AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Jeg får ikke gå på tlf min uten at han skal henge over meg å se hva jeg driver med. Han drar opp eksen min hele tiden og bare jeg ser på en gutt så blir han sur. Osv. Osv. får ikke lov å leve jeg da? Hadde aldri snakket om exen min også begynner han å dra opp 1000 spørsmål vær dag å det stopper ALDRI!!!! jeg har aldri gjort noe for at han skal være så sjalu som han er. Å det er kjempe slitsomt! Han sier «ja men jeg er redd for å miste deg» ok? Jeg hadde skjønt om jeg hadde gjort noe shady som fikk han til å tvile men det har aldri skjedd. Har sagt til han så mange ganger. Også ja tilbake med telefonen. Jeg blir så sur for at jeg ikke kan sitte på telefonen uten at han skal se at jeg har begynt å skjule den vær gang jeg setter meg på den. Det er noe av det dummeste jeg har gjort for nå tror han jeg snakker med noen andre🙂 noen som har det sånn her? Skal jeg fortsette? Jeg elsker han veldig høyt å vi har det kjempe hyggelig sammen, men det er bare dette som ødelegger litt Anonymkode: c59c1...777 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Dere er så søte i den alderen.Legg vekk telefonen å prioriter alenetid sammen. Anonymkode: 88481...c2d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Du får si at han er nødt til å skjerpe seg pga at det er ganske slitsomt. Sånn holdning som han har fungerer som regel ikke i lengden. Anonymkode: 1358c...fb3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Ikke rart at folk blir drept som nylig på Elverum når man leser slike innlegg som dette. Hvorfor rote deg bort i en slik tulling og psycho, og attpåtil erklære at du elsker han veldig høyt. Livet ditt vil bli et helvete og du luller deg bare ennå dypere inn i det. Gå fra han, og meld deg inn i skøyteklubb. Kanskje får du lisens i tide. Lykke til. Anonymkode: 6195e...2d0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg får ikke gå på tlf min uten at han skal henge over meg å se hva jeg driver med. Han drar opp eksen min hele tiden og bare jeg ser på en gutt så blir han sur. Osv. Osv. får ikke lov å leve jeg da? Hadde aldri snakket om exen min også begynner han å dra opp 1000 spørsmål vær dag å det stopper ALDRI!!!! jeg har aldri gjort noe for at han skal være så sjalu som han er. Å det er kjempe slitsomt! Han sier «ja men jeg er redd for å miste deg» ok? Jeg hadde skjønt om jeg hadde gjort noe shady som fikk han til å tvile men det har aldri skjedd. Har sagt til han så mange ganger. Også ja tilbake med telefonen. Jeg blir så sur for at jeg ikke kan sitte på telefonen uten at han skal se at jeg har begynt å skjule den vær gang jeg setter meg på den. Det er noe av det dummeste jeg har gjort for nå tror han jeg snakker med noen andre🙂 noen som har det sånn her? Skal jeg fortsette? Jeg elsker han veldig høyt å vi har det kjempe hyggelig sammen, men det er bare dette som ødelegger litt Anonymkode: c59c1...777 Vet om en som er akkurat sånn og han forsøkte å drepe min veninne, som han datet. Han mente hun hadde andre kjærester, og hun fikk ikke sminke seg osv. Fyr med store problemer. Anonymkode: 93906...c10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Det er godt mulig du elsker noe av han, men han elsker ikke deg. Og ja, jeg har hatt det slik. Det er snart 20 år siden, jeg var i forholdet i nesten to år. Det er fortsatt det jeg angrer mest på i livet mitt, det er den relasjonen som har påvirket meg mest av alle relasjoner i løpet av mine snart 40 år. Og det er ikke positivt... Anonymkode: 9d81e...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå