Anonym_Bruker99 Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 jeg sliter veldig metnalt ak nå.. prøvde å kutte meg selv men klarte ikke.. men kjenner jeg trenger å få ut all sorgen. jeg vil ikkje eksistere.. jeg vil ikke leve.. det er ingen mening med livet mitt.. men jeg konstant hører moren min sin stemme om st alt jeg gjør er for oppmerksomhet.. har pleid å slått i vegger og slått til megselv, og jeg sulter megselv, men føler ikke det er nok.. 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Anonym_Bruker99 skrev (2 minutter siden): jeg sliter veldig metnalt ak nå.. prøvde å kutte meg selv men klarte ikke.. men kjenner jeg trenger å få ut all sorgen. jeg vil ikkje eksistere.. jeg vil ikke leve.. det er ingen mening med livet mitt.. men jeg konstant hører moren min sin stemme om st alt jeg gjør er for oppmerksomhet.. har pleid å slått i vegger og slått til megselv, og jeg sulter megselv, men føler ikke det er nok.. du er rapportert og tråden din kommer til å bli stengt, men du trenger tydeligvis hjelp så jeg oppfordret deg til å oppsøke fastlegen din og bli henvist til spesialisthelsetjenesten. I mellomtiden kan du prøve å mental helse sin telefon. Anonymkode: 68ee2...d5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Ring til legevakten nå i kveld. ❤️ Anonymkode: be7b8...c81 1
vinterskog Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Lese en veldig trist bok, eller se en veldig trist film som får deg å gråte. eventuellt meditasjon, yoga, trening, etc.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Anbefaler deg å kle deg godt og ta en gåtur. Se på stjernene, kjenn på snøen, trekk inn kald crispy luft. Anonymkode: 04d81...83a 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 https://mentalhelse.no/ Anonymkode: 1c7a1...d34 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Først og fremst - Søk hjelp! Du har det helt tydelig veldig tøft nå, og dette skal du ikke trenge å stå i alene!❤️ Mer praktisk her og nå: Ta deg en skikkelig hard treningsøkt. Løp harde intervaller, løft tung styrke, tren boxing, hva enn du mer mest komfortabel med. Og da snakker jeg skikkelig høyintensitet hard trening til utmattelse. Det hjelper med å tømme hodet, og få ut alle følelser, frustrasjon og gørr fra kroppen. (Jeg var tidligere selvskader, og blytung trening var redningen for meg. Gav meg omtrent samme effekt) Anonymkode: f360f...5d3 1
BobbySocks Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 (endret) Men vis du vil ha oppmerksomhet kan du få det her! Vi kan gi deg omsorg, bare start en tråd som ikke blir stengt! Endret 5. januar 2024 av BobbySocks 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Du får ringe Kirkens SOS eller Mental Helse. Er det akutt kan du kontakte legevakt. Anonymkode: c092c...f2e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 Sender deg en god klem. Vi er mange som har det sånn. Hold ut og tenk at når man er så langt nede er det bare en vei…oppover 🥰 Anonymkode: d2eb6...4e2
Rhodiola Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre. Med vennlig hilsen, Rhodiola, adm. 1
Anbefalte innlegg