AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Trenger hjelp fra noen utenforstående angående dette, da jeg har vanskelig for å se slikt selv. Jeg går å føler meg uelsket, men vet ikke om det handler om han eller meg da jeg har utrygg tilknytning. Vi har vært sammen i flere år, han er utrolig snill og god. Lager kaffe til meg hver morgen, kjøper med seg noe godt fra butikken, masserer føttene mine og stryker på meg til jeg sovner hver kveld. På den andre siden har han sluttet med komplimenter, selv når jeg har pyntet meg. Han prøver seg meget sjelden på sex, eller seksuelle tilnærmelser. Han hører ofte ikke etter hva jeg sier, eller glemmer det jeg har sagt. Han blir aldri sjalu, eller viser tegn på at han er redd for å miste meg på noen måte. Jeg har såklart spurt han direkte, men han sier han elsker meg og vil være med meg resten av livet. Allikevel vet jeg at han er konfliktsky og aldri ville sagt noe som kunne såret meg. Hvordan finner jeg ut hva han egentlig føler? Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 0ea20...5dc 1
Helene1982 Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Jeg tror absolutt at han elsker deg, da jeg ikke tror han hadde blitt om han ikke gjorde det, Det kan virke som du trenger mye bekreftelse, og at du tester ham. Han gjør mye for å vise kjærlighet, men du opplever at er det aldri nok, eller at han viser det feil. Jeg tror at kjærlighetsspråket hans er tjenester. Han viser at han elsker deg ved å gjøre ting for deg. Jeg ville fokusert mer på det han gjør, jeg tror du er din egen verste fiende her. Er du flink til å gi ham komplimenter og ta initiativ til sex? 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Jeg tror absolutt at han elsker deg, da jeg ikke tror han hadde blitt om han ikke gjorde det, Det kan virke som du trenger mye bekreftelse, og at du tester ham. Han gjør mye for å vise kjærlighet, men du opplever at er det aldri nok, eller at han viser det feil. Jeg tror at kjærlighetsspråket hans er tjenester. Han viser at han elsker deg ved å gjøre ting for deg. Jeg ville fokusert mer på det han gjør, jeg tror du er din egen verste fiende her. Er du flink til å gi ham komplimenter og ta initiativ til sex? Takk for svar! Hvordan tester han tenker du? Det er mye mulig det, jeg håper du har rett! Jeg har gitt masse komplimenter i alle årene både for utseende og personlighet. Jeg prøver meg ikke så mye lenger, da jeg føler at jeg presser ham da jeg har mye mer lyst enn han. Blir mye vondt avvisning og halvhjertet sex fra hans side når jeg har prøvd tidligere. Anonymkode: 0ea20...5dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Elsker du ham? Du skriver at du gir komplimenter, men det kan man gjøre uten å elske. Jeg tror han elsker deg. Han viser det gjennom det han gjør for deg. Elsker du ham, fortell hva du savner, men ikke sett spørsmålstegn ved følelsene hans. Anonymkode: 079a0...484 1
Helene1982 Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar! Hvordan tester han tenker du? Det er mye mulig det, jeg håper du har rett! Jeg har gitt masse komplimenter i alle årene både for utseende og personlighet. Jeg prøver meg ikke så mye lenger, da jeg føler at jeg presser ham da jeg har mye mer lyst enn han. Blir mye vondt avvisning og halvhjertet sex fra hans side når jeg har prøvd tidligere. Anonymkode: 0ea20...5dc Jeg tenker at det at du tror at han ikke er sammen med deg av andre grunner enn at han er konfliktsky og ikke orker å forlate deg, på tross av at han gjør ting for deg hver dag, for å vise sin kjærlighet, kommer til å bli frustrerende for ham til slutt. Han kommer til å føle at uansett hva han gjør, er det ikke nok. det kan virke som dere har ulikt kjærlighetsspråk. Han viser kjærlighet ved tjenester, og du komplimenter og intimitet. Jeg ville snakket med ham om dette, og stilt spørsmålet: Hva ønsker du mer av fra meg? og hva setter jeg pris på ved det du allerede gjør? Når det gjelder kjærlighetsspråk, gjør man ofte det man ønsker å få tilbake, så når han lager kaffe eller masserer bena dine, vil han at du skal gjøre mer av lignende ting mot ham. Du gir ham komplimenter og tar initiativ til intimitet, fordi du vil at han skal gjøre mer av det, men det har han ikke oppfattet, så du må kanskje hjelpe ham ved å snakke om det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Elsker du ham? Du skriver at du gir komplimenter, men det kan man gjøre uten å elske. Jeg tror han elsker deg. Han viser det gjennom det han gjør for deg. Elsker du ham, fortell hva du savner, men ikke sett spørsmålstegn ved følelsene hans. Anonymkode: 079a0...484 Takk for svar! Ja, jeg elsker han utrolig høyt, er derfor det er så vanskelig for meg å se ting klart. Jeg har aldri elsket noen slik før. Det er mye mulig vi har ulikt kjærlighetsspråk og at det er dette som fører til den dårlige magefølelsen. Det var et godt råd, det skal jeg ta med meg ❤️ Anonymkode: 0ea20...5dc 1
jenth Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger hjelp fra noen utenforstående angående dette, da jeg har vanskelig for å se slikt selv. Jeg går å føler meg uelsket, men vet ikke om det handler om han eller meg da jeg har utrygg tilknytning. Vi har vært sammen i flere år, han er utrolig snill og god. Lager kaffe til meg hver morgen, kjøper med seg noe godt fra butikken, masserer føttene mine og stryker på meg til jeg sovner hver kveld. På den andre siden har han sluttet med komplimenter, selv når jeg har pyntet meg. Han prøver seg meget sjelden på sex, eller seksuelle tilnærmelser. Han hører ofte ikke etter hva jeg sier, eller glemmer det jeg har sagt. Han blir aldri sjalu, eller viser tegn på at han er redd for å miste meg på noen måte. Jeg har såklart spurt han direkte, men han sier han elsker meg og vil være med meg resten av livet. Allikevel vet jeg at han er konfliktsky og aldri ville sagt noe som kunne såret meg. Hvordan finner jeg ut hva han egentlig føler? Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 0ea20...5dc Kan være at testosteronnivået hans er blitt for lavt. Hos menn kan det synke for mye ,og føre til f.eks dårlige sexlyst. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trenger hjelp fra noen utenforstående angående dette, da jeg har vanskelig for å se slikt selv. Jeg går å føler meg uelsket, men vet ikke om det handler om han eller meg da jeg har utrygg tilknytning. Vi har vært sammen i flere år, han er utrolig snill og god. Lager kaffe til meg hver morgen, kjøper med seg noe godt fra butikken, masserer føttene mine og stryker på meg til jeg sovner hver kveld. På den andre siden har han sluttet med komplimenter, selv når jeg har pyntet meg. Han prøver seg meget sjelden på sex, eller seksuelle tilnærmelser. Han hører ofte ikke etter hva jeg sier, eller glemmer det jeg har sagt. Han blir aldri sjalu, eller viser tegn på at han er redd for å miste meg på noen måte. Jeg har såklart spurt han direkte, men han sier han elsker meg og vil være med meg resten av livet. Allikevel vet jeg at han er konfliktsky og aldri ville sagt noe som kunne såret meg. Hvordan finner jeg ut hva han egentlig føler? Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 0ea20...5dc Jeg har vært i to slike forhold, og det viste seg at jeg var en som mennene tok til takke med. Anonymkode: 341f2...5f7
Helene1982 Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har vært i to slike forhold, og det viste seg at jeg var en som mennene tok til takke med. Anonymkode: 341f2...5f7 Hva hadde disse forholdene til felles?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 jenth skrev (4 timer siden): Kan være at testosteronnivået hans er blitt for lavt. Hos menn kan det synke for mye ,og føre til f.eks dårlige sexlyst. Har tenkt litt på det, men hva i innlegget indikerer det annet enn det seksuelle? Jeg har mistenkt det da de spontane ereksjonene om natta er blitt så å si ikke-eksisterende (samt den manglende lysten såklart) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har vært i to slike forhold, og det viste seg at jeg var en som mennene tok til takke med. Anonymkode: 341f2...5f7 Uff, hvordan fant du ut det? Anonymkode: 0ea20...5dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Helene1982 skrev (12 minutter siden): Hva hadde disse forholdene til felles? Mennene "så" meg ikke. Aldri komplimenter, aldri anstrenge seg for å gjøre noe ekstra, aldri sexlyst fra deres side. Anonymkode: 341f2...5f7
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Jeg reagerer på det seksuelle. Nå vet jeg ikke hvor på dere var i starten, men mine forhold starter heftig mht sex. Det var jeg som gikk fordi jeg mistet følelser og dermed ikke tente på dem, men de mistet aldri lysten på meg. Så om det ikke er noe medisinske grunner er det rart at en mann ikke er lysten på deg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 WhisperingWind skrev (9 timer siden): Jeg reagerer på det seksuelle. Nå vet jeg ikke hvor på dere var i starten, men mine forhold starter heftig mht sex. Det var jeg som gikk fordi jeg mistet følelser og dermed ikke tente på dem, men de mistet aldri lysten på meg. Så om det ikke er noe medisinske grunner er det rart at en mann ikke er lysten på deg. Det er en litt spesiell historie. Jeg gikk på testosteron når jeg møtte ham, og han fikk nok veldig mye overført da jeg brukte å smøre det i lysken. Vi hadde et veldig godt og aktivt seksualliv da, gjerne 5-6 ganger daglig. Det begynte å dabbe av noen måneder etter at jeg sluttet(hos ham mer enn meg). Mye annet skjedde på dette tidspunktet så kan være mange grunner, men jeg føler egentlig ikke at han er særlig seksuell lenger generelt. Har vært i dårlige forhold og sexlivet har som regel vært det siste som røk. Men jeg aner ikke, jeg føler jeg har mistet magefølelsen siden han betyr så mye for meg. Anonymkode: 0ea20...5dc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mennene "så" meg ikke. Aldri komplimenter, aldri anstrenge seg for å gjøre noe ekstra, aldri sexlyst fra deres side. Anonymkode: 341f2...5f7 Hvordan kom det frem at de ikke elsket deg lenger? Anonymkode: 0ea20...5dc
PM75 Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 Han ville aldri ha gjort de fine tingene for deg hvis han ikke vil være med deg. Sexliv kan gå i bølger, det kan ordne seg.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er en litt spesiell historie. Jeg gikk på testosteron når jeg møtte ham, og han fikk nok veldig mye overført da jeg brukte å smøre det i lysken. Vi hadde et veldig godt og aktivt seksualliv da, gjerne 5-6 ganger daglig. Det begynte å dabbe av noen måneder etter at jeg sluttet(hos ham mer enn meg). Mye annet skjedde på dette tidspunktet så kan være mange grunner, men jeg føler egentlig ikke at han er særlig seksuell lenger generelt. Anonymkode: 0ea20...5dc Så han trenger testo? Anonymkode: 81a09...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå