AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Hei! Jeg har vert sammen med min nåværende kjæreste i 1,5 ca. Han mener jeg er den «slemme» vet ikke hvilket ord jeg skal bruke, men jeg er liksom «the bad one» i forholdet, fordi eg har en fortid med andre gutter før han. Han mener det er mangen, og at jeg er ett «fellleshøl». Han har gravd i fortiden, og mener at jeg lyger når jeg ikke har fortalt ting i detlajer osv. Jeg drar ikke ut med venner lengre osv, og har ingen på sosiale medier av motsatt kjønn. Derimot han, han følger en av sitt tidligere ONS på Instagram osv. Han har liket bilder av jenter som går lettkledd, altså i bikini, små skjørt, små topper osv. Følger ett av sine tilsiget ONS på sosiale medier, og kan fint snakke med ett av ONS ‘a sine på en fest. (jeg tenker ikke noe på det. Jeg er veldig lite sjalu av meg og tenker at om han er utro så kan eg ikkje stoppe det) Likevel blir eg den som «du kommer 100% til å være utro» osv. Men hvorfor gjør han slike ting selv da? Anonymkode: 113b4...121 1
Adrenalina1 Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Jeg har vert sammen med min nåværende kjæreste i 1,5 ca. Han mener jeg er den «slemme» vet ikke hvilket ord jeg skal bruke, men jeg er liksom «the bad one» i forholdet, fordi eg har en fortid med andre gutter før han. Han mener det er mangen, og at jeg er ett «fellleshøl». Han har gravd i fortiden, og mener at jeg lyger når jeg ikke har fortalt ting i detlajer osv. Jeg drar ikke ut med venner lengre osv, og har ingen på sosiale medier av motsatt kjønn. Derimot han, han følger en av sitt tidligere ONS på Instagram osv. Han har liket bilder av jenter som går lettkledd, altså i bikini, små skjørt, små topper osv. Følger ett av sine tilsiget ONS på sosiale medier, og kan fint snakke med ett av ONS ‘a sine på en fest. (jeg tenker ikke noe på det. Jeg er veldig lite sjalu av meg og tenker at om han er utro så kan eg ikkje stoppe det) Likevel blir eg den som «du kommer 100% til å være utro» osv. Men hvorfor gjør han slike ting selv da? Anonymkode: 113b4...121 Fordi menn er dobbeltmoralistiske tullinger. 11 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 6. januar 2024 Hadde typen min kalt meg et felleshøl så hadde han ikke vært typen min. Dump ham og få deg bedre selvfølelse Anonymkode: d627c...cd0 45 2 28
Phoenix Heart Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Han er en drittsekk, du fortjener bedre. 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han mener det er mangen, og at jeg er ett «fellleshøl». Dette alene kvalifiserer alene til at han blir en eks. Hvem som er 'verst' er dermed irrelevant. Anonymkode: df267...83a 18 9
cassio Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 Du vil virkelig ikke være sammen med en som kaller deg felleshøl. Finn fram selvrespekten din og la han gå. 9 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 Hvorfor omgås du folk som kaller deg felleshøl? Har du så lite venner at du er med fiendene dine fordi det er bedre enn å være alene? Det hjelper ikke å be han slutte. Det er ikke ordene som er problemet, men at han ikke respekterer deg. Anonymkode: 893da...021 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 Du er sammen med en mann som kaller deg felleshøl og ikke eier respekt for deg. Om han i tillegg nekter deg å dra ut med venner (uansett om han sier det direkte eller gir deg følelsen av at det ikke er ok),så blir du psykisk misbrukt! Om du fortsatt ikke har skjønt det, så bør du ikke fortsette å være sammen med han. Anonymkode: 8b52c...dbc 9 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Hvorfor er du sammen med denne mannen? At du ikke drar ut med venner lenger er helt, HELT, feil valg. Du bør aldri finne deg i at en partner innskrenker friheten din på denne måten. Anonymkode: 9c232...883 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er sammen med en guttunge som kaller deg felleshøl og ikke eier respekt for deg. Om han i tillegg nekter deg å dra ut med venner (uansett om han sier det direkte eller gir deg følelsen av at det ikke er ok),så blir du psykisk misbrukt! Om du fortsatt ikke har skjønt det, så bør du ikke fortsette å være sammen med han. Anonymkode: 8b52c...dbc Rettet. Anonymkode: 908a8...351
Jdz Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 Hvorfor gidder du å utsette det for noe sånt? Er du så desperat etter å ha kjæreste at du tar til takke med hva som helst? 4 1
MizzVic Skrevet 6. januar 2024 #12 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei! JJeg drar ikke ut med venner lengre osv, og har ingen på sosiale medier av motsatt kjønn. Derimot han, han følger en av sitt tidligere ONS på Instagram osv. Han har liket bilder av jenter som går lettkledd, altså i bikini, små skjørt, små topper osv. Likevel blir eg den som «du kommer 100% til å være utro» osv. Men hvorfor gjør han slike ting selv da? Anonymkode: 113b4...121 Han stoler ikke på deg, fordi han ikke klarer oppføre seg selv. Ingen er mer sjalu enn utro folk. Det at du unngår venner, sier nok om forholdet. Det vil aldri bli bedre. Han vil aldri stole på deg. Om ei venninne hadde kommet til deg, og sagt at fra nå av kan hun ikke ha sosiale medier, og bør unngå menn, fordi den nye kjæresten hennes mener hun er ett felleshøl, og kommer sikkert til å være utro. Hadde du tenkt at den mannen var glad i venninnen din? 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #13 Skrevet 6. januar 2024 Den dagen noen i fullt alvor kaller meg felleshøl, er siste dagen jeg snakker med det mennesket. Samme om det er kjæreste, familie eller kompis... Anonymkode: 5131d...160 8 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #14 Skrevet 6. januar 2024 Skjønner godt hvis du er utro for å si det sånn, når du har den tomsingen som kjæreste. Anonymkode: aee1f...d41 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #15 Skrevet 6. januar 2024 Nei herregud, dette er ugreit. Sånn kan du ikke la noen snakke om deg. Og IKKE få barn med han!!!! Anonymkode: 301da...f73 2
Gjest Kanino Skrevet 6. januar 2024 #16 Skrevet 6. januar 2024 Adrenalina1 skrev (46 minutter siden): Fordi menn er dobbeltmoralistiske tullinger. Ikke dra alle under samme kam.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #17 Skrevet 6. januar 2024 Gratulerer! Du har funnet deg en kontrollerende psykopat, og det kommer bare til å bli verre. Anonymkode: 383e8...1a9 5 1
Gjest Kanino Skrevet 6. januar 2024 #18 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hei! Jeg har vert sammen med min nåværende kjæreste i 1,5 ca. Han mener jeg er den «slemme» vet ikke hvilket ord jeg skal bruke, men jeg er liksom «the bad one» i forholdet, fordi eg har en fortid med andre gutter før han. Han mener det er mangen, og at jeg er ett «fellleshøl». Han har gravd i fortiden, og mener at jeg lyger når jeg ikke har fortalt ting i detlajer osv. Jeg drar ikke ut med venner lengre osv, og har ingen på sosiale medier av motsatt kjønn. Derimot han, han følger en av sitt tidligere ONS på Instagram osv. Han har liket bilder av jenter som går lettkledd, altså i bikini, små skjørt, små topper osv. Følger ett av sine tilsiget ONS på sosiale medier, og kan fint snakke med ett av ONS ‘a sine på en fest. (jeg tenker ikke noe på det. Jeg er veldig lite sjalu av meg og tenker at om han er utro så kan eg ikkje stoppe det) Likevel blir eg den som «du kommer 100% til å være utro» osv. Men hvorfor gjør han slike ting selv da? Anonymkode: 113b4...121 Føler han seg utrygg på deg ? Har du gjort noe for å betrygge han om at du ikke er slik han har fått for seg ?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #19 Skrevet 6. januar 2024 Kanino skrev (Akkurat nå): Føler han seg utrygg på deg ? Har du gjort noe for å betrygge han om at du ikke er slik han har fått for seg ? Om jeg har ja. Nå er jeg 19 år og han 18. han er ett år yngre. Jeg gikk ut av russegruppa mi i fjord. Han er russ selv i 2025 og skal til rodhos/syden. Jeg har ingen gutter på sosialemedier, svarer han innen en 5 minutters radius, drar ikke ut (dro ut sikkert 3 ganger siden jeg ble 18) Kjører han hit og dit, venter. Alt Anonymkode: 113b4...121
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #20 Skrevet 6. januar 2024 Kanino skrev (2 minutter siden): Føler han seg utrygg på deg ? Har du gjort noe for å betrygge han om at du ikke er slik han har fått for seg ? Det han sier når jeg sier sant er at han stoler ikke på meg pga fortida. Og at eg har «løyet» om det. Noe som jeg absolutt ikke har, men han kalrer ikke forstå det. Anonymkode: 113b4...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå