AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Tenker ikke på om man bor sammen og sees mye, mer på de som ikke ser hverandre så mye i hverdagen Anonymkode: fa9cf...86a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker ikke på om man bor sammen og sees mye, mer på de som ikke ser hverandre så mye i hverdagen Anonymkode: fa9cf...86a Vis de legger ut ett bilde på Instagram feks. Så kan det hende jeg legger igjen en liten kommentar for å vise at jeg har sett det. Er jo bare koselig det☺️ Anonymkode: 07b44...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Har ikke kjæreste nå, men tror jeg ville gjort det 🥰 Anonymkode: 3f2aa...859 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Kommenterer meget sjeldent noe som helst i some, så svarer blir nei. Anonymkode: 4e4e6...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 Nei. Jeg liker bilder hvis han legger ut noe (som er fryktelig sjelden), men jeg kommenterer hverken bilder eller gratulerer han med dagen der. Vi bor under samme tak, så ser ingen grunn til å kommunisere med han via sosiale medier. Anonymkode: 18b0f...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå