AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg har daten en fyr fra Tinder og det har gått veldig bra. Vi har mange like interesser og pleide å dra flere ganger til Oslo for å se han. Forrige gang jeg var hos han så var jeg veldig åpen med følelsene mine og spurte han hvilket forhold han var ute etter med meg. Vi har datet i 3måneder. Da sa han at han var ute etter en kjæreste, men han synes det var for tidlig at vi blir sammen enda. Jeg sa deretter at jeg var ute etter noe seriøst og jeg vil ikke sløse bort tiden min med noen som ikke er tilgjengelig. Har fortalt han om et venn med fordel forhold jeg hadde før og sa at jeg ikke vil bli såret sånn igjen. Han sa deretter at han ville ha sakt i fra hvis han følte at vi ikke passet sammen.Vi chatter fortsatt sammen, men han har ikke invitert meg hos han og nå føler jeg meg bare trist. Føler at jeg kanskje sa litt for mye og kanskje viste litt for mye av mine svake sider. Hva er det eventuelt jeg skal gjøre? Skal jeg spørre om å finne på noe, eller burde jeg la være? Det var jeg som spurte om å finne på noe sist Anonymkode: ffb2f...f2d 1
svartkatt Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Tre måneder høres ut som kort tid når man bor et stykke fra hverandre.. hvor mange ganger har dere møtt hverandre? Har dere vært sammen mer enn et par dager på rad? Hva gjør dere sammen, og snakker om.. osv.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 svartkatt skrev (Akkurat nå): Tre måneder høres ut som kort tid når man bor et stykke fra hverandre.. hvor mange ganger har dere møtt hverandre? Har dere vært sammen mer enn et par dager på rad? Hva gjør dere sammen, og snakker om.. osv.. Jeg bor i Drammen og han i Oslo. Pleier å overnatte helgen, men nå virker han ganske stille. Hadde håpet at vi kunne feire nyttår sammen, men ble ikke spurt. Vi har pleid å gått turer, spist ute/takeaway, sett på serier, minigolf og han har også vært på besøk hos meg og overnattet. Han bor alene og er 28, men jeg bor fortsatt hos foreldrene mine og er 21 så han kom på besøk når dem var borte. Nå har det gått flere uker siden jeg så han sist. Er bare redd for at jeg har skremt han bort ts Anonymkode: ffb2f...f2d 1
Sparkling_Pink Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Du har ikke gjort noe galt TS, du har vært tydelig på hvilken tilgjengelighet du ønsker. Det er hardt når det er så mye usikkerhet som det er mellom dere nå. Du kan for eksempel si til han du håper på at han inviterer deg med på noe. Ikke vær redd for å være sårbar, det er verd det. Drømmene dine er avhengig at at du stiller opp for dem. 4 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Sparkling_Pink skrev (6 minutter siden): Du har ikke gjort noe galt TS, du har vært tydelig på hvilken tilgjengelighet du ønsker. Det er hardt når det er så mye usikkerhet som det er mellom dere nå. Du kan for eksempel si til han du håper på at han inviterer deg med på noe. Ikke vær redd for å være sårbar, det er verd det. Drømmene dine er avhengig at at du stiller opp for dem. Hva er det eventuelt jeg skal gjøre? En venninne sa at jeg burde være stille og en annen sa at jeg burde sende dette «Hei, håper det går bra med deg. Vi har mistet litt kontakt i det siste, lurte på om det var noe spesiell grunn til det? Nå har det gått en stund siden vi møttes, Blir jo litt usikker på hva du tenker, vil du ha kontakt eller vil du ikke? Vil bare vite hva greia er så jeg slipper å undre og tenke på det» ts Anonymkode: ffb2f...f2d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Har erfart at magefølelsen ofte stemmer. Synes du kan sende han meldingen, så får du i allefall svar. Anonymkode: ee283...f01 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 Jeg tror jeg er litt enig med meldingvennninna di, men ikke skriv så mye og ikke still han spørsmål om hva som skjer videre. Send en vanlig melding med "hei, håper du har det fint. tenker på deg. har du lyst til å finne på noe sammen en dag?" og ikke noe mer og så ser du om han svarer på den. Hvis du ikke hører noe etter den så har han faset deg ut. Og: du har ikke gjort noe galt. Du vil ha noe seriøst og da var det riktig av deg å snakke med han om det for å få vite hvor dere er i løypa. Kan hende han ble skremt, men vil du ha en sånn lettskremt mann da? En som ikke takler å snakke om følelser? Anonymkode: c843d...185 3 1
Sparkling_Pink Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 Jeg tror den enkle meldinga at du vil finne på noe er nok. Så er det jo klart at det kjennes om han reelt faser deg ut, men det er ikke urimelig med økinger og ebbinger selv i et forhold som er i ferd med å etablere seg.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Sparkling_Pink skrev (16 minutter siden): Jeg tror den enkle meldinga at du vil finne på noe er nok. Så er det jo klart at det kjennes om han reelt faser deg ut, men det er ikke urimelig med økinger og ebbinger selv i et forhold som er i ferd med å etablere seg. Man blir ikke tatt for gitt hvis jeg skriver om vi kan finne på noe, da det var jeg som også gjorde det forrige gang? ts Anonymkode: ffb2f...f2d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 Han fader deg ut. Og nei, du har ikke gjort noe dumt eller galt, du har vært ærlig og sagt hva du behøver. Mer av det, også luker vi heller ut de som ikke tåler å møte følelsene våre. De er ikke verdt å samle på likevel. Anonymkode: 96274...446 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg bor i Drammen og han i Oslo. Pleier å overnatte helgen, men nå virker han ganske stille. Hadde håpet at vi kunne feire nyttår sammen, men ble ikke spurt. Vi har pleid å gått turer, spist ute/takeaway, sett på serier, minigolf og han har også vært på besøk hos meg og overnattet. Han bor alene og er 28, men jeg bor fortsatt hos foreldrene mine og er 21 så han kom på besøk når dem var borte. Nå har det gått flere uker siden jeg så han sist. Er bare redd for at jeg har skremt han bort ts Anonymkode: ffb2f...f2d What jente. Du er 21 år og har vært ærlig og sårbar om følelsene dine og du har samtidig sagt "ikke kødd med meg". Du er jo tøff som f. Ble han skremt av det, er han ikke noe for deg. Da trenger du noen sterkere. Skjønner du er lei deg nå, men ville bare si det. Anonymkode: 6371d...841 3 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #12 Skrevet 5. januar 2024 Dear lord!! Tinder har først og fremst blitt kjent for å være en hookup app for folk som ønsker ONS eller lignende. Ja, de siste årene er det mange som også har blitt sammen gjennom denne appen. Men det er ikke akkurat den rette appen for de som kun er ute etter forhold. Da er møteplassen og match mer passende. Sier ikke at man ikke kan finne den rette der, men det er tross alt kjent for å være en hookup app. Anonymkode: 5c44d...d92
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har daten en fyr fra Tinder og det har gått veldig bra. Vi har mange like interesser og pleide å dra flere ganger til Oslo for å se han. Forrige gang jeg var hos han så var jeg veldig åpen med følelsene mine og spurte han hvilket forhold han var ute etter med meg. Vi har datet i 3måneder. Da sa han at han var ute etter en kjæreste, men han synes det var for tidlig at vi blir sammen enda. Jeg sa deretter at jeg var ute etter noe seriøst og jeg vil ikke sløse bort tiden min med noen som ikke er tilgjengelig. Har fortalt han om et venn med fordel forhold jeg hadde før og sa at jeg ikke vil bli såret sånn igjen. Han sa deretter at han ville ha sakt i fra hvis han følte at vi ikke passet sammen.Vi chatter fortsatt sammen, men han har ikke invitert meg hos han og nå føler jeg meg bare trist. Føler at jeg kanskje sa litt for mye og kanskje viste litt for mye av mine svake sider. Hva er det eventuelt jeg skal gjøre? Skal jeg spørre om å finne på noe, eller burde jeg la være? Det var jeg som spurte om å finne på noe sist Anonymkode: ffb2f...f2d Du har ikke gjort noe galt. Han er mest sannsynlig emosjonelt utilgjengelig, og da er det ikke noe du kan gjøre fra eller til. Jeg hadde latt han gå hvis han gir deg mer stress enn glede. Anonymkode: 33781...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #14 Skrevet 5. januar 2024 Hvorfor vil du ikke sløse med tiden din? Hva skal du rekke? Anonymkode: 58f78...c68
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #15 Skrevet 5. januar 2024 En mann vet ganske fort hva han vil med en dame.. etter ca 3 mnd burde han vite om han vil ha en kjæreste eller ei. Så her kan du bare gå videre tenker jeg, finn en som vil det samme som deg. En sånn som ikke er sikker, vil du ikke ha. skjønner du er såret og lei deg, men ta tiden til hjelp og så går det bedre - og du finner noen som er på ditt nivå Anonymkode: 9a84b...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #16 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor vil du ikke sløse med tiden din? Hva skal du rekke? Anonymkode: 58f78...c68 Vil ikke sløse bort tiden min med noen som er emosjonelt utilgjengelig. Det handler ikke om å rekke noe ts Anonymkode: ffb2f...f2d 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #17 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vil ikke sløse bort tiden min med noen som er emosjonelt utilgjengelig. Det handler ikke om å rekke noe ts Anonymkode: ffb2f...f2d Disse to setningene sier jo det motsatte av hverandre😂😂 Anonymkode: 58f78...c68
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 Jeg leste hi nå. Du er rundt 20 tipper jeg. Altfor tidlig å binde seg til noen. Du må leve litt og ha det litt gøy😃 Anonymkode: 58f78...c68
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #19 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leste hi nå. Du er rundt 20 tipper jeg. Altfor tidlig å binde seg til noen. Du må leve litt og ha det litt gøy😃 Anonymkode: 58f78...c68 Hvorfor er det for tidlig å binde seg når man er 21 år ts Anonymkode: ffb2f...f2d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det for tidlig å binde seg når man er 21 år ts Anonymkode: ffb2f...f2d Du trenger mer livserfaring. Anonymkode: 58f78...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå