en personlighet jeg liker og interesser og verdier som gjør at vi kan ha et langt og harmonisk liv sammen. Sier vel seg selv at man ikke kan være med hvem som helst da?

Jeg er veldig tiltrukket min samboer. Han er superkjekk, sexy, søt, snill, smart og verdens beste mann! Elsker personligheten hans og verdiene hans. 

For noen vil han ikke være bra nok. Andre vil aldri i verden ha sjangs på han. Men han er perfekt for meg. :)

Anonymkode: e87a6...57e

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri forstått dette med å sette tall på folk. Utseende falmer, men ikke personlighet/vennskap/gode samtaler/intelligens. 

Anonymkode: 7a475...63a

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en av topp 1% av menn 😍 så jeg er veldig tiltrukket av min 

Anonymkode: 0b2eb...042

Omg samme her 😃 Så mange damer har lyst på mannen min også valgte han meg 😍 

Anonymkode: f3490...a90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...