Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Trenger litt innspill om det er greit.
Har nå bodd sammen med kjæresten i 2 år. Jeg flyttet lang før å bo her med han. Ikke kjente jeg noen her når jeg flyttet. Tok med meg hesten og katta mi på flyttelasset. Alt har vært kjempe bra til i høst og stallen vi stod ble en vanskelig plass å være i, mye tull med andre som behandlet oss andre ufint. Vi måtte flytte hesten på en uke. Samtidig var jeg mye deprimert, så klart ikke vær intim eller være med på ting. Trakk meg en del inn i meg selv. Men mye som var vanskelig før oss begge på hver vårt plan.
I jula var vi hos ene søster og svigermor. Jeg har aldri feiret normal jul med mange samlet. Ha på finklær og synge sanger. Måtte trekke meg litt unna i perioder før å hent meg inn igjen. Så hørte jeg samboer fortelle at søster er bekymret før han ang meg. Å etter det har han vært lunken i humøret selv om han sier noe helt annet. Vi har snakket mye de siste dagene at vi må bli flinkere på og pleie forholdet og hatt sex hver dag, ofte 2 Ganger per dag. Han har sett meg gråte før har kjent på energien hans at den ikke er så glad som før.
Kan det høres ut som at han kan ha gått lei?
Alle reaksjoner:
11

Anonymkode: 138b6...910

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:
Har nå bodd sammen med kjæresten i 2 år. Jeg flyttet lang før å bo her med han. Ikke kjente jeg noen her når jeg flyttet. Tok med meg hesten og katta mi på flyttelasset. Alt har vært kjempe bra til i høst og stallen vi stod ble en vanskelig plass å være i, mye tull med andre som behandlet oss andre ufint. Vi måtte flytte hesten på en uke. Samtidig var jeg mye deprimert, så klart ikke vær intim eller være med på ting. Trakk meg en del inn i meg selv. Men mye som var vanskelig før oss begge på hver vårt plan.
I jula var vi hos ene søster og svigermor. Jeg har aldri feiret normal jul med mange samlet. Ha på finklær og synge sanger. Måtte trekke meg litt unna i perioder før å hent meg inn igjen. Så hørte jeg samboer fortelle at søster er bekymret før han ang meg. Å etter det har han vært lunken i humøret selv om han sier noe helt annet. Vi har snakket mye de siste dagene at vi må bli flinkere på og pleie forholdet og hatt sex hver dag, ofte 2 Ganger per dag. Han har sett meg gråte før har kjent på energien hans at den ikke er så glad som før.

Alle reaksjoner:
11

Jeg klarer ikke engang forstå hva det er du skriver her egentlig. Ordlyden din er ganske rotete her og jeg skjønner ikke hva greien er. 

Anonymkode: 4191a...210

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være forferdelig å være deprimert og gå i kjelleren. Men det er også tungt for de rundt deg. Din psyke påvirker også han, noe søsteren hans merker og som han selv også kjenner på.

Får du hjelp? Det hjelper ikke å ha sex 2 ganger om dagen, hvis dere ellers ikke har det bra.

Anonymkode: bc47c...bab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Alle reaksjoner:
11

Stusser også over ordlyd. Og ikke minst avslutningen på innlegget "Alle reaksjoner: 11" ? Hva er det du  har klippet og limt fra egentlig?

Anonymkode: a5210...2bc

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...