Perine Skrevet 7. april 2024 #321 Skrevet 7. april 2024 Lawyam skrev (5 timer siden): Da har jeg sett dagens episode og skulle gjerne sett neste helgs med det samme. Hvorfor pine folk til å måtte vente en hel uke, når de kunne vist litt barmhjertighet ovenfor utålmodige seere... jeg gleder meg til Spoiler å se på reaksjonene når Erik avslører at kjellerlaget har sett hvem som stemte på dem. Spesielt Danby, som senest i dagens episode bedyret at han ikke hadde stemt på Anette 🤣 19
Linazer Skrevet 7. april 2024 #322 Skrevet 7. april 2024 Veldig spennende episode i dag. Gled dere 🫣🤑😁 3
Cookiesandcream Skrevet 7. april 2024 #323 Skrevet 7. april 2024 For en episode! 😄 Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente en hel uke! 11 3
Krokenguri Skrevet 7. april 2024 #325 Skrevet 7. april 2024 Øyne skrev (4 timer siden): jeg gleder meg til Skjul innhold å se på reaksjonene når Erik avslører at kjellerlaget har sett hvem som stemte på dem. Spesielt Danby, som senest i dagens episode bedyret at han ikke hadde stemt på Anette 🤣 Å fy søren, ja. Spoiler På sett og vis gikk spillet ett hakk opp. Ble plutselig plass til litt fler. 2
Krokenguri Skrevet 7. april 2024 #326 Skrevet 7. april 2024 Øyne skrev (4 timer siden): jeg gleder meg til Vis skjult innhold å se på reaksjonene når Erik avslører at kjellerlaget har sett hvem som stemte på dem. Spesielt Danby, som senest i dagens episode bedyret at han ikke hadde stemt på Anette 🤣 Spoiler Ida sliter ut nervene mine. Så gøy at hun fortsatt er med og gjør det så uforutsigbart. Digger det. Kan nesten ikke huske å ha blitt røska så hardt i som tv seer. 1
Thumper Skrevet 7. april 2024 #327 Skrevet 7. april 2024 Skuffet over dagens episode. Feil person gikk ut 6
Gjest Lawyam Skrevet 7. april 2024 #328 Skrevet 7. april 2024 (endret) Spoiler Krokenguri skrev (2 timer siden): Skjul innhold Ida sliter ut nervene mine. Så gøy at hun fortsatt er med og gjør det så uforutsigbart. Digger det. Kan nesten ikke huske å ha blitt røska så hardt i som tv seer. Spoiler Ja, ruskeguri det der. Endret 7. april 2024 av Lawyam
Gjest Lawyam Skrevet 7. april 2024 #329 Skrevet 7. april 2024 (endret) Spoiler Helt riktig person, mtp at han tilførte ingenting. Hadde foretrukket Line, gikk ut, men godtar å vente litt på at de som gir meg noe (irritasjon, glede, spenning) forsvinner. Thumper skrev (1 time siden): Skuffet over dagens episode. Feil person gikk ut Endret 7. april 2024 av Lawyam Rettet pga utilsiktet spoiling. Beklager
Thumper Skrevet 7. april 2024 #330 Skrevet 7. april 2024 Lawyam skrev (1 minutt siden): Helt riktig person, mtp at han tilførte ingenting. Hadde foretrukket Line, gikk ut, men godtar å vente litt på at de som gir meg noe (irritasjon, glede, spenning) forsvinner. Uenig. Ville ha hatt Danby ut, så Ida også Henrik. I den rekkefølgen. Jeg vil at Line skal vinne, for hun spiller.
Krokenguri Skrevet 7. april 2024 #332 Skrevet 7. april 2024 Thumper skrev (46 minutter siden): Skuffet over dagens episode. Feil person gikk ut Det er ikke vist ennå på tv. Så du må sette på spoiler 1
Krokenguri Skrevet 7. april 2024 #333 Skrevet 7. april 2024 Lawyam skrev (36 minutter siden): Helt riktig person, mtp at han tilførte ingenting. Hadde foretrukket Line, gikk ut, men godtar å vente litt på at de som gir meg noe (irritasjon, glede, spenning) forsvinner. Dere spolier , er ikke vist på tv ennå 1 2
Thumper Skrevet 7. april 2024 #334 Skrevet 7. april 2024 Krokenguri skrev (2 minutter siden): Dere spolier , er ikke vist på tv ennå Det er lagt ut på nett, så nei. Du får holde deg unna tråden til du får sett episoden. 14
Gjest Lawyam Skrevet 7. april 2024 #335 Skrevet 7. april 2024 Beklager, jeg rettet det nå. Kan dere som har kopiert meg, slette sitatene, så jeg slipper å ødelegge moroen for enda flere?
Gjest Lawyam Skrevet 7. april 2024 #336 Skrevet 7. april 2024 Thumper skrev (20 minutter siden): Det er lagt ut på nett, så nei. Du får holde deg unna tråden til du får sett episoden. Nei, det koster lite å rette på de og legge de inn i en spoilerknagg.
Phoenix Heart Skrevet 7. april 2024 #338 Skrevet 7. april 2024 Som jeg gleder meg til neste episode 🤩
Polyester Skrevet 7. april 2024 #340 Skrevet 7. april 2024 Jeg synes det var bra at den som gikk ut i dag gikk ut. Det var et svakt ledd, enkelt og greit. Noen som hadde sluttet å bry seg. Håper Vidar slenger seg mer inn i spillet snart, det er underholdende når han er med på leken. Spoiler Jeg håper Martha er neste som følger. Hun, på samme måte som Henrik har virket uinteressert i spillet en stund. Og det er jo ikke noe gøy å se på. Hvem håper dere minst skal vinne? Morten Ramm sa det fint i podcasten sin: Den døveste avslutningen på spillet hadde vært om Herman Dahl hadde vunnet. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå