AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Har vært sammen med kjæresten i 4 år, han er over 40 år. Vi er forlovet. En kamerat av han og hans kjæreste er sammen med oss nå. De har kjent hverandre i mange mange år. Hun hadde skiftet til kjole og kom ut og han plystret da han så henne. Kompisen var også der. Jeg blir kvalm av det. Hva hadde dere gjort? Er det greit eller er det en deal-breaker? han plystrer på meg om vi er alene, men ikke foran andre mennesker. Anonymkode: 97b72...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Blir du kvalm av det. Tipper jeg det er andre ting du reagerer på i relasjon (der) også. Eventuelt sliter du med sjalusi. Hva andre ting reagerer du på i dynamikken mellom han og venninnen? Anonymkode: 208f4...a73 11 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Det var jo bare for å si hun så bra ut i kjole. Ikke noe å bry seg om Anonymkode: f0b70...352 15 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har vært sammen med kjæresten i 4 år, han er over 40 år. Vi er forlovet. En kamerat av han og hans kjæreste er sammen med oss nå. De har kjent hverandre i mange mange år. Hun hadde skiftet til kjole og kom ut og han plystret da han så henne. Kompisen var også der. Jeg blir kvalm av det. Hva hadde dere gjort? Er det greit eller er det en deal-breaker? han plystrer på meg om vi er alene, men ikke foran andre mennesker. Anonymkode: 97b72...fcb snakk om å være sjalu og lage storm i et vannglass. Anonymkode: 66773...d05 14 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 Oh lord. Hvis hun så bra ut så har jeg kommet til å sagt det jeg å. Hvis min mann har plystra så har jeg sagt. Ja hvor bra du så ut i den kjolen. Du må jobbe med deg selv. Han gjorde ikke noe galt. Anonymkode: 60a41...d8e 16 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 Hadde blitt mer skeptisk om kjæresten min fløy ut på toalettet og skrev et kjapt innlegg på KG når vi hadde gjester. Du er ikke mye tolerant om man skal forsøke å lage god stemning og få alle til å føle seg vel. Du virker som en gedigen bremsekloss for meg. Anonymkode: 0d935...d8d 16
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 Plystrer han på deg? Eller lager leven for å demonstrere når du er fin? Om nei, da skjønner jeg det er sårt. Skjønner det er sårt uansett, men det kan bare være uskyldig også. Du kan jo prøve å la det gå, men se an hvordan han fremtrer videre? Kanskje har han bare en veldig kompis tone til henne, å da er noen veldig på. Anonymkode: c2ae3...e1b 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 Dette kunne nesten hvem som helst av min mann og mennene til mine venninner gjort til meg eller hvem som helst av oss også. Bare hyggelig ment. Dersom ikke det er noe annet her som ikke kommer fram høyrest dette helt normalt ut? Anonymkode: c23eb...6eb 12
Frøkenfryden Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Hvis det ikke ligger mer bak her så tenker jeg egentlig det er fint å ha en kjæreste som gir komplimenter til andre☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 Hadde overhodet ikke likt det 😱 Hadde faktisk blitt sur! Plystring er flørting. Hadde vært mer naturlig å sagt «Fin kjole!». Eller «nå ser DERE bra ut jenter!» Anonymkode: b1d0e...484 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hadde blitt mer skeptisk om kjæresten min fløy ut på toalettet og skrev et kjapt innlegg på KG når vi hadde gjester. Du er ikke mye tolerant om man skal forsøke å lage god stemning og få alle til å føle seg vel. Du virker som en gedigen bremsekloss for meg. Anonymkode: 0d935...d8d Enig. Anonymkode: 13067...618 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #12 Skrevet 6. januar 2024 Han synes vel hun var fin i kjole. Han kunne selvfølgelig ha sagt det, men nå valgte han altså å gi kompliment i form av å plystre. Galt hadde det sikkert vært okkesom! Anonymkode: 11018...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #13 Skrevet 6. januar 2024 Om de kjenner hverandre godt synes jeg ikke det er noe problem. Mine mannlige venner kan også "lage oppstyr" når jeg har pyntet meg. Også foran kjæresten. Er en blanding av humor og kompliment. Ikke noe farlig. Anonymkode: d5775...10d 6
Miss.Hol Skrevet 6. januar 2024 #14 Skrevet 6. januar 2024 Jeg tror du legger for mye i det. Min mann hadde aldri plystret, for det er noe han aldri gjør, heller ikke til meg, han syns det er en klein ting å gjøre. Men, han kunne fint ha gitt et kompliment til en venninne, også et spontan et, og det hadde ikke vært noe jeg tenkte på. Han har en kompis som fint kan gi meg et kompliment om jeg kommer i noe nytt, har pyntet meg, eller noe. Det er bare en hyggelig ting å gjøre, og det betyr ikke noe mer enn det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #15 Skrevet 6. januar 2024 TS her Takk til alle med fornuftige svar og perspektiv! Noen svarer litt vel spydig synes jeg. Jeg hadde ikke hatt noe i mot det om han ga kompliment i form av å si noe. Synes plystring er litt på kanten, men kanskje med svarene her så trenger jeg ikke bli så lei meg over det. At det kanskje ikke betyr så mye. Anonymkode: 97b72...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #16 Skrevet 6. januar 2024 Hva med deg selv da? Har du aldri noensinne sagt til en mann du ikke er kjæreste med, at han så bra ut eller var flink til noe? Anonymkode: 13067...618 4
got2go Skrevet 6. januar 2024 #17 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært sammen med kjæresten i 4 år, han er over 40 år. Vi er forlovet. En kamerat av han og hans kjæreste er sammen med oss nå. De har kjent hverandre i mange mange år. Hun hadde skiftet til kjole og kom ut og han plystret da han så henne. Kompisen var også der. Jeg blir kvalm av det. Hva hadde dere gjort? Er det greit eller er det en deal-breaker? han plystrer på meg om vi er alene, men ikke foran andre mennesker. Anonymkode: 97b72...fcb Ser ikke prpblemet. Han syntes vel hun var fin da 😊 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #18 Skrevet 6. januar 2024 Hva har du på deg pysj? Anonymkode: 4faa1...a32
seriousgirl Skrevet 6. januar 2024 #19 Skrevet 6. januar 2024 Jeg hadde nok reagert på det. Som du sier: om han hadde sagt et kompliment hadde det vært bedre. Plystring føles mer "seksuelt"🤔 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #20 Skrevet 6. januar 2024 Mye rare svar her 😄 Plystring er flørting, og det er respektløst av ham. Men mulig han har litt knelte sosiale antenner. Et muntlig kompliment, uten så sterkt innslag av flørt/følelser hadde vært mer passende. Anonymkode: bb3b4...540 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå