AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Jeg og mannen er på randen av skilsmisse. Det er mange grunner til det, men vi har også en del vi kan jobbe med og forsøke enda. Jeg er ufattelig sliten, hver ferie dette året har handlet om å bare komme seg igjennom. Når vi da nå skal forsøke å jobbe er jeg på 0 og vi har ikke tid for oss selv. Jeg er sykemeldt, så den delen er grei. Men hvordan skal vi klare å bygge noe opp igjen mellom kl 22 og kvelden etter at ungene er i seng og kl 09 om morgenen når vi igjen må stå opp? Eldste overnatter jo borte i ny og ne men det er ikke nok til å klare å få til stort. Minste overnatter lite vekke, og med begge føle jeg fortsatt at jeg er mitt på alerten når de sover borte. At begge barna overnatter vekke skjer ca 2 netter i året. Vi kan få barnevakt noen enkelte kvelder hjemme. Men jeg trenger mer enn dette. Jeg trenger en uke helt fri, tid sammen med bare mannen min.... Hva gjør man for å komme seg ovenpå igjen, sammen med ham når vi aldri har tid? Anonymkode: 67abd...3d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå