AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Problemet er bare at han er 12 år eldre og har dame. Men jeg får han ikke ut av hodet. Kan heller ikke unngå ham, vi jobber sammen. Hva gjør jeg? Anonymkode: cd79b...a7c 2
imagineme Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Du unngår han. Oppsøker han ikke med mindre du må og det kun er jobbrelatert. Gir du ikke næring til det, dør det ut. Veldig enkelt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 imagineme skrev (10 minutter siden): Du unngår han. Oppsøker han ikke med mindre du må og det kun er jobbrelatert. Gir du ikke næring til det, dør det ut. Veldig enkelt. Vi jobber ganske tett sammen da, så det blir vanskelig. Men skal prøve så godt jeg kan. Anonymkode: cd79b...a7c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi jobber ganske tett sammen da, så det blir vanskelig. Men skal prøve så godt jeg kan. Anonymkode: cd79b...a7c Du har jo LYST til at det skal skje noe. Skjønner jo det på måten du skriver. Kan sikkert være pirrende, det…! Anonymkode: 575e7...b56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå