Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg å kjæresten min gjøre ikke en dritt. Vi gjør aldri en dritt vi bare sitter å ser på film hele dagen. Jeg prøver å få han med på ting, men han gidder aldri. Vi har det gøy sammen å ler osv, men kan bmi litt for mye av det gode. Å det skjer jo ofte er at jeg er der over flere netter, men skjenner det at jeg klarer ikke det lenger vis det eneste vi skal er å sitte å stirre på en firkanta skjerm i flere dager. 

Anonymkode: 17000...0c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips, helt gratis: 

Bytt forhold!

Bonustips: øv på grammatikken.

Anonymkode: 29397...eeb

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo at kjæresten din ikke gidder?

Hvordan skal vi gi tips da?

Du må jo prate med kjæresten din, fortelle at du har lyst til å oppleve noe sammen med han.

Anonymkode: 8b7c4...e18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mitt beste tips, helt gratis: 

Bytt forhold!

Bonustips: øv på grammatikken.

Anonymkode: 29397...eeb

Okey. skal øve med engang

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke. Alle forhold blir kjedelig etterhvert. Det er derfor man 1) ikke driver med forhold 2) bytter partner ofte

Anonymkode: 554c4...bf4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det går ikke. Alle forhold blir kjedelig etterhvert. Det er derfor man 1) ikke driver med forhold 2) bytter partner ofte

Det er klart, dersom man kun har valgt partner ut fra utseende og kropp, og ikke med basis i felles interesser, verdier og holdninger, så blir det fort kjedelig, så da er det nok like greit å eventuelt være seriemonogam med mennesker som er like overflatiske som en selv. For de som er interessert i mer langvarige relasjoner, er det alltid greit å ha et visst felles grunnlag, og så man samtidig huske at man er to individer og gi hverandre tid og rom til å drive med egne interesser også. 

Anonymkode: c39bb...6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

1. er en feig taktikk 2. er avhengighet

Anonymkode: 98a98...c07

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

1. er en feig taktikk 2. er avhengighet

Anonymkode: 98a98...c07

Ikke alle har såpass lavt selvbilde at det er nødt til å være i et forhold for å få bekreftelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Tren, gå tur, ut å danse, shopping, matlaging etc - uten han. Ta ansvar for DEG SELV og DINE behov. Bringer du nok stimuli inn i din egen hverdag, så blir du kanskje tilfreds med å sløve foran TV med partner. 

Anonymkode: c7574...c06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg å kjæresten min gjøre ikke en dritt. Vi gjør aldri en dritt vi bare sitter å ser på film hele dagen. Jeg prøver å få han med på ting, men han gidder aldri. Vi har det gøy sammen å ler osv, men kan bmi litt for mye av det gode. Å det skjer jo ofte er at jeg er der over flere netter, men skjenner det at jeg klarer ikke det lenger vis det eneste vi skal er å sitte å stirre på en firkanta skjerm i flere dager. 

Du må faktisk vurdere om dere er kompatible som livspartnere.

For om han ikke har et ønske om å endre seg, finne på mer ting sammen som par - så er dette resten av ditt liv, om du fortsetter dette forholdet.

Det bør du ta en åpen og ærlig prat med ham om.

For enten kan dere gjøre ting sammen, ellers må du finne påfyll i ditt liv utenom parforholdet.

Og nei - parforhold trenger på ingen måte å bli kjedelige med tiden. Da velger en livspartnere en ikke er kompatibel med.

Om en ønsker å reise, dra rundt på turer i nærområdet, delta på ting, ta kurs sammen og slikt - da kan en ikke velge seg en partner som liker seg best i sofakroken hjemme foran tv’n.

Min partner og jeg har stor glede av å planlegge små og store turer, sjekke ut severdigheter, drar på teater og konserter, osv. Vi ønsker jo å oppleve livet sammen :)

Anonymkode: 52b5c...91b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...