Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

På nyttårsaften bestemte mannen min seg for at han ville reise 4 timer unna for å se på fyrverkeri. Dette kom frem rett etter maten. Vi hadde snakket på det dagen før, og jeg sa jeg kunne bli med. Men endte med at han tenkte det var best at han skulle reise alene. Stemningsleie hans er ikke topp om dagen, så tenkte kanskje han ville være alene. Jeg synes dette var ganske dumt, for trodde jo vi skulle feire nyttår sammen. Noe jeg også sa til han. Men han dro, uten at vi var sure på hverandre. 

Jeg endte med å reise på en fest hos et vennepar. Sendte noen meldinger før klokka var 12 til mannen, holdt kontakten. Deretter snakket vi sammen litt over 12 etter fyrverkeriet. Da sa jeg at jeg ringer når jeg er hjemme igjen. 

Jeg slet litt med å finne noen til å kjøre meg hjem, men var hjemme 03:20, ringte han 03:30. Da var han rasende fordi jeg ikke hadde tatt kontakt før. Han ville ikke høre på noen forklaring, men la på.

Dagen etter snakket vi igjen, han er fremdeles sur og har funnet ut at vi ikke skal være sammen noe mer.. (?) Hjelper ikke å si unnskyld eller noe som helst. Prøvde å si at han kunne ha sendt en melding eller ringt hvis han var bekymret, men til ingen nytte.

Vi har ikke pleid å være på så mye fester fra hverandre, så kan forstå at han får en reaksjon. Men at den skal være så voldsom synes jeg er rart. Såå, vi er ikke sammen noe mer. Han sier at det ikke bare er dette, men også andre ting som spiller inn. Men var visst begeret som rant over. Vi har hatt litt problemer, så det var kanskje bare en unnskyldning for å gå i fra meg. 

Jeg må jo bare godta dette, men lurer virkelig: Synes dere det jeg gjorde var så ille? 

Anonymkode: ceb27...578

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle skjønner at det er krevende å komme seg hjem på nyttårsaften, så det er vel neppe derfor. Bare ta det som at han ønsker et brudd, det er ikke sikkert en gang han vet hvorfor. 

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje litt lite informasjon her, var det noe med hvem du var sammen med eller noe rundt det han reagerer på? Om du hadde reist til foreldre eller lignende hadde han kanskje ikke reagert på det?

Anonymkode: e8532...a71

• Liker 1
Skrevet

Her er det vel han som oppførte seg ille, ikke du. Kanskje det på sikt er like bra du ble kvitt han.

• Liker 18
  • Nyttig 12
Skrevet

Kan virke som om han hadde bestemt seg tidligere, og bruker dette som unnskylding. 

Jeg kan akseptere det meste så lenge det er avklart, og kommunikasjon er noe av det viktigste i et forhold. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

...Så han forlater deg på nyttårsaften for å se på fyrverkeriet alene, men blir sur fordi du da drar og koser deg på fest? 

Her ligger det nok noe mer bak ja, synes ikke du gjorde noe dumt i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Good riddance.

Han har selvsagt dratt for å treffe noen, ikke for å se på fyrverkeri. Det skjønner du vel?

Anonymkode: bf138...ca6

• Liker 40
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes ikke du det er fryktelig shady at han kjører fire timer fra deg, og så plutselig blir sur? 

• Liker 22
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei.

På nyttårsaften bestemte mannen min seg for at han ville reise 4 timer unna for å se på fyrverkeri. Dette kom frem rett etter maten. Vi hadde snakket på det dagen før, og jeg sa jeg kunne bli med. Men endte med at han tenkte det var best at han skulle reise alene. Stemningsleie hans er ikke topp om dagen, så tenkte kanskje han ville være alene. Jeg synes dette var ganske dumt, for trodde jo vi skulle feire nyttår sammen. Noe jeg også sa til han. Men han dro, uten at vi var sure på hverandre. 

Jeg endte med å reise på en fest hos et vennepar. Sendte noen meldinger før klokka var 12 til mannen, holdt kontakten. Deretter snakket vi sammen litt over 12 etter fyrverkeriet. Da sa jeg at jeg ringer når jeg er hjemme igjen. 

Jeg slet litt med å finne noen til å kjøre meg hjem, men var hjemme 03:20, ringte han 03:30. Da var han rasende fordi jeg ikke hadde tatt kontakt før. Han ville ikke høre på noen forklaring, men la på.

Dagen etter snakket vi igjen, han er fremdeles sur og har funnet ut at vi ikke skal være sammen noe mer.. (?) Hjelper ikke å si unnskyld eller noe som helst. Prøvde å si at han kunne ha sendt en melding eller ringt hvis han var bekymret, men til ingen nytte.

Vi har ikke pleid å være på så mye fester fra hverandre, så kan forstå at han får en reaksjon. Men at den skal være så voldsom synes jeg er rart. Såå, vi er ikke sammen noe mer. Han sier at det ikke bare er dette, men også andre ting som spiller inn. Men var visst begeret som rant over. Vi har hatt litt problemer, så det var kanskje bare en unnskyldning for å gå i fra meg. 

Jeg må jo bare godta dette, men lurer virkelig: Synes dere det jeg gjorde var så ille? 

At det var...? Utrolig spesielt. Hvorfor i alle dager skulle han det? 

Anonymkode: 5ff1f...dbd

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er kanskje litt lite informasjon her, var det noe med hvem du var sammen med eller noe rundt det han reagerer på? Om du hadde reist til foreldre eller lignende hadde han kanskje ikke reagert på det?

Anonymkode: e8532...a71

Reist til foreldrene? Det vanlige er vel å være med kjæreste eller venner/på fest, og de skulle jo være sammen OG med venner/på fest men det ville ikke han. 

• Liker 2
Skrevet
Romilo skrev (6 minutter siden):

Synes ikke du det er fryktelig shady at han kjører fire timer fra deg, og så plutselig blir sur? 

Det smaker utroskap eller psykiske problemer. Han skjuler noe ihvertfall. 

• Liker 16
  • Nyttig 7
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Svaret ligger i «vi har hatt litt problemer».

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden):

Det smaker utroskap eller psykiske problemer. Han skjuler noe ihvertfall. 

Ja... for hvor var han, hvor sov han da han hadde kjørt fire timer unna? 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nei, høres ut som gasslighting å skylde på deg. Han valgte å reise 4 timer uten deg... men later som han bryr seg så mye at han liksom ble bekymra for hvor du var før han kom hjem. Høres mer ut som han dro et eller annet sted for å treffe en annen, og projiserer på deg han er den som liksom skal være bekymra. Er DU som i dette tilfellet burde lure mer på hva han gjør når han reiser 4 timer unna for å se på fyrverkeri, på en dag der kjærester vanligvis er sammen....

Endret av katties
  • Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva var egentlig problemene dere har hatt da? Tror det er viktigere. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ny dame venter på bakrommet. 

Anonymkode: 373c4...38c

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Til info: 

Han kom hjem etter fyrverkeriet. 

Det var menn på festen, men ingen spesielle. Han har uansett ikke hatt noe sånt å bekymre seg for, noen gang.  

Men ja, hatt problemer. Jeg tror han er deprimert i tillegg. Selvfølgelig greit at han ikke vil noe mer, men vondt. Spesielt når det skjer i sinne slik som nå. 

Ts

• Liker 4
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenkte først at han sikkert har hatt avtale med å møte en annen under fyrverkeriet. Derfor ville han dra alene. Han er nå sur på deg pga du kom sent hjem for å legge årsak til brudd over på deg istedenfor seg selv. 

Anonymkode: c8a81...684

Bingo. Han har møtt en annen dame han vil ha, og prøver å legge skyld for brudd over på deg. Garantert!

Anonymkode: 53b5d...f51

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...