AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Jeg skjønner at det ikke gjelder ALLE menn, men både jeg og min venninne er i slutten av 30-årene og ble separert ifjor. Vi har ikke datert på nytt, men begge eksene er i et nytt forhold. Jeg føler det ofte er sånn- menn begynner å lete raskt, damer tar seg litt tid. Min eks sa han ikke vil være ensom, men man har jo venner og familie. Anonymkode: d623e...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Er kvinne så vet ikke hvorfor, men har sett det samme som deg mange ganger. Tror nesten ikke jeg vet om noen skilte menn som ikke finner en ny dame relativt fort? Får håpe noen menn her inne kan svare? Anonymkode: 76902...70d
Fjellmannover190 Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Mann her. Gikk ut av et langvarig forhold som ikke hadde fungert i det siste, og var ferdig med forholdrt i det minuttet jeg flyttet ut. Ventet 3 mnd med å date, og forventet at det skulle ta minst 6 mnd før match. Nå 6 mnd etter avsluttet forhold har jeg kjæreste, og er veldig fornøyd. Men venter 3-6mnd med intro av barn! Usikker på tid, men motivasjonen var å ha det gøy i en lengre datingperiode, men ONS og player passer ikke for meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Damer er nok oftere lei forhold generelt. Mens mannen er mer enten lei kun den spesifikke dama, eller vil ha noe lignende av det han hadde med eksen. Anonymkode: 23fca...953 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Fordi de som regel fant den nye før det ble slutt med den gamle. Anonymkode: 0a662...16c 2
Gjest CUSHION Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 Menn bestemmer når de vil ha forhold. Damer bestemmer når de vil ha sex.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Menn er kåt, trenger noen, uansett hvem. Kvinner er såret mentalt, problemer med å stole på noen igjen. Anonymkode: 97210...0c1 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 Jeg har møtt en slik mann. Han vil ikke inn i et forhold. Men vi har en form for kjemi som gjør at vi virkelig har det godt sammen. Jeg vet ikke hva det vil bli til. Men han var klar for å gå noen år før det ble offisielt. Han fremstår veldig ferdig. Kan det være årsaken? Anonymkode: fc4c4...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 Damer oppdager hvor enkelt det er å være alene og menn oppdager hvor vanskelig det er å være alene. Anonymkode: 09373...548 6 8
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 Eksen min fant seg dame på 2 mnd. Jeg datet og fikk meg kjæreste etter 7 mnd. Vi var helt ferdig med hverandre ved bruddet. Jeg hadde vært ferdig med han i flere å før selve bruddet, men det visste han. Jeg var selektiv i min datingprosess. Høye krav mht hva jeg ville bruke tiden min på. Eks fant seg en dame raskt, men han var livredd for å være alene( derav flyttet inn i bofelleskap istedenfor egen leilighet). Han vil ikke være alene. Jeg klarer meg fint alene, men skal jeg ha kjæreste skal det være en som jeg føler er en likeverdig partner, bestevenn og elsker. Og var heldig nok å finne en sånn fyr❤️
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Skrevet 3. januar 2024 Her på kg er det motsatt enn ute i det virkelige liv🤷♀️ Kvinne, 42 Anonymkode: c22eb...1f9
Fant80 Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 (endret) En annen grunn er jo også at "brukte" menn er i all hovedsak foretrukket av kvinner generelt. Når en brukt mann kommer på markedet igjen,så er markedsverdien skyhøy. En som er midt i livet,og fremstår som evig singel vil få damene til å dra fram alle disse røde flaggene sine. Endret 3. januar 2024 av Fant80 1
Isambard Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 Jeg tipper at hvis det gamle forholdet har vært dødt i lang tid så føler ikke mannen behov for å vente med å få kjæreste 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 Kvinner får emosjonell input fra venninner. Men menn får dette fra? Ja…må bli et forhold det da. Anonymkode: d6b88...713 2
Jdz Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 Tja. Tok ikke en måned engang før ekskona fant sin nåværende samboer, så jeg vet ikke helt om dette er en mannegreie. Fyren er en super kar og jeg unner henne absolutt å ha funnet kjærligheten så raskt, men for min del tok det mye lenger tid. Vet at av flere damer som nærmest har hatt ny partner klar på forhånd ved samlivsbrudd, så tror dette går begge veier. Noen synes det er helt greit å være alene i korte eller lengre perioder, for andre er det helt krise.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 For å irritere ex. Anonymkode: 2f4ee...80e 2
Sphere Skrevet 3. januar 2024 #17 Skrevet 3. januar 2024 Jeg har egentlig motsatt erfaring. Ofte er det jo kvinner som går ut av forholdet, og da ligger det gjerne en ny mann i tankene allerede, mens menn ser ut til å ta seg tid til å nyte singellivet en stund etter bruddet. De fleste single menn jeg snakker med er egentlig godt fornøyde med singellivet, mens det motsatte virker å være tilfellet med kvinnene. Lysten til å finne en ny mann er der, men de ser ikke helt til å få det til. Mens andre kan selvsagt ha andre erfaringer. Så kan man jo spørre seg om det er noe særlig forskjell på kjønnene der i det hele tatt. Noen har hastverk med å finne ny, mens andre liker å bruke lang tid. Det som virkelig ser ut til å være en utfordring i dag, er den økende andelen som virker å ikke ville inn i forhold i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 Ikke kjønnsbestemt. En mann i forhold og spesielt hvis han har barn, er mer etterspurt på markedet. En tanke, er at han allerede hadde en i utsiktene før han gikk fra den forrige. Anonymkode: 45801...5f1
Sofiei Skrevet 3. januar 2024 #20 Skrevet 3. januar 2024 Min erfaring er helt motsatt. Synes de aller fleste damene jeg kjenner har etablert seg raskt etter brudd, men eksene deres sitter hjemme og sveiper på Tinder i årevis og forblir single.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå