Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min hadde en greie med en jente rett før vi ble sammen. Det varte veldig kort en uke ellerno sånt også enda hun ting med. Han dette var en veldig kort greie. Hadde det vært meg så hadde det ikke betydd så mye for meg, men han snakket veldig mye om henne på starten av forholdet vårt. I hvertfall det er ikke problemet. Han la ut masse bilder med henne og kjøpte henne til å med ett smykke når de hadde en greie som varte en uke? Jeg å han har vært sammen tre måneder. Og han legger aldri ut av meg. Det smykket er greit for det er penger å ja man har ikke alltid penger, men føler bare at han er litt flau over meg siden han viste henne så veldig fram og de var ikke sammen engang. Plus at han kommer med sånne kommentarer som får selvsikkerheten min til å gå ned som faen noen ganger. Husker ikke helt hvordan vi kom in på det, men det han sa var «jeg syntes egentlig du er pen, men tror ikke andre syntes det» 📉 og sånne kommentarer kommer innimellom. Jeg vet dette er teit, men er han flau over meg? 

Anonymkode: b7cbd...422

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere veldig unge?

Ingen her på kvinneguiden kan fortelle deg en fasit. Jeg tror ikke han er flau, jeg tror bare han ikke tenker helt over hva han gjør. Noe som er ganske normalt for unge gutter. 

Du må prate med kjæresten din. Fortelle hva du mener. Hvis ikke så vet han det jo ikke. 

Anonymkode: 8c56e...a29

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...