AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Prøver å slutte nå, har ikke røyket på 1,5 dag. Trappet ned et par dager i forkant. Bruker noe nicorette tyggegummi. Noen som har noen erfaringer å dele? Tips/råd, var det vanskelig/enklere enn fryktet, hvor lenge varte røyksuget? Anonymkode: 7419e...249
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Det var mye enklere enn jeg hadde trodd. Jeg hadde drevet med det tullet i 10-15 år, og sluttet fordi jeg 1) ville ha bedre helse og 2) det ble for dyrt. Først droppet jeg å røyke hjemme, så ute (eller omvendt, husker ikke, det er 17 år siden nå). Da lageret var slutt, hadde jeg sluttet. Har ikke hatt røyksug i ettertid. Tanken på røyk og røyking byr meg imot. Anonymkode: dd707...596
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Vær aktiv/hold deg opptatt Rydd, rydd mer, rydd i klesskap Gå tur Unngå andre som røyker Dropp alkohol/fest som kan trigge suget Vit at du lukter jævlig vondt når du røyker Sett alle pengene du sparer per røykefrie dag inn på egen "slutta" konto. Den kontoen vil vokse raskt Anonymkode: 7b35b...3e6
Guddla Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Brukte plaster og var lettere enn forventet. Største suget gav seg etter 3 dager og så gikk det greit nok. Var fast bestemt på å ikke ruinere meg økonomisk og stinke drit hele tiden. Det funket og er røykfri enda. 4 år siden jeg sluttet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå