Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Atte hæ?

Høres ut som fjortiser, ja

Anonymkode: b3790...7bc

• Liker 4
Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
AnonymBruker
Skrevet

Hva er jubileumsgave?

Anonymkode: a8a4b...c86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alt er dyrt nå. De fleste roer litt ned på gaver og slikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk forandrer seg da kanskje hadde han mere penger når han var sammen med exen? Eller så syntes han bare det ikke det er like viktig å vise kjærlighet med penger og gaver lenger. Betyr ikke at du betyr mindre for han. Kan jo også hende at ting var mye billigere før. Alt har jo gått opp i pris så han har sikkert ikke like mye penger å bruke på gaver osv.

Anonymkode: a41a7...70a

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (4 timer siden):

Hvorfor skal ikke jeg få det samme ? Flere ting som gjør at jeg føler at jeg er mindre verdt for han og dette gjorde ikke ting noe bedre 

Så du vil sammenligne hans å ditt forhold med deres forhold? Å hvordan vet du at han har kjøpt jubileums gave til henne og den samme kalenderen?

Skrevet (endret)

.

Endret av Odasol
Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (1 minutt siden):

Fordi han har sagt det at vi fikk samme kalender, og vist meg 1 års jubileumsgaven da han har den. 
Dette er kun få år siden. Corona tiden. 

Så han snakker om exen din med deg? Det er jo stort rødt flag. 

hvorfor i alle dager skal han i det hele tatt nevne at han kjøpte samma kalender til exen? Eller vise jubileums gaven han ga henne. Gjør jo bare deg usikker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det beste for deg er om du lar være å sammenligne deres forhold med hans tidligere. Det vil bare skape sur stemning. Han har valgt deg og er ikke sammen med henne. 

Hvus jubileumsgave (som skrives i ett ord) er en oppmerksomhet fordi dere har vært sammen i ett år, for eksempel, hva ga du til han? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så han snakker om exen din med deg? Det er jo stort rødt flag. 

hvorfor i alle dager skal han i det hele tatt nevne at han kjøpte samma kalender til exen? Eller vise jubileums gaven han ga henne. Gjør jo bare deg usikker.

Anonymkode: .

Endret av Odasol
Skrevet
Kålrota skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det beste for deg er om du lar være å sammenligne deres forhold med hans tidligere. Det vil bare skape sur stemning. Han har valgt deg og er ikke sammen med henne. 

Hvus jubileumsgave (som skrives i ett ord) er en oppmerksomhet fordi dere har vært sammen i ett år, for eksempel, hva ga du til han? 

Hun gikk fra han. Jeg ga ingenting. Han får bok fra meg, jeg gir masse. Følte dette var hans «jobb»

AnonymBruker
Skrevet

Jubileumsgave? Er det noe nytt, eller er det feilskrevet julegave?

Hvis det faktisk er jubileumsgave det skal stå og han ga det til exen så er det vel noe for å feire at det er slutt, du vil vel ikke ha gave som feirer at det er slutt mellom dere vel? Det må du vente med til det faktisk er slutt. For det vil det bli hvis du fortsetter å mase etter gaver og sammenligne alt med exen. 

Hva er neste, skal du ha gave til valentine, navndag og morsdag (på forskudd i tilfelle dere en gang får barn) også, i tillegg til bursdag, jul og julekalender?

Anonymkode: fcfba...28d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jubileumsgave? Er det noe nytt, eller er det feilskrevet julegave?

Hvis det faktisk er jubileumsgave det skal stå og han ga det til exen så er det vel noe for å feire at det er slutt, du vil vel ikke ha gave som feirer at det er slutt mellom dere vel? Det må du vente med til det faktisk er slutt. For det vil det bli hvis du fortsetter å mase etter gaver og sammenligne alt med exen. 

Hva er neste, skal du ha gave til valentine, navndag og morsdag (på forskudd i tilfelle dere en gang får barn) også, i tillegg til bursdag, jul og julekalender?

Anonymkode: fcfba...28d

Nå er det jo kjæresten hennes som ikke klarer å la vær å snakke om exen hans da. Han kan ikke da forvente at hun ikke blir usikker å sammenligner seg med henne. 

Hun mener sikkert 1års jubileumsgave da. Eller hvor lenge de har vært sammen vet jeg ikke, men du skjønner. 

Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
AnonymBruker
Skrevet

For din egen del bør du nok endre innstillingen din. Å forvente noe fra andre er ikke greit, og å sammenligne hva han gav eksen i forhold til hva han gir deg er ikke noe lurt. Det er dere to nå, og dere skal skape deres egen hverdag og forhold.

Anonymkode: c3f8f...e20

Skrevet
Odasol skrev (4 timer siden):

Jeg hadde aldri forventet 1 års jubileumsgave hadde det ikke vært for at HAN sa at han ga eksen sin det og viste meg hva han ga hun og sa prisen. Ikke rart i at jeg forventer det samme da når det ikke er mange år siden han gjorde det med eksen 

Men hvorfor skal bare han gi og ikke du? Fordi han ga til eksen? Dette skjønner jeg ikke. Det egentlig problemet er kanskje at du ikke føler deg like mye verdt som eksen? Da er det lurere å fokusere på det enn at du ikke får en materiell oppmerksomhet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (10 timer siden):

Jeg hadde aldri forventet 1 års jubileumsgave hadde det ikke vært for at HAN sa at han ga eksen sin det og viste meg hva han ga hun og sa prisen. Ikke rart i at jeg forventer det samme da når det ikke er mange år siden han gjorde det med eksen 

Det at han prater så mye om eksen er vel det rare her.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var snakk om jubileumsgave i forbindelse med jobb når jeg leste overskriften.

Men gir voksne mennesker hverandre gaver når de har vært sammen 1 år, trodde det var mer tenåringsgreie.

Anonymkode: da34d...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...