AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg var gift i veldig mange år, hvor vi ikke hadde det bra. Vi bodde sammen bare for at alternativet var slitsomt, dyrt osv. Til slutt gikk det ikke mer og vi måtte flytte fra hverandre. Jeg møtte en kjempefin fyr og har vært sammen med han et år nå. Problemet er at jeg har utviklet en sjalusi og mistenksomhet som jeg virkelig selv hater, for jeg har aldri i mitt liv vært sånn. Jeg har ingen grunn til sjalusien og han er så stolt av meg, snill mot meg, tar med meg i bursdager og selskaper. Men så fort han er for lenge på telefonen, så tenker jeg "tenk om han prater med ei annen" Det er så urasjonelt og jeg vet det, men hjernen min skjønner det ikke. Dette fører selvfølgelig til helt unødige krangler og han sier jeg kan se på telefonen han når som helst (det kan selvfølgelig også han på min) Jeg tror grunnen selv kan være at jeg har vært i et så dårlig forhold hvor ingen av oss har brydd seg så mye om hverandre og nå har jeg en som virkelig gjør det og viser meg kjærlighet og omtanke, men jeg fikser liksom ikke det. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Hva kan jeg gjøre, før jeg mister han pga. min oppførsel? Anonymkode: 8562b...9df
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva kan jeg gjøre, før jeg mister han pga. min oppførsel? Fiks deg selv og se saken fra andre enden. Du og kan være utro. Velg å stole på han, akkurat som han stoler på deg. Anonymkode: 02591...e3b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Neste gang følelsen kommer, stopp opp og tenk deg om og spør deg selv : " Er det meg eller hans oppførsel som er problemet her, er alt dette inni mitt hode eller er det grunn til å faktisk tro at han bedrar meg " Gjør det hver gang!! Og så må du velge å stole på ham, slik han stoler på deg, du kan jo bedra ham hver dag om du vil. Anonymkode: bf3db...528 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå