AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Bare for å få sagt det, så har jeg ingen verdens ting å skjule! Ikke skjuler jeg tlf når jeg er rundt han heller. Han kan se hvem jeg snakker med og hva jeg driver på med på tlf.. Vi har holdt på i 2 mnd.. Men hver eneste gang når jeg er hos han eller han hos meg, så går han igjennom tlf min hver eneste gang! Han har i tillegg opprettet face id på tlf min uten jeg har merket det. Han skal absolutt inn på snapchaten min, bilder, notater, Facebook og søke loggen min på Google. I tillegg så skal han inn å lese chatter på Snapchat fra mine venner I tillegg så svarer han på snapper jeg får fra venner av meg. Han kan ta bilde av oss to eller av seg selv, og svarer på det venner av meg sender. Har konfrontert han om dette, men jatter bare med at han skal slutte, men skjer ingen endring. Vi er 23 og 25 Er dette en dumpe grunn? Føler jeg får ingen privatliv.. Anonymkode: b3efe...d90 1
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Det er din private telefon, utrolig slitsomt. Hatt det sånn før jeg å, stoler han ikke på deg så drit i han, får du lov å gjøre det samme? Et forhold skal ikke være slik på noen måte! 8
Daria Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Hvorfor lar du ham gjøre det? Holder han deg fast og tar fra deg telefonen? I så fall er det helt klart dumpegrunn... 38
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 6. januar 2024 Ja, det er dumpegrunn. Anonymkode: 3c9e4...6d5 49 17
*Mocca* Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 Steng han ute av tlf sin, fjerne ting han har lagt inn for å få tilgang. Og fjerne fyren, en fyr du har holdt på med i to måneder skal ha såpass kontroll over din tlf og privatliv, hvordan tror du det blir ettersom tiden går? 30 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 Populært innlegg #6 Skrevet 6. januar 2024 Gal mann. Løøøøp. At du ikke har gjort det for lengst er uforståelig. Anonymkode: 66516...1fc 33 22
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 Dette er ikke ok. Sperr tilgang. Om han klager så dump hele fyren. Anonymkode: 39d7c...1d8 8 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 Ikke normalt. Ville dumpet han ja. Virker unormalt kontrollerende og sjalu og det bare etter to mnd. Høres veldig usunt ut og du bør komme deg bort før dere blir mer seriøse. Anonymkode: 10948...c59 14 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Helt uakseptabelt. Det er ikke bare ditt privatliv han snoker i, men dine venner og families også. De sender meldinger ment til deg, kan være personlig, og ikke ment for andre. Jeg ville låst telefonen. Du kan fjerne hans face id. Hvis han ikke slutter, gjør det slutt. Anonymkode: 872d2...14a 17 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare for å få sagt det, så har jeg ingen verdens ting å skjule! Ikke skjuler jeg tlf når jeg er rundt han heller. Han kan se hvem jeg snakker med og hva jeg driver på med på tlf.. Vi har holdt på i 2 mnd.. Men hver eneste gang når jeg er hos han eller han hos meg, så går han igjennom tlf min hver eneste gang! Han har i tillegg opprettet face id på tlf min uten jeg har merket det. Han skal absolutt inn på snapchaten min, bilder, notater, Facebook og søke loggen min på Google. I tillegg så skal han inn å lese chatter på Snapchat fra mine venner I tillegg så svarer han på snapper jeg får fra venner av meg. Han kan ta bilde av oss to eller av seg selv, og svarer på det venner av meg sender. Har konfrontert han om dette, men jatter bare med at han skal slutte, men skjer ingen endring. Vi er 23 og 25 Er dette en dumpe grunn? Føler jeg får ingen privatliv.. Anonymkode: b3efe...d90 Dette er noe som ikke bare er dumpegrunn, men som er snu deg og løp så fort du kan grunn. Anonymkode: 90107...70a 30 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 Hvorfor skal han snoke i kommunikasjonen du har med andre? Det er like rart at du har latt ham gjøre det, når du åpenbart synes det er ubehagelig. Anonymkode: 3b866...6c8 8 3
Olive_North Skrevet 6. januar 2024 #12 Skrevet 6. januar 2024 En ting er at du ikke har noe å skjule, men dine venner har vel ikke gitt samtykke til at han leser det de skriver til deg? 23 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #13 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt uakseptabelt. Det er ikke bare ditt privatliv han snoker i, men dine venner og families også. De sender meldinger ment til deg, kan være personlig, og ikke ment for andre. Jeg ville låst telefonen. Du kan fjerne hans face id. Hvis han ikke slutter, gjør det slutt. Anonymkode: 872d2...14a "Hvis han ikke slutter, gjør det slutt" Nei, vettu hva, han har allerede tråkket langt over en grense. Ikke vent å se om galningen blir mindre gal. Dette kan bare bli verre, for ikke å si farlig. Skjønner jo at damer ender opp med livsfarlige menn når de i det hele tatt nøler med å gå når mannen viser sånne tendenser. Anonymkode: 66516...1fc 21 7
Rødstrupa Skrevet 6. januar 2024 #14 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bare for å få sagt det, så har jeg ingen verdens ting å skjule! Ikke skjuler jeg tlf når jeg er rundt han heller. Han kan se hvem jeg snakker med og hva jeg driver på med på tlf.. Vi har holdt på i 2 mnd.. Men hver eneste gang når jeg er hos han eller han hos meg, så går han igjennom tlf min hver eneste gang! Han har i tillegg opprettet face id på tlf min uten jeg har merket det. Han skal absolutt inn på snapchaten min, bilder, notater, Facebook og søke loggen min på Google. I tillegg så skal han inn å lese chatter på Snapchat fra mine venner I tillegg så svarer han på snapper jeg får fra venner av meg. Han kan ta bilde av oss to eller av seg selv, og svarer på det venner av meg sender. Har konfrontert han om dette, men jatter bare med at han skal slutte, men skjer ingen endring. Vi er 23 og 25 Er dette en dumpe grunn? Føler jeg får ingen privatliv.. Anonymkode: b3efe...d90 🧌 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #15 Skrevet 6. januar 2024 Han er syk, og det vil ikke bli noe bedre. Attpåtil så lyver han jo til deg. Han sier han skal bli bedre, men endrer seg ikke. Du står fritt til å være sammen med han, men jeg ville spurtet av gårde i motsatt retning. Anonymkode: 576bb...94c 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #16 Skrevet 6. januar 2024 Den mannen der kan vise seg å bli ditt livs verste mareritt! Det han gjør er enorme røde flagg! Fortell venner og familie hvordan han holder på. Ha noen som kan være sammen med deg når og etter du har slått opp med ham!! Og om han sier eller gjøre noe som helst, uansett hvor lite, som tyder på at han ikke aksepterer at du gjør det slutt, eller han truer deg direkte eller indirekte - kontakt politiet der og da! Og oppsøk fagfolk, kjære deg. Du må finne ut hvorfor du er så totalt grenseløs, at du lar en mann tråkke så veldig på deg, manipulere deg og kontrollere deg, frata deg dine selvstendige rettigheter, overvåke deg. Hvis du ikke finner ut hvorfor du har godtatt dette, så risikerer du å havne i et forhold med flere lignende menn. Ta smarte valg nå, ta vare på deg selv, sørg for å ha noen rundt deg som du stoler på! Anonymkode: 7f91a...1a6 10 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #18 Skrevet 6. januar 2024 Hadde løpt svært raskt etter første gangen dette skjedde. Anonymkode: 96e9a...90f 7 1
applestories Skrevet 6. januar 2024 #19 Skrevet 6. januar 2024 Tipper tilbakemeldingene du får fra vennene dine vil gi en grei pekepinn på om dette er ok eller ikke. For du må jo informere dem om at all kommunikasjon dere imellom går via en tredjeperson. Ingenting de skriver kan forventes å bli holdt mellom dere, de kan ikke engang forvente at det er deg de får svar fra. Hvordan reagerer de? 6 3
Hansehan Skrevet 6. januar 2024 #20 Skrevet 6. januar 2024 (endret) Hadde du vært datteren min, så hadde jeg vært veldig bekymret for din fysiske og psykiske helse. Dette framstår som noe som kan ende som drapet på Elverum for noen dager siden. Du burde definitivt gjøre det slutt. Jeg er enig med de andre som sier at når du lar ham lese private meldinger på telefonen din, så svikter du potensielt venner som ikke ønsker at andre skal lese meldinger som er ment for kun deg (og du kan i verste fall anmeldes for dette), men dette er i tillegg potensielt farlig kontrollerende atferd. Endret 6. januar 2024 av Hansehan Presisering 11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå