AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 En felles venn av meg og min søster har fortalt at mannen hennes har tenkt på skilsmisse. Jeg har ikke hørt om dette selv. Jeg vet at de har hatt sitt å stri med, så det er ikke et fullstendig sjokk. Gift i 10år. De har tre barn på 1år, 3år og 6år. Ene barnet har sine utfordringer (utredning for tiden). Er bekymret for spesielt ene barnet ved skilsmisse. Det er også mye å skulle ha 3 barn på deltid. De begge vil nok slite økonomisk også. Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre? Mannen hennes har snakket om skilsmisse til vår felles venn flere ganger. Jeg syns det er litt rart at min søster ikke har sagt noe til meg. Mulig hun syns det er forferdelig kjipt og fortrenger det? Eller at hun kanskje ikke vet om enda at han vurderer å gå fra henne? De er dårlig på kommunikasjon (sett selv). Hva tenker dere jeg skal gjøre? Vår felles venn har sagt jeg ikke må si noe. Men det er snakk om min søster. Det er kjipt hvis hun går intetanende rundt også plutselig slipper han nyheten uten at de har fått pratet særlig sammen. Anonymkode: de035...8a7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Spør hvordan det går. Anonymkode: 0205d...4e2
Gjest Bella78 Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Jeg syns ikke vennen din burde fortalt dette til deg i utgangspunktet. Han/hun kan ikke forvente at du ikke skal si noe til din søster. Jeg hadde ikke klart å vite dette og ikke si noe når det er såpass nært. Men du bør si fra til vennen din i forkant at du er nødt til å prate med søsteren din, og at du ikke behøver si hvor du har hørt dette.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Ja, altså det er søsteren din. Du, kan jo ikke gjøre noe annet enn å snakke med henne... Anonymkode: 05f37...3ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå