AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Lang historie kort: Kompisen lå med dama min i skjul, jeg lå med dama hans i skjul. Til slutt endte vi opp med å bli sammen med hverandres kjærester. Alle fire lo av det da det gikk opp hva vi hadde gjort, etter at sinnet hadde lagt seg. Men nå er problemet at stemningen fort blir klein når vi henger sammen. Det er som om den dårlige samvittigheten kommer snikende. Er dette endetegn? Bør vi egentlig bare "slå opp" vennskapet? Vi går langt tilbake og tsnken på å miste vennskapet gjør meg trist, nesten deprimert. Finnes det en vei å redde dette på? Anonymkode: d34d6...55b
lillevill Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Snakk om det. Med kompisen din, Spør hvordan han har det. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Rykk tilbake til start....😬 Anonymkode: c86fa...e8d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Er dere i samme vennegjeng? MÅ dere omgås? Om man ligger med dama til vennen, eller typen til venninnen, så ville jeg påstå at det er et tynt "vennskap" Anonymkode: f87bd...8f9 3 1
PhilosopherSe7en Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 Kanskje det blir bra om dere bytter på nytt? Du og kompisen ligger i lag i skjul, det samme gjør damene. 8 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dere i samme vennegjeng? MÅ dere omgås? Om man ligger med dama til vennen, eller typen til venninnen, så ville jeg påstå at det er et tynt "vennskap" Anonymkode: f87bd...8f9 Vi er i et litt bohemsk miljø der sex er mer sett på som noe gøy to mennesker gjør sammen, ikke så mye politikk. Så syns vennskapet er bra. Verste er stemningen Anonymkode: d34d6...55b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 PhilosopherSe7en skrev (Akkurat nå): Kanskje det blir bra om dere bytter på nytt? Du og kompisen ligger i lag i skjul, det samme gjør damene. Kan jo være verdt et forsøk. Bli homofil og lesbisk. Anonymkode: c86fa...e8d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 PhilosopherSe7en skrev (1 minutt siden): Kanskje det blir bra om dere bytter på nytt? Du og kompisen ligger i lag i skjul, det samme gjør damene. Begge er dessverre hetro! Haha Anonymkode: d34d6...55b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dere i samme vennegjeng? MÅ dere omgås? Om man ligger med dama til vennen, eller typen til venninnen, så ville jeg påstå at det er et tynt "vennskap" Anonymkode: f87bd...8f9 Kommer an på vennskapet. Jeg og en av mine beste kompiser, bytter av og til partner. Gode venner deler 💜 Anonymkode: d9c42...26b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer an på vennskapet. Jeg og en av mine beste kompiser, bytter av og til partner. Gode venner deler 💜 Anonymkode: d9c42...26b Dere er polyamorøse? Anonymkode: c86fa...e8d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lang historie kort: Kompisen lå med dama min i skjul, jeg lå med dama hans i skjul. Til slutt endte vi opp med å bli sammen med hverandres kjærester. Alle fire lo av det da det gikk opp hva vi hadde gjort, etter at sinnet hadde lagt seg. Men nå er problemet at stemningen fort blir klein når vi henger sammen. Det er som om den dårlige samvittigheten kommer snikende. Er dette endetegn? Bør vi egentlig bare "slå opp" vennskapet? Vi går langt tilbake og tsnken på å miste vennskapet gjør meg trist, nesten deprimert. Finnes det en vei å redde dette på? Anonymkode: d34d6...55b Herregud dere har byttet dame. Beste og morsomste vennskap man kan ha, ingenting å tenke på. Ikke alltid alle passer sammen, men at dere fant hverandres partner attraktive, og kjemien var der så er det vel ingen problem? Dere hadde vel ikke den kjemien med hverandre på samme måte som de uansett? Ellers hadde ikke dere endt opp sånn uansett. Da er det ingen grunn å krangle eller føle kleinhet. kjenner flere som har gjort det faktisk, veldig rart men ja det er mulig det kan skje😂😂 hvordan var det dere oppdaget det og hva sa dere? Gjorde dere? Anonymkode: 29c31...88e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå