AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Har en kjæreste som jeg elsker veldig høyt, men han vil ofte ha sex og jeg er ikke helt der føler jeg. Vi har jo sex ofte, men jeg føler at jeg har sex med han fordi han maser og ikke fordi jeg vil. Før så ble jeg tent hele tiden, men jeg bare er aldri kåt lenger. Å det har ikke noe med han fordi han er veldig flink, men jeg vil på en måte ikke. Er det noen andre med det problemet? Er det noe som har skjedd som gjør at jeg aldri er kåt lenger? Anonymkode: 1170b...9d6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Du er ikke tent på partneren din lengre. Det er helt normalt for kvinner. Skjer med så mange som 50% av kvinner innen 10år. Anonymkode: 11d8c...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Høres kjent ut. K45 Anonymkode: a66ca...584 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Hvis du er en passiv type, hva med å prøve å bli aktiv? Heller enn å ligge og være en portvokter til godsakene som sier nei til hans fremstøt, ta initiativ til å ha sex når du vil, på din måte? Anonymkode: a82ac...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå