AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg er gift med en mann i i et to-sifrert antall år og har barn med han. Før jul gjenopptok jeg kontakten med en gammel flamme over nettet. Han er også gift med barn. Vi har aldri tidligere hatt noe seksuelt forhold, bare flørtet. Egentlig litt uskyldig først, men så eskalerte det til veldig seksuelle meldinger. Som igjen førte til at vi møttes og hadde sex. Vel og merke ikke samleie, men oral sex. Meldingene har fortsatt i samme spor og vi planlegger og treffes igjen. Jeg vet det er feil, men jeg klarer ikke å begrense meg selv. Det er som en brann raser inni meg. På en måte skammer jeg meg over det jeg holder på med, men samtidig ikke. På en måte vil jeg fortsette dette, men samtidig ikke. Ingen av oss har noe ønske om å avslutte våre forhold og bli sammen. Det handler for oss begge to kun om sex og en veldig sterk fysisk tiltrekning. Jeg må innrømme at det er en bra følelse å ha denne hemmeligheten, men samtidig tenker jeg jo at jeg ikke burde det. Det påvirker jo også mitt sexliv med mannen min, på en positiv måte. Jeg har jo lyst på mer. Jeg antar at jeg innerst inne burde ta beslutningen om å stoppe dette, men jeg klarer det ikke. Teori og praksis går ikke hånd i hånd. Vil tenke jeg får mange fordømmende kommentarer nå, og kanskje er det hva jeg trenger? Hva kan jeg gjøre for å kjøle ned denne kroppen og gjøre de riktige valgene? Anonymkode: b2b7c...266
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er gift med en mann i i et to-sifrert antall år og har barn med han. Før jul gjenopptok jeg kontakten med en gammel flamme over nettet. Han er også gift med barn. Vi har aldri tidligere hatt noe seksuelt forhold, bare flørtet. Egentlig litt uskyldig først, men så eskalerte det til veldig seksuelle meldinger. Som igjen førte til at vi møttes og hadde sex. Vel og merke ikke samleie, men oral sex. Meldingene har fortsatt i samme spor og vi planlegger og treffes igjen. Jeg vet det er feil, men jeg klarer ikke å begrense meg selv. Det er som en brann raser inni meg. På en måte skammer jeg meg over det jeg holder på med, men samtidig ikke. På en måte vil jeg fortsette dette, men samtidig ikke. Ingen av oss har noe ønske om å avslutte våre forhold og bli sammen. Det handler for oss begge to kun om sex og en veldig sterk fysisk tiltrekning. Jeg må innrømme at det er en bra følelse å ha denne hemmeligheten, men samtidig tenker jeg jo at jeg ikke burde det. Det påvirker jo også mitt sexliv med mannen min, på en positiv måte. Jeg har jo lyst på mer. Jeg antar at jeg innerst inne burde ta beslutningen om å stoppe dette, men jeg klarer det ikke. Teori og praksis går ikke hånd i hånd. Vil tenke jeg får mange fordømmende kommentarer nå, og kanskje er det hva jeg trenger? Hva kan jeg gjøre for å kjøle ned denne kroppen og gjøre de riktige valgene? Anonymkode: b2b7c...266 Du kan fortelle mannen din om at du er utro mot ham, så kjøles alt ned av seg selv ved at han kaster deg ut. Så kan du være singel og pule denne kompisen din alt du hæler. Oppfordre kompisen til å informere kona også, slik at hun får muligheten til å finne seg en ordentlig mann i stedet. Kanskje deres respektive partnere heller kan bli sammen med hverandre, så kan dere to pule i vildens sky med utrolig begjær som brenner her og der? Anonymkode: 5f71f...277 18 2 16
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Alle vil ha det brennende hett, også partnerne deres. Unn den bedre å gå, eller åpne forholdet, så de har lik mulighet til å ha spenning. Livet er kort, de må få leve de også, utifra sannheten. Anonymkode: 6510f...d0e 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Ingen fordømmende meldinger herfra, men det er viktig at du tenker over konsekvensene. Har du lagt noen plan for hva du gjør når mannen din finner ut av det? Anonymkode: a7523...4a7 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for å kjøle ned denne kroppen og gjøre de riktige valgene? Det finnes ingen kur mot moralsk dysleksi. Anonymkode: 8838a...507 6 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Tja, hva er endgame? Ingen av dere vil forlate deres egne og det sier seg selv at dere ikke kan holde på inn i evigheten uten at samvittigheten tar en av dere eller at det oppdages på en eller annen måte. Verden er ikke så sort / hvit at det dere gjør bare er galt. Men om det går for langt vil det endre dynamikken mellom deg og ektefellen din. Og det virker som du har samvittighet rundt dette, men at begjær og følelser overstyrer. Når de etterhver roer seg, sitter du igjen med samvittigheten. Det er litt leit å bære på en sånn hemmelighet over lang tid. Har dere snakket om å åpne forholdet litt? At dere finner på noe ekstra, men sammen som par? Anonymkode: b906b...d3f 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for å kjøle ned denne kroppen og gjøre de riktige valgene? Du må tenke slik de fleste her gjør: Dame som er utro = sterk, selvstendig, bra menneske, tar for seg, 💗🙋♀️💪 Mann som er uto = verdens verste menneske, gris, sviker, dårlig kvinnesyn 😠🖕🐵 Anonymkode: aa5dc...2e8 3 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 Det er jo helt normalt å ha lyst å knulle andre enn sin partner. Spesielt for kvinner. Det er ingenting galt med deg og du fungerer akkurat som biologien tilsier. Om mannen din som du har hatt i tosifret antall år ikke aksepterer at du har uforpliktende fysisk morro med andre så er han uansett en tøffel. Anonymkode: 554c9...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 Fortell mannen din at du har vært utro og så sier du at du kunne tenke deg et åpent forhold slik at han også kan få dekket sine lyster og behov. Så spiller du ballen tilbake til han og lar han være den som tar avgjørelsen på om dette er noe han kunne tenke seg å være med på. Hvis han sier nei, så tar du konsekvensene av det, blir kastet ut, får ungene 50/50 og tenker på hvor deilig det var med den flingen du hadde. Han kommer til å finne ut av det etterhvert uansett hva du foretar deg, så du bør vel egentlig håpe at han har skikkelig lyst på åpent forhold eller begynne å kikke etter en leilighet til deg og barna. Anonymkode: 80caf...1cd 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du må tenke slik de fleste her gjør: Dame som er utro = sterk, selvstendig, bra menneske, tar for seg, 💗🙋♀️💪 Mann som er uto = verdens verste menneske, gris, sviker, dårlig kvinnesyn 😠🖕🐵 Anonymkode: aa5dc...2e8 De fleste gjør ikke det. Anonymkode: 5f71f...277 6 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er jo helt normalt å ha lyst å knulle andre enn sin partner. Spesielt for kvinner. Det er ingenting galt med deg og du fungerer akkurat som biologien tilsier. Om mannen din som du har hatt i tosifret antall år ikke aksepterer at du har uforpliktende fysisk morro med andre så er han uansett en tøffel. Anonymkode: 554c9...9ae Det tror jeg faktisk ikke, at det gjelder spesielt for kvinner. Det er nok heller oss menn som lett kan ønske å p"le alt som er pent. Damer ønsker å være trygg med den de har seg med først, som regel i alle fall. Anonymkode: b301e...155 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Det tror jeg faktisk ikke, at det gjelder spesielt for kvinner. Det er nok heller oss menn som lett kan ønske å p"le alt som er pent. Damer ønsker å være trygg med den de har seg med først, som regel i alle fall. Anonymkode: b301e...155 enig Anonymkode: 50ba3...423 1
Mrs.Under Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 Hva gjør du når du blir avslørt? For enten du tror det eller ei, så forandrer du nok adferd hjemme og i forhold til mannen din. Så at han finner dette ut om du fortsetter, kan jeg nesten garantere, for når du har holdt på en stund, blir du mer og mer uforsiktig. Så, er denne fyren her verd ekteskapet, ungene, huset, bilen og hytta? Ikke så kult å skilles nemlig. Dyrt er det også. Men bevares, knuller han så det er verd millioner-kjør på! 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 Hvorfor har du mistet all respekt for din mann, ts? Hvorfor driter du fullstendig i hans følelser? Slik du holder på nå så tar du et veldig tydelig standpunkt om at du synes det er helt greit om du blir skilt, splitter bolig, lar barna få delt bosted (om de fremdeles bor hjemme). Mest trolig synes du det er helt greit om du blir alene, med dårligere økonomi. Du sier også at det egentlig ikke er så farlig for deg om barna dine skulle komme til å ta avstand fra deg, at forholdet mellom deg og barna risikerer å bli varig skadet fordi de ser at du behandler deres far så råttent. Og når du er så bevisst på at alt dette er greit, da er det vel ingen grunn til å slutte med utroskapen, men heller bare vente på at det vil skje, eller? Anonymkode: 9d2f4...bff 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 Skikkelig næsty. 🤮 Du vil ikke slutte, for ville du virkelig være trofast, hadde du slutta Anonymkode: 80c39...5ff
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #16 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skikkelig næsty. 🤮 Du vil ikke slutte, for ville du virkelig være trofast, hadde du slutta Anonymkode: 80c39...5ff Ville hun virkelig vært trofast hadde hun ikke begynt. Det finnes ingen formildende omstendigheter for utroskap og det er ingenting som heter "at det bare skjedde". Og en uskyldig flørt som utvikler seg..... TS; Dersom du eier det minste respekt for din partner melder du umiddelbart ifra om hva du har gjort. Så får dere i fellesskap finne ut om forhold videre mellom dere er liv laga. Videre kontakt med din "uskyldig flørt" skjønner du forhåpentligvis selv er uaktuelt dersom dere bestemmer dere for at forholdet til din mann kan berges. Anonymkode: a3f46...a81 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 Jeg begynte der du var, med en uskyldig flørt som bare var seksuell på nett, aldri fysisk. Men det tok mye tid, energi og gikk negativt ut over sexlivet med kona. Endte med å avslutte det før det ble fysisk, og fortalte kona hva som hadde skjedd. Har aldri sett henne så skuffa, så sint og så lei seg noen sinne. Dette er noen år siden, livet har aldri blitt det samme igjen. Så tro meg, dette er en elendig vei å være på. Mann Anonymkode: 95c99...768 7 1 3
Sander33 Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 Uff, du er på feil plass. Fortell samboeren din om utroskapen, så kjøler alt seg ned, og du kommer tilbake på det samme sporet. Er ikke det du vil vettu🤣 1
Fremmed fugl Skrevet 5. januar 2024 #19 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er jo helt normalt å ha lyst å knulle andre enn sin partner. Spesielt for kvinner. Det er ingenting galt med deg og du fungerer akkurat som biologien tilsier. Om mannen din som du har hatt i tosifret antall år ikke aksepterer at du har uforpliktende fysisk morro med andre så er han uansett en tøffel. Anonymkode: 554c9...9ae Du har missforstått hva en tøffel er, en tøffel mangler selvrespekt og klarer ikke å sette gode grenser. 3
Gjest Kanino Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 Fremmed fugl skrev (8 minutter siden): Du har missforstått hva en tøffel er, en tøffel mangler selvrespekt og klarer ikke å sette gode grenser. Ikke nødvendigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå