Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lawyam skrev (5 timer siden):

Da har jeg sett dagens episode og skulle gjerne sett neste helgs med det samme. Hvorfor pine folk til å måtte vente en hel uke, når de kunne vist litt barmhjertighet ovenfor utålmodige seere... :(

jeg gleder meg til 

Spoiler

å se på reaksjonene når Erik avslører at kjellerlaget har sett hvem som stemte på dem.  Spesielt Danby, som senest i dagens episode bedyret at han ikke hadde stemt på Anette 🤣

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig spennende episode i dag.  Gled dere 🫣🤑😁

• Liker 3
Skrevet

For en episode! 😄 Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente en hel uke!

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Neste søndag kan ikke komme fort nok 🫢

• Liker 7
Skrevet
Øyne skrev (4 timer siden):

jeg gleder meg til 

Skjul innhold

å se på reaksjonene når Erik avslører at kjellerlaget har sett hvem som stemte på dem.  Spesielt Danby, som senest i dagens episode bedyret at han ikke hadde stemt på Anette 🤣

Å fy søren, ja. 

Spoiler

På sett og vis gikk spillet ett hakk opp. Ble plutselig plass til litt fler. 

• Liker 2
Skrevet
Øyne skrev (4 timer siden):

jeg gleder meg til 

Vis skjult innhold

Spoiler

Ida sliter ut nervene mine. Så gøy at hun fortsatt er med og gjør det så uforutsigbart. Digger  det. Kan nesten ikke huske å ha blitt røska så hardt i som tv seer. 

• Liker 1
Skrevet

Skuffet over dagens episode. Feil person gikk ut

• Liker 6
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
Spoiler

Krokenguri skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Ida sliter ut nervene mine. Så gøy at hun fortsatt er med og gjør det så uforutsigbart. Digger  det. Kan nesten ikke huske å ha blitt røska så hardt i som tv seer. 

Spoiler

Ja, ruskeguri det der. :)

Endret av Lawyam
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
Spoiler

Helt riktig person, mtp at han tilførte ingenting. Hadde foretrukket Line, gikk ut, men godtar å vente litt på at de som gir meg noe (irritasjon, glede, spenning) forsvinner. 

Thumper skrev (1 time siden):

Endret av Lawyam
Rettet pga utilsiktet spoiling. Beklager
Skrevet
Lawyam skrev (1 minutt siden):

Helt riktig person, mtp at han tilførte ingenting. Hadde foretrukket Line, gikk ut, men godtar å vente litt på at de som gir meg noe (irritasjon, glede, spenning) forsvinner. 

Uenig. Ville ha hatt Danby ut, så Ida også Henrik. I den rekkefølgen. Jeg vil at Line skal vinne, for hun spiller. 

Skrevet

Den beste episoden til nå! 

• Liker 3
Skrevet
Thumper skrev (46 minutter siden):

Det er ikke vist ennå på tv. Så du må sette på spoiler 

• Liker 1
Skrevet
Lawyam skrev (36 minutter siden):

Dere spolier , er ikke vist på tv ennå

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Dere spolier , er ikke vist på tv ennå

Det er lagt ut på nett, så nei. Du får holde deg unna tråden til du får sett episoden.

• Liker 14
Gjest Lawyam
Skrevet

Beklager, jeg rettet det nå. Kan dere som har kopiert meg, slette sitatene, så jeg slipper å ødelegge moroen for enda flere?

Gjest Lawyam
Skrevet
Thumper skrev (20 minutter siden):

Det er lagt ut på nett, så nei. Du får holde deg unna tråden til du får sett episoden.

Nei, det koster lite å rette på de og legge de inn i en spoilerknagg.

Skrevet

Utrolig bra og spennende episode! 👏👏

• Liker 2
Skrevet

Som jeg gleder meg til neste episode 🤩

Skrevet

Veldig spennende episode!!! 

Skrevet

Jeg synes det var bra at den som gikk ut i dag gikk ut. Det var et svakt ledd, enkelt og greit. Noen som hadde sluttet å bry seg. Håper Vidar slenger seg mer inn i spillet snart, det er underholdende når han er med på leken.

Spoiler

Jeg håper Martha er neste som følger. Hun, på samme måte som Henrik har virket uinteressert i spillet en stund. Og det er jo ikke noe gøy å se på. 

Hvem håper dere minst skal vinne? Morten Ramm sa det fint i podcasten sin: Den døveste avslutningen på spillet hadde vært om Herman Dahl hadde vunnet.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...