AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Jeg synes Delina er så fint. Hva synes dere? Anonymkode: ee2f7...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Bedre med Delilah synes jeg da, Delina høres ut som en hjemmesnekret variant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Delina er et helt nydelig navn! Vanlig i eritreiske miljøer, men funker helt strålende internasjonalt og har fin klang. Tre forskjellige vokaler, det er et pluss! Anonymkode: ffde7...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar candykiss skrev (3 minutter siden): Bedre med Delilah synes jeg da, Delina høres ut som en hjemmesnekret variant. Helt uenig! Delilah med h til slutt åpner for endeløse diskusjoner om riktig uttale (norsk eller engelsk). Delina slutter på -lina som mange tradisjonelle norske navn. Anonymkode: ffde7...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar Delina leste jeg som delinga 🤣 Anonymkode: 5edd9...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar Ville heller valgt Celina. Eventuelt Melina, synes personlig ikke det er så fint, men det er i alle fall et kjent navn Anonymkode: 5695e...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elfy Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar Ville tatt bort "e" og "l", slik at det bare ble Dina. Aldri hørt navnet Delina før, så kanskje bare det høres litt tungt ut med tanke på egne referanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå