anonymous87 Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 (endret) Jeg har seriøst vært syk av og på siden sommer. I oktober ble jeg kjempe syk med noe influensa greier, mye oppkast, feber, ekstrem svimmelhet som etter en uke gikk over i både halsbetennelse og bihulebetennelse og tok en god del uker for å slippe taket. Utmattelsen slapp aldri. I november fikk jeg noe influensa/forkjølelse symptomer, lå strekk ut, snufsa og feber av og på i en ukes tid. Bihulene blir også alltid angrepet. Har også hatt brystsmerter høyre side. Nå i jula var jeg totalt utmattet, sinnsykt svimmel, vondt i bihuler og sov nesten i 2-3 dager etter julaften. Følte meg ikke helt 100% frisk på nyttår, og burde holdt meg hjemme ( i know). Etter denne festen ble jeg omtrent like dårlig som ved influensa, ekstreeem svimmelhet, øreverk, bihulevondt, klør skikkelig i halsen. Og har ikke klart å holde nede væske eller mat siden etter nyttårsaften. Spyr bare jeg hoster litt for hardt. Er det sånn helt vanvittig mye som går fortiden? Eller burde jeg begynne å bli meget bekymret for at det er noe veldig gale med meg? noen som har hatt det lignende? Møkka lei 🤮😭 Endret 4. januar 2024 av anonymous87
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Heldigvis ikke,god bedring💗 Anonymkode: eb8c2...123
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Det høres ikke normalt ut. Tar du vare på helsen ellers? Sover nok, unngår stress, sunn og næringsrik mat, bevegelse i frisk luft, dagslys, og unngår mye stillesitting? Det er også ekstremt viktig å hvile når man er syk, for at kroppen skal få komme seg til hektene igjen. Jeg hadde sjekket evt. mangler hos lege som en start. Anonymkode: ea334...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå