Gå til innhold

Hjelp- DSA Dreamline Pure har gått ut av produksjon om mangler 1-2 nøster på genser ;(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne strikker en genser for meg som jeg har gledet meg til og det viser seg nå når den nærmer seg ferdig at hun har akkurat for lite garn.. :( Dette er litt krise for når vi skulle lete etter mer er det utsolgt eller ikke å finne på nett, og produsenten kan nå opplyse om at de har sluttet å lage dette garnet!! Mangler kanskje ett nøste, maks to. Den strikkes med to ulike tråder sammen, og den hun mangler er Dreamline Pure fra Du store Alpakka i fargen 434 pudderrosa.

Er det noen som tilfeldigvis vet om en nettbutikk eller fysisk butikk som kan ha dette...? eller som kan gi råd om et garn som ligner..? 😓 vet det er long shot, men er ganske desperat... ;(  Har sjekket nettbutikker og garntyper også hos mange fysiske butikker i Oslo-området..

Takker for alle tips og råd dere kan ha..!

Anonymkode: fd6ac...a6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk opp i stashes på Ravelry om noen har garnet og er villig til å selge😊

Anonymkode: 4c3d0...45f

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips..! Hadde ikke hørt om Ravelry, men laget konto og sjekka nå: no luck there.. :(

Anonymkode: fd6ac...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre på ei strikkegruppe på Facebook? Legge ut ønskes kjøpt-innlegg på Finn og marketplace? 😊 Ser også at mange spør på Instagram, men da må man nesten ha en konto der man når ut til mange andre som strikker. 

Anonymkode: 4c3d0...45f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...