Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å lufte hodet litt kjenner jeg. Vet at å være i et forhold og samboer ofte byr på opp og nedturer. Har vært sammen med en i 2 år nå, vi bor sammen og jeg flyttet fra venner og kjente omgivelser før å starte på nytt. Fra før har jeg ei datter på 17 år sammen med eksen min gjennom 18 år. Hun flyttet selv nærmere før å gå skole og bo nærmere meg siden jeg har hestene våres her.

Fra jeg flyttet har jeg hatt dårlig samvittighet før å bo så langt unna min datter sin familie og venner. Men hun vil være nært hesten sin som ho er så glad i. Siden det har gått bra med meg og samboer så har jeg jobbet mye med å holde de tankene borte.

De siste månedene har det vært litt vond magefølelse og har ikke klart å slappe av rundt min samboer. Vi har hatt en tøff høst hvor vi har stått opp i en kjip situasjon der min datter har blitt antastet av en på stallen så vi måtte haste flytte hestene et stykke unna der vi bor. Litt etter litt har humøret hans svingt mye, fra å snakke godt om oss som par( han prater myyye) før så og bare være stille og virker litt kald. Det gjør vondt og selv om han sier at det ikke er noe galt, så får jeg ikke den magefølelsen bort. Det er mye å forandre på om jeg må flytte meg og hestene, vet ikke hvordan jeg skal klare det psykisk. Har ingen familie å støtte meg til. Hans familie stoler jeg heller ikke på.

Anonymkode: af24a...808

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For*

Anonymkode: dd882...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Hestene er jo allerede flyttet!?

Anonymkode: 3301e...ed8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hestene er jo allerede flyttet!?

Ja men jeg vil ikke klare å bo i samme nabolag der jeg ikke kjenner noen andre enn han 

AnonymBruker
Skrevet

Ok

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja men jeg vil ikke klare å bo i samme nabolag der jeg ikke kjenner noen andre enn han 

Hæ? Du kan vel klare å bo i et nabolag der du ikke kjenner noen? Hva i allverden er det slags forhold du har til naboene dine i dag? 

Anonymkode: 12a40...787

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hæ? Du kan vel klare å bo i et nabolag der du ikke kjenner noen? Hva i allverden er det slags forhold du har til naboene dine i dag? 

Anonymkode: 12a40...787

Jeg har ikke bodd her så lenge at æ kjenn de. Flytta hit fra barndoms plassen  min. Har ikke venner her heller.

Skrevet (endret)

Ta deg sammen. Du er voksen, du klarer fint å bo alene om du ønsker det. Du virker jo ikke å ha det noe godt i situasjonen du er i nå, så da tar du grep og tar vare på deg selv og dine. Kanskje ting er tøft i starten, men det går seg jo til. 

Hvorfor gjøre seg så avhengig av samboer at du ikke lengre kan ta vare på deg selv?

Kan du ikke flytte tilbake dit du bodde før? Hestene kan du vel ta med på lasset?

Endret av PhilosopherSe7en
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har å flyttet til en ny plass. Der min mann kommer ifra. Man møter nye folk og blir kjent med de. Det går så bra sjø. Bare være åpen. Naboene mine kjenner jeg ikke og jeg har bodd her no i 10 år. Vet hvem dem er men ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: bbf25...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...