AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Hei, jeg er ei jente i starten av 20 årene, jeg har plutselig begynt å fått en interesse for menn på 40+ ? Før har jeg bare vært betatt av gutter på min egen alder.. Er dette vanlig?:) Anonymkode: e74b7...abf
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Daddy issuess? Anonymkode: 77eec...725 Har ikke det nei:) Anonymkode: e74b7...abf
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei, jeg er ei jente i starten av 20 årene, jeg har plutselig begynt å fått en interesse for menn på 40+ ? Før har jeg bare vært betatt av gutter på min egen alder.. Er dette vanlig?:) Anonymkode: e74b7...abf Hva er det med "eldre menn" som fatter interessen din da? Fantasier er jo en ting, men å sette fantasien til liv med en som er gammel nok til å være faren din er ikke bra. Det er mange menn der ute som er ikke eier skam i livet og gledelig harver over 20-åringer. Anonymkode: e9579...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå