Gå til innhold

Bestilte nye klær på nettet. Er mann og lurer på hvor gammel dere tror jeg er og hvilken type fyr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Buksen kjøpes av barn på slutten av barneskolen blant annet. Kjøpte en sånn til min sønn nylig. 

Jakken og Vesten er ikke helt ..  heterofil klesstil. Du prøver og får honnør for å tørre. Du er ung og usikker eller middelaldrende og usikker.  De andre bildene var  casual men skivebom . 

Anonymkode: a665c...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenker en god blanding av barnslig, harry og basic. Kan være både 16 og 60. 

Anonymkode: 2d543...7f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann i panikkalderen.

Anonymkode: 43823...30a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er i slutten av 20 årene, jobber på butikk og singel. På fritiden hører du på musikk og jogger. Du har litt skjegg på hals og muligens ring i øret. Du vokste opp som enebarn og har et godt forhold til dine foreldre. Livet er i ferd med å begynne og det blir snart familie og A4 liv. Du er B menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker "Ronny, lagermedarbeider 57 år". Eventuelt "Kenny, 22 år, Livets Harde Skole".

Anonymkode: 2d543...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

32 år, Østfold 

Anonymkode: 4caf1...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alder ? 

Fra 40-50ish. 

Hva slags type fyr? 

Du har et "handy"-yrke, liker å holde å føle deg ung. (Hehe). Hører på lydbøker, men foretrekker å se på tv/sosiale medier, du vil fremstå oppegående, så du holder deg oppdatert på nyheter og ting som skjer i verden. Du, er kanskje en helt ålright fyr, kanskje litt egoistisk, imøte med damer og den relasjonen der. Du liker å ha det gøy, det kan noen ganger gå på bekostning av andre ting, som relasjonene dine. Men, kanskje ikke så mye at det skader det, men på grensen. 

Kanskje bruker du litt dop nå og da også, om muligheten tilsier det. 

Hahah... Dette var gøy! Lot meg rive litt med her :P;) 

Anonymkode: 704c2...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...