AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Hei! Har truffet en mann over ett par mnd nå.eller dvs vi snakker,har sex og koser. Jeg er nok en som enten jeg vil eller ei,får litt følelser i en sånn relasjon.han har ikke klart på mange år å være forpliktet til noen ,så jeg tenker vel egentlig at jeg ikke er ett unntak. Jeg er liveredd for å bli såret selv,pga tidligere vondt brudd. Vet ikke om jeg bare skal avslutte,eller hva jeg skal gjøre. Hvis jeg legger press på han på en eller annen måte nå,vet jeg at han trekker seg. Føler litt at han allerede har begynt å trekke seg litt tilbake. Det handler nok ikke om meg,men det gjør meg usikker. Jeg har ikke nevnt noe av dette til han. Anonymkode: a591b...f57
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Du må snakke med han. Kommunikasjon er nøkkelen her. Anonymkode: a9fef...4df
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Dette er enkelt. Alle kvinner lære seg dette en gang for alle. Er han mer attraktiv og bedre enn deg? Jo, da er det ingen sjangs for at du får noe mer enn sex. Han kan få bedre damer til forhold. Er dere like attraktiv eller du mer attraktiv er han interessert i mer med deg. Men her er sjangsen stor for at DU overhodet ikke er intr, og ville nok ikke ligget med han i utgangspunktet og stilt spm her inne. Anonymkode: db1a8...05c 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette er enkelt. Alle kvinner lære seg dette en gang for alle. Er han mer attraktiv og bedre enn deg? Jo, da er det ingen sjangs for at du får noe mer enn sex. Han kan få bedre damer til forhold. Er dere like attraktiv eller du mer attraktiv er han interessert i mer med deg. Men her er sjangsen stor for at DU overhodet ikke er intr, og ville nok ikke ligget med han i utgangspunktet og stilt spm her inne. Anonymkode: db1a8...05c Dette ! Husk imidlertid at det finnes unntak. Jeg har det litt sånn. Mange mener jeg er en 8-er, dama mener jeg er ti. Hun er kanskje en fire-fem, men jeg elsker henne så det gjør vondt og vil aldri forlate henne ❤️ ( om hun ikke dumper meg da). Anonymkode: 09b8b...3b6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Jeg vil nok si at jeg er mer attraktiv og en bra dame, så det handler nok ikke om det:) Anonymkode: a591b...f57
Gjest Kanino Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil nok si at jeg er mer attraktiv og en bra dame, så det handler nok ikke om det:) Anonymkode: a591b...f57 Mulig du har for store tanker om deg selv
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Høres dødfødt ut med han som er useriøs og du som har blitt såret før. Anonymkode: 2c7b8...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå