Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Xx

Endret av Batteriet32
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oki

Anonymkode: 17148...64f

AnonymBruker
Skrevet

Om tilliten er borte så må dere jobbe for at den kan gjenopprettes, ellers er det vel ikke noe poeng i å fortsette dette forholdet? 

Anonymkode: cd854...71b

AnonymBruker
Skrevet

Så vondt :( 

En venn gikk nettopp gjennom dette også, omtrent identisk. Og det viste seg jo da at hans mistanker var legitime. De prøvde seg i parterapi, men hun hadde "sjekket ut" av forholdet for lenge siden, hun hadde bare ikke informert han om det siden han var en så godt pappa. Kjekk å ha med andre ord. Han var/er helt knust, men begynner å få stablet seg på beina igjen. Selv om hun fortsatt har han rundt lillefingeren, og han tropper opp i det sekundet hun ønsker det i håp om å få henne tilbake. 

Om jeg var det hadde jeg nok konfrontert henne ordentlig. Fortell hva du vet og hva du tenker, at du ikke lenger stoler på henne, og si at du ikke kan leve som dette. Om hun ønsker å fortsette forholdet må hun vise det, gjerne i terapi. 
Om hun virkelig ikke har gjort noe tipper jeg hun blir trist, og selvsagt vil ønske å trygge deg. Om hun har svin på skogen blir hun nok sannsynligvis mer sint for å bli anklaget. Men sannheten kommer stort sett alltid for en dag. 

Anonymkode: 20822...f1a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om tilliten er borte så må dere jobbe for at den kan gjenopprettes, ellers er det vel ikke noe poeng i å fortsette dette forholdet? 

Anonymkode: cd854...71b

Ga beskjed når vi hadde den samtalen, at tillit og ærlighet er det viktiste for meg i et forhold. Så lyver hun da i ettertid av denne samtalen. Hva mer kan jeg gjøre? har jo hatt den samtalen med henne nå, og det viste seg å ha lite nytte for seg.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Xx

Endret av Batteriet32
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre om mistanken din eller hennes oppførsel startet først? Ikke at det betyr såå mye, men du må jo snoke noe helt sinnssykt på mobilen hennes siden du vet alt dette? Har du snoket hele forholdet, eller når begynte dette?

Anonymkode: bbf3e...ad1

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Batteriet32 said:

Sambo er blitt veldig påpasselig med mobilen, har den med overalt. Hun startet i fjor med å dra på byen, være med venninner, og blitt aktiv på diverse sosiale medier. Legger ut bilder av seg selv osv. Noe hun ikke har gjort de første 9 årene vi har vært sammen. 

Hun har lagt til som jeg vet om, en mann hun har funnet på byen på snapchat. Han la henne til i sommer fant jeg ut. Så fikk han kjæreste og slettet min sambo på snap. Nå har han blitt singel igjen i høst, og har lagt henne til igjen. Hun godtok selvsagt han på nytt.

Når jeg fant ut, spurte jeg henne om noen nye menn hadde lagt henne til. Hun nektet flere ganger, helt til jeg sa at jeg viste det. Hun løy altså om dette. Har også merket at hun har screenshottet flere bilder av ham som hun sikkert sender til venninnne sine, alt fra bilder av han, til hvor han er på snapkartet. Dette har jeg tatt opp med henne, og hun sier bare at det er en vanlig "jenteting", altså en intern greie. Hun nekter for at det er noe. Hva tenker dere? vi har to barn sammen, og jeg selv tenker at hun vil ha meg fortsatt som "hjelp / støtte" i hverdagen

Hun sier hun aldri prater med han på snap, men jeg vet det ikke stemmer. Hun har tekstet med han samme dag som hun skulle på fest blant annet. I tillegg er han blitt "bestevenn" på snap. Spurte i ettertid om han var på denne festen, dette avkreftet hun. Men jeg er vet at han var der. Dette fant jeg ut i ettertid av samtalen, der hvor hun la seg flat.

Det med den festen og samtalene hun har hatt med han har skjedd etter denne samtalen. Har ikke tatt dette opp med henne.

Hun dro også på nach etter festen, noe hun ikke har gjort før som jeg vet om. Hun skulle også sove over på nachet hun var på, og jeg lurer om det var flere menn på det nachet. Jeg var på hytta på det tidspunktet, og fikk melding av henne at hun bare skulle sove der, sånn flere gang.

Men hun kom hjem halv 6 sa hun. Min mor var også hjemme hos oss på dette tidspunktet, for å hjelpe til med barna. Så dette stemmer nok.

Men jeg vet hvertfall at det var en mann som gikk sammen med henne og ei venninne av henne fra festen de var på, Hun sa det var kun jentegjengen som var der på nachet, dette tviler jeg på. Legger til at vi bor 200 meter unna fra boligen det var nach på. Så lurer på hvorfor hun ville sove der. Hun har hvertfall lyget til meg selv etter samtalen vi hadde før jul

En annen ting som jeg syns er merkelig.

Hun har skrevet sånn "motivasjonsmelding" til seg selv, der hun skriver hvor bra hun er, og hvor sexy hun er. Avsluttes med at hun ikke håper "han tenker på noen andre enn meg". Kan denne "han" være den andre mannen?

Det er ganske klart at jeg ikke tenker på andre damer. Jeg snakker ikke noen damer noen plasser, og jeg har ingen på sosiale medier jeg snakker med eller følger. Jeg har alltid vært åpen og ærlig. Hun vet passordet og brukernavn på alle mine sosiale medier, pluss at hun vet koden på min telefon. Den er tilgjengelig om hun ville ha snoket,  og så er det ingenting å finne der heller.

Så det kan ikke være noen mistanke mot meg. Spurte henne også direkte etter jeg så denne "motivasjonsmeldingen" om hun noen gang har mistenkt at jeg tenker på noen andre. Dette var hun tydelig på at hun ikke gjorde. Sa ikke at jeg hadde sett den meldingen til henne.

Lar denne tråden stå i dag, før jeg endrer den / sletter den :) ikke siter, da jeg vil fjerne denne tråden etterhvert. Ønsker andre innspill og synspunkter fra dere.

Bare snakk sammen...

Anonymkode: 17148...64f

AnonymBruker
Skrevet

Å sende printscreen av en mannlig venn og hans podisjon, til mine venninner er ikke en "jenteting". Hvis hun ikke sitter å gjør narr av ham vil jeg anta at hun crusher. 

Og det er noget spesielt at hun sover 200 meter vekk fra hjemmet sitt🧐

Var dere unge da dere ble sammen? Gikk hun glipp av festing og selvrealisering? Erfaringer?

Du kan nok med fordel slutte å gå rundt grøten og direkte konfrontrere henne. Vis henne at du ser henne (det hun gjør) og at du ikke er dum. Ville også tatt en samtale om hvilke regler dere har for forholdet og om det er greit at du sover over på et nachspiel hvor det er damer du har en litt mistenkelig relasjon til. 

Anonymkode: ccd53...84a

Skrevet (endret)

Kan jeg spørre om mistanken din eller hennes oppførsel startet først? Ikke at det betyr såå mye, men du må jo snoke noe helt sinnssykt på mobilen hennes siden du vet alt dette? Har du snoket hele forholdet, eller når begynte dette?

Anonymkode: bbf3e...ad1

Xx

Endret av Batteriet32
Skrevet (endret)

🧐

Endret av Batteriet32
Skrevet

Du kan jo være med henne på fest/byen istedenfor å f.eks dra på hytta, og se hva som skjer.

Skrevet (endret)
Yodas skrev (5 timer siden):

Du kan jo være med henne på fest/byen istedenfor å f.eks dra på hytta, og se hva som skjer.

Xx

Endret av Batteriet32
Skrevet
1 minutt siden, Batteriet32 said:

problemet er at vi har to små barn sammen, og vanskelig med å få barnevakt. Hun drar heller ut på byen enn å dra sammen med familien på hytten.

Så jeg føler meg stort sett som bare en barnepasser her hjemme. Men hadde blitt med om jeg kunne. Uansett så har hun sagt at det ville vært "rart" om jeg var med siden de har sånne "jentekvelder". Så hun vil ikke ha meg med heller.

Du sa at din mor var hos dere og passet barn mens du var på hytta og samboer var på fest.

• Liker 1
Skrevet

Men bare det at hun fester så mye og ikke vil være med sin familie er i seg selv bekymringsfullt, ihvertfall når det er små barn i bildet.

Skrevet (endret)

Du sa at din mor var hos dere og passet barn mens du var på hytta og samboer var på fest.

Endret av Batteriet32
AnonymBruker
Skrevet

Beklager ts, men syns det høres ut som at hun er stor utro, eller er super desperat etter å være det men ikke får han. 

Anonymkode: 12bf3...523

Skrevet

Dessuten har ikke hun noe mer rett til å ha barnefri enn du har, det burde være jevnt fordelt, så der kan du uansett sette ned foten.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av Batteriet32
Skrevet (endret)

Endret av Batteriet32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...