Gå til innhold

Erfaringer med helsering, ala aktivitetsklokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med helsering, ala denne typen? (heter det helsering?) Jeg prøver nå en aktivitetsklokke fra Garmin og jeg synes det er interessante målinger, men jeg blir ikke helt komfortabel med å ha klokke på armen så mye. En ring hadde kanskje vært enklere. 

Ut fra mitt behov ser det ut for at en ring vil kunne måle det jeg trenger, men hvor nøyaktige er de?

Har dere eventuelt tips om andre ringer som kan være bra?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt aktivitetsklokke, for jeg tenkte at det ville være interessant med slike målinger, men det var et forferdelig styr og fortalte meg ingenting nyttig. I ettertid er jeg litt sur på meg selv for at jeg ble grepet av hypen og gikk fem på.

Det som hjalp meg til å ta bedre avgjørelser for helsa mi, var mer selvinnsikt og selvtillit. Dette fikk jeg gjennom terapi og grundig jobb med meg selv.

Anonymkode: 0e6b4...652

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt aktivitetsklokke, for jeg tenkte at det ville være interessant med slike målinger, men det var et forferdelig styr og fortalte meg ingenting nyttig. I ettertid er jeg litt sur på meg selv for at jeg ble grepet av hypen og gikk fem på.

Det som hjalp meg til å ta bedre avgjørelser for helsa mi, var mer selvinnsikt og selvtillit. Dette fikk jeg gjennom terapi og grundig jobb med meg selv.

Anonymkode: 0e6b4...652

Så fint at du fikk jobba med deg selv i terapi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...