Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å få modningsrie på en side? Kjenner det kun på høyresiden bak i korsryggen🙈

Anonymkode: 34ce2...77c

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være nyrebekkenbetennelse hvis du kun har vondt på en side av ryggen. I allefall var det tilfelle hos meg. Ring gjerne føden for å høre og fortell dem om du har andre symptomer.

Anonymkode: 39da9...4c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kan være nyrebekkenbetennelse hvis du kun har vondt på en side av ryggen. I allefall var det tilfelle hos meg. Ring gjerne føden for å høre og fortell dem om du har andre symptomer.

Takk for svar:) har ingen andre symptomer på nyrebekkenbetennelse og var hos legen tidligere idag. Urinprøven var helt fin, så da er det nok ikke det. 

Anonymkode: 34ce2...77c

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor langt er du på vei? Det kan være så mangt. Har hatt vondt i en flanke mange ganger i løpet av svangerskapet. Fra på grunn av bekkenet til på grunn av ingenting (bare være gravid). 

Anonymkode: 508d7...b7d

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvor langt er du på vei? Det kan være så mangt. Har hatt vondt i en flanke mange ganger i løpet av svangerskapet. Fra på grunn av bekkenet til på grunn av ingenting (bare være gravid). 

Jeg hadde også vondt når babyen presset på urinlederen på den ene siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...