AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Hei, Kjæresten min bakte rullekake med krem og den ble flop og da lo jeg og sammenlignet med bilder fra Google. Også tok jeg en snap video av kaken. Det synes ikke han var noe morsomt og mente det var respektløst. Jeg derimot hadde reagert på samme vis om det var en kake jeg hadde bakt. Jeg så mer humoren i det. Men han er ganske sur nå. Hvem synes dere reagerer feil her? Anonymkode: aa189...89c 1
Capazitet Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Dårlig gjort mot ein som anstrengte seg for å laga noko godt til dykk. Respektlaus, ja 9 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 syns ikke man skal være så selvhøytidelig og selv er jeg ikke det, min mann derimot er mer selvhøytidelig enn meg (han hadde nok dog ikke bakt noen rullekake 😂 den skulle jeg likt å sett isåfall), men han liker ikke å bli gjort narr av i situasjoner der det går galt for han og jeg har lært meg å kjenne igjen når det er greit å plage han litt og når jeg ikke burde gjøre det 😅 Men kanskje kjæresten din syns det var greit at du lo men syns det ble mye når du tok snap av det osv også? Anonymkode: 2a040...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 Jeg er som deg, men samtidig er jeg fullstendig klar over at andre ikke har samme type humor. Så ingen reagerte feil, dere er bare ulike på dette punktet. Anonymkode: 92af4...619 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 Jeg kunne gjort det samme om det var jeg som hadde bakt, men aldri mot en annen. Jeg skulle vært ekstremt sikker på at personen egentlig mener jeg er kjempegod til å bake om jeg ikke hadde blitt skuffet over dette. Anonymkode: 73666...e9d 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 I samme kategori som «Jeg snakker ikke Norwegian. Jeg er stu pid» Anonymkode: c25dc...207 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 Har aldri hatt en kjæreste som har bakt rullekake, og hadde han som ble mannen min gjort det, ville jeg aldri under noen omstendighet ha flirt av resultatet. Da vil det nemlig aldri gjenta seg... Øvelse gjør mester, så bare vent til han får teken på det, og vær glad for at han prøvde. Anonymkode: 08375...1f6 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 Første bud for humor på en annens bekostning er jo at den andre også synes det er morsomt. Ellers er det bare mobbing. Han er kanskje ikke så trygg på baking? Da er det ikke gøy med offentlig utdriting.. Anonymkode: f8ba4...c3c 7 4
SPOCA Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 Skjønner han. Ikke alle liker utdriting. Jeg er f.eks ekstremt redd for å gjøre feil, og hadde kjæresten min oppført seg sånn, hadde jeg blitt veldig lei meg og følt meg skikkelig dum. Og jeg ville neppe laget kake til deg igjen. 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 Jeg hadde lett sendt det videre og ledd av det om jeg hadde bakt selv, men på generell basis lar jeg være å drite ut andre, uansett hvor uskyldig det måtte være. Anonymkode: 1ca60...72a 2
c_buk Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 Du reagerer feil. Skal man vitse om noe på andres bekostning skal man vite at den andre også synes det er morsomt. Ellers er det bare mobbing. 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 Ganske definitivt du.. Synes du det er gøy å bli ledd av når du har prøvd ditt beste for å få til noe (for å glede andre, kanskje)? Når du står der frustrert og lei deg for at det ikke ble som det skulle. Det er vel ikke såååå vanskelig å sette seg inn i at det er sårende, hvis man har en smule empati i seg? Anonymkode: 7175d...153 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 Helt klart du. Man driter ikke ut andre som feilet på første forsøk. Sjansen for at han baker igjen er svært liten. Jeg synes du skal si unnskyld. Anonymkode: 4f153...cac 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 0.41): Hei, Kjæresten min bakte rullekake med krem og den ble flop og da lo jeg og sammenlignet med bilder fra Google. Også tok jeg en snap video av kaken. Det synes ikke han var noe morsomt og mente det var respektløst. Jeg derimot hadde reagert på samme vis om det var en kake jeg hadde bakt. Jeg så mer humoren i det. Men han er ganske sur nå. Hvem synes dere reagerer feil her? Anonymkode: aa189...89c Er ikke god humor å latterliggjøre på andres bekostning, om de ikke syns det er gøy selv. kanskje du skal jobbe med at endel kan man le av sammen uten å involvere alle andre. Jeg spør alltid om det er greit dersom det jeg ønsker å dele ikke er mitt eget, personvern kalles det - absolutt alle har rett til å selv bestemme hva andre kan ta del i av livet. Anonymkode: 35a46...9d8 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 Det var jo veldig selvhøytidelig synes jeg. Samboeren min pleier å terge meg så mye at jeg hadde ikke hatt noe problem med å le og ta bilde hvis han hadde hatt et mislykket kakeforsøk. Anonymkode: b1eed...cbf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Det var jo veldig selvhøytidelig synes jeg. Samboeren min pleier å terge meg så mye at jeg hadde ikke hatt noe problem med å le og ta bilde hvis han hadde hatt et mislykket kakeforsøk. Anonymkode: b1eed...cbf Hvor morsomt tror du slike bilder er for andre egentlig? Selvironiske bilder er nå en ting, men bilder av ens partner som ikke har fått til noe? Sånn hakking er sjeldent sjarmerende verken live eller i sosiale medier Anonymkode: f8ba4...c3c 1 4
Honey Dew Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I samme kategori som «Jeg snakker ikke Norwegian. Jeg er stu pid» Anonymkode: c25dc...207 Eller, jeg snakker i setninger der halve setningen er engelsk og den andre norsk, for å høres smart ut 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå