Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har en samboer som jeg synes gamer veldig mye. Har tatt dette opp gjentatte ganger mens vi har vært sammen. Han kan gjerne sitte hele dagen dersom jeg ikke sier noe. Han er utrolig snill og hjelpsom, men når han havner inn i disse gamer periodene så slutter han og hjelpe særlig til hjemme, han slutter og trene og spiser mer. Noe som gjør at han øker i vekt og blir misfornøyd med seg selv over dette, og humøret blir dårligere osv. For og få han ut av disse periodene må vi ha en kjempe krangel ang. all tid han velger å bruke på gaming.. vet ikke snart hva jeg skal gjøre mer, da jeg har tatt opp temaet mange ganger på mange forskjellige måter. Begynner å bli sliten av krangling over dette. Er det flere som har samboere som gamer?  Hvor mye tid er normalt og bruke på gaming? Evt. hvordan har dere løst det? Han er 29år. 

Anonymkode: 692e8...e4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om dette er en mann du vurderer å få barn med, ville jeg revurdert forholdet. Om dere ikke tenker å få barn sammen, blir det en annen sak. Den gamingen vil være vanskelig å få av han, for han høres ut til å bli veldig avhengig i disse periodene sine. At han ender opp med å bli misfornøyd med seg selv og i dårlig humør uten å ville gjøre en innsats i å ta de grepene som må til for å få det bedre, sier sitt. Jeg skjønner godt at det er vanskelig og slitsomt for deg at disse gamingperiodene hans må ende med en kjempekrangel for at han skal slutte. Du har min fulle medfølelse. Men husk at han er en voksen person, som har ansvar for sitt eget liv. Vil han bare game, så får han bare gjøre det. Også må du da ta de grepene som må til for at du skal ha et liv du trives med.

Anonymkode: 7f20c...ac9

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann gamer også en del. Alt fra 0-20 timer i uken. Men han overspiser ikke, han en god jobb, trener og bidrar like mye som meg på hjemmebane. Det høres ut som om problemet ditt er ikke nødvendigvis gamingen i seg selv, men at gamingen går på bekostning av andre ting. 

Anonymkode: 4255d...98a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samboer som gamer og han spør alltid om det går fint for meg dersom han skal sitte lenge. Så han tar med andre ord hensyn. Det virker det ikke som at din samboer dessverre gjør. Det skal ikke gå utover forholdet deres og livet ellers. Virker som han blir ganske avhengig når han spiller. Prøv å ta en ordentlig prat med han om det og si at han ikke kan holde på slik dersom forholdet deres skal ha en fremtid. 

Anonymkode: a605b...b71

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min mann gamer også en del. Alt fra 0-20 timer i uken. Men han overspiser ikke, han en god jobb, trener og bidrar like mye som meg på hjemmebane. Det høres ut som om problemet ditt er ikke nødvendigvis gamingen i seg selv, men at gamingen går på bekostning av andre ting. 

Anonymkode: 4255d...98a

Min og, så enig der! Prioritering!

Jeg må tåle at han gamer, og han må tåle at det ikke alltid passer! Så han sitter oppe 1-2 dager i uken og gamer til langt på natt og får det ut av systemet sitt!

Anonymkode: ccb1d...37e

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Når gamingen overtar alt der han ignorerer plikter og slutter med trening og blir overvektig og det i tillegg blir krangling som med et barn som er trass når du sier ifra er han avhengig.

Da hadde jeg gått. Jeg vil ha en voksen mann, ikke en trass tenåringsgutt.

AnonymBruker
Skrevet

Mannebarn, skjønner ikke at dere orker. Så lavt nivå.

Anonymkode: 776fd...1f8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min gamer også i perioder, men han jobber, trener og spiser sunt. Han er 40 år, og kommer nok aldri til å slutte å game. 😂 Jeg anser det som en hobby på lik linje med andre hobbyer. 

Anonymkode: faa86...b26

AnonymBruker
Skrevet

Svake menn gir maskuline kvinner.. 
Er det virkelig sånn vi vil ha det? 
Dette er svakt. Virkelig svakt. Fatter ikke at du gidder.

Anonymkode: 3da7b...295

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, har en samboer som jeg synes gamer veldig mye. Har tatt dette opp gjentatte ganger mens vi har vært sammen. Han kan gjerne sitte hele dagen dersom jeg ikke sier noe. Han er utrolig snill og hjelpsom, men når han havner inn i disse gamer periodene så slutter han og hjelpe særlig til hjemme, han slutter og trene og spiser mer. Noe som gjør at han øker i vekt og blir misfornøyd med seg selv over dette, og humøret blir dårligere osv. For og få han ut av disse periodene må vi ha en kjempe krangel ang. all tid han velger å bruke på gaming.. vet ikke snart hva jeg skal gjøre mer, da jeg har tatt opp temaet mange ganger på mange forskjellige måter. Begynner å bli sliten av krangling over dette. Er det flere som har samboere som gamer?  Hvor mye tid er normalt og bruke på gaming? Evt. hvordan har dere løst det? Han er 29år. 

Anonymkode: 692e8...e4e

Han er et 29 år gammelt barn.

Finn deg en 29 år gammel mann.

Anonymkode: 381d5...3c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...