AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg har nå holdt på med ei en god stund, det nærmer seg to år i mai. Vi har stort sett hatt det veldig fint, innimellom litt vanskeligere. Vi er begge kvinner og over 25 år, begge har vært i tidligere forhold/relasjoner før. Vi har gått fra å date/holde på til å "prøve å være venner". Vi kjenner hverandre veldig godt og anser hun som en av mine aller nærmeste. Vi har god kjemi og den emosjonelle delen er også sånn som det bør være. Problemet er at vi ikke har tatt steget videre fra dette. Vi har nylig snakket om hvor vanskelig det er å finne noen andre man har slik kjemi med og det båndet vi har fått. Hun har ofte fortalt at hun synes situasjonen er vanskelig. Vi har også begge tydelig sagt at vi venter på at den ene skal finne en, men det har enda ikke skjedd. Vi har det bra sammen, og det føles ut som vi er kjærester. Teknisk sett ønsker jeg ikke å finne en ny å være med, da vi har det bra. Men hva faen skal jeg gjøre her? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 66334...352 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Dere hadde sex, men har slutta med det? Anonymkode: 61e8f...fbb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere hadde sex, men har slutta med det? Anonymkode: 61e8f...fbb Vi ligger enda sammen, har vært perioder uten ligging. Anonymkode: 66334...352
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Dere må snakke om følelser! Anonymkode: 57eb5...4a6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Jeg skjønner ikke hva du lurer på. Anonymkode: 61e8f...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du lurer på. Anonymkode: 61e8f...fbb Jeg lurer på hva jeg skal gjøre i situasjonen her 🥰 Anonymkode: 66334...352
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg lurer på hva jeg skal gjøre i situasjonen her 🥰 Anonymkode: 66334...352 Må du gjøre noe? Anonymkode: 61e8f...fbb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Du må si til henne at du ønsker et fast forhold og ikke dette pulevenn-greiene. Hun venter på å finne den rette, mens du synes hun er den rette? Det høres jo ut som knust hjerte i din framtid der. Anonymkode: ccf6d...e32 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må si til henne at du ønsker et fast forhold og ikke dette pulevenn-greiene. Hun venter på å finne den rette, mens du synes hun er den rette? Det høres jo ut som knust hjerte i din framtid der. Anonymkode: ccf6d...e32 Det er gjensidige følelser fra begges sider. Anonymkode: 66334...352
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er gjensidige følelser fra begges sider. Anonymkode: 66334...352 Men hva er da problemet? Hvorfor er dere ikke sammen i et fast forhold da? Anonymkode: ccf6d...e32 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #12 Skrevet 5. januar 2024 Med mindre hun forteller deg jevnlig at dere ikke er kjærester og at hun ikke vil være kjæreste med deg. Så er dere kjærester. Anonymkode: 61e8f...fbb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med mindre hun forteller deg jevnlig at dere ikke er kjærester og at hun ikke vil være kjæreste med deg. Så er dere kjærester. Anonymkode: 61e8f...fbb Det er vel ingen av oss som har hintet til å bli kjærester, eller ta steget videre. Det blir alltid litt klein stemning når vi snakker om det. Jeg har jo ikke akkurat sagt at jeg ønsker å være i et forhold med henne. Min frykt ligger i at jeg aldri har møtt noen jeg har den kjemien med og det er litt skummelt. jeg synes det er skummelt å binde med pga tidligere erfaringer. Men innerst inne ønsker jeg egt å være i noe mer fast med hun. Anonymkode: 66334...352
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #14 Skrevet 5. januar 2024 Dere er kjærester. Anonymkode: 61e8f...fbb
petterm Skrevet 6. januar 2024 #15 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er vel ingen av oss som har hintet til å bli kjærester, eller ta steget videre. Det blir alltid litt klein stemning når vi snakker om det. Jeg har jo ikke akkurat sagt at jeg ønsker å være i et forhold med henne. Min frykt ligger i at jeg aldri har møtt noen jeg har den kjemien med og det er litt skummelt. jeg synes det er skummelt å binde med pga tidligere erfaringer. Men innerst inne ønsker jeg egt å være i noe mer fast med hun. Anonymkode: 66334...352synes Jeg synes du skal prate med henne. Si du synes det er litt skummelt! Spør henne om hva hun tenker om å være kjæresten din? Hvis ingen av dere tør å binde dere så risikerer dere å miste hverandre.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #16 Skrevet 6. januar 2024 Denne evige jakten på «den ene» er et paradoksalt prosjekt. Det er en idé, et ideal, som ingen person av kjøtt og blod kan oppfylle. Så snart man «finner» eller «får» henne, og blir nærmere kjent, flyttes fokuset etter en stund over på jakten igjen. «Den ene» kan bare eksistere som et ideal; et ideal man har fordi, og så lenge, det er urealisert eller uoppnåelig. Virkelige,konkrete og varige relasjoner basert på trygg, emosjonell tilknytning krever et mer realistisk syn på livet. Anonymkode: 2961f...d12 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #17 Skrevet 6. januar 2024 Hva roter dere med her? Forplikt dere til hverandre og cut the crap? Anonymkode: 0211f...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå